Nou ik heb liever #1 en #2, maar ik vind iig dat alle topics een zelfde uiterlijk moeten hebben, zeker in de nummeringquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als jij het volgende topic opent mag je er van mij #002 van maken, maar nu vind ik het niet nodig om het te gaan veranderen.
Nou, dan wordt het dus #02, #03 enz... Zodat alle topics voor de 100 twee cijfers hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:21 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nou ik heb liever #1 en #2, maar ik vind iig dat alle topics een zelfde uiterlijk moeten hebben, zeker in de nummering
Vorige keer moest je wel 1 euro ofzo betalen, behalve als je Chello had. Denk dat ze nu a la Talpa gratis zullen zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dat zou behoorlijk kansloos zijn ja, als je er voor zou moeten betalen
er staat ook een spatie tussen # en 0quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan wordt het dus #02, #03 enz... Zodat alle topics voor de 100 twee cijfers hebben.
Daar heb je wel gelijk in, dat was niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
er staat ook een spatie tussen # en 0
dat is lelijk
pfew, inderdaad. Ook zonder enige (zichtbare) moeite gewoon met zoveel kracht gezongen enzo. En ze heeft ook een leuk hoofd vind ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:33 schreef Funkytrip het volgende:
Nog even genieten van wat er in NL misschien wel aan talent rondloopt
Dit vind ik 1 van de allerbeste optredens die ik ooit gezien heb. Beetje op gewicht, maar een stem... power house!
http://www.mbouman.cistron.nl/idols/american_idol_jennifer.avi
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:33 schreef Funkytrip het volgende:
Nog even genieten van wat er in NL misschien wel aan talent rondloopt
Dit vind ik 1 van de allerbeste optredens die ik ooit gezien heb. Beetje op gewicht, maar een stem... power house!
http://www.mbouman.cistron.nl/idols/american_idol_jennifer.avi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |