abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:35:30 #1
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_31619390
Om BigBrother nog een beetje leuk te houden, raad ik BB aan (Mummy) dat Tanja er nou wel uit mag, die bevalling hebben we gezien, maar om nu alles en iedereen om die baby te laten draaien is nou ook weer niet nodig.
Dat Schizofrene gedoe van Tanja is bijna iedereen , als ik het zo lees hier, meer dan zat.
Die poppenkast mag wat mij betreft dicht, dat achterlijke gedoe dat niemand nou ineens niet mag roken voor een baby wat in een afgesloten ruimte ligt, terwijl de moeder zelf kettingrookt en daarmee meer nicotine overbrengt via de moedermelk dan wie ook.....kolder gewoon !
Daarnaast dat gedoe van de ene dag zeggen ik wil weg , de andere keer ga je lopen janken omdat iemand doet waar je om vraagt ?! Vreemd wijf ! Niet goed bij der hoofd als je het mij vraagt
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:38:28 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_31619446
Edit: Laat ook maar.

[ Bericht 87% gewijzigd door APK op 22-10-2005 02:03:23 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:42:59 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31619519
Ik ben juist bang dat Hummie inderdaad Tanja laat gaan donderdag. Dat is precies wat ze wil... en daardoor dus minder leuk. Rob of Nathalie moet lekker weg
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:43:37 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31619528
En dan een halve avond besteden aan die OP, ah gusss..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31619576
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:35 schreef Gigageil het volgende:
Om BigBrother nog een beetje leuk te houden, raad ik BB aan (Mummy) dat Tanja er nou wel uit mag, die bevalling hebben we gezien, maar om nu alles en iedereen om die baby te laten draaien is nou ook weer niet nodig.
Dat Schizofrene gedoe van Tanja is bijna iedereen , als ik het zo lees hier, meer dan zat.
Die poppenkast mag wat mij betreft dicht, dat achterlijke gedoe dat niemand nou ineens niet mag roken voor een baby wat in een afgesloten ruimte ligt, terwijl de moeder zelf kettingrookt en daarmee meer nicotine overbrengt via de moedermelk dan wie ook.....kolder gewoon !
Daarnaast dat gedoe van de ene dag zeggen ik wil weg , de andere keer ga je lopen janken omdat iemand doet waar je om vraagt ?! Vreemd wijf ! Niet goed bij der hoofd als je het mij vraagt
Jij bent niet goed bij je hoofd als je het mij vraagt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:48:54 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_31619611
Volgens mij heeft Gigageil het forum nog steeds op write-only staan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 04:33:41 #7
56129 mrDarksand
Don't ever judge me!
pi_31621024
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben juist bang dat Hummie inderdaad Tanja laat gaan donderdag. Dat is precies wat ze wil... en daardoor dus minder leuk. Rob of Nathalie moet lekker weg
Nee dan gaat ze ook nog denken dat haar gedrag dus getollereerd wordt door het stemmend publiek, het moet haar duidelijk worden gemaakt dat ze totaal niet spoort
Fuck me, I'm all out of enemies
pi_31622409
*zucht* Kijk de topiclist eerst even door. Tanja all over.

Slotje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')