Vreemd ik zie Chantal nog steeds live op de streams hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:51 schreef kissa het volgende:
Getver, er hopt een dikke pad door mijn keuken (waar ik nu zit)![]()
bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:48 schreef cevece het volgende:
Ze kunnen de bewoners ook per dag 1 bezoekje aan de babykamer "gunnen".
Dat zei ze ook tegen Dido zoiets toch.. dat ze het nietzo ana moest trekken..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:51 schreef jessie het volgende:
Nee Tanja is net moeder geworden. MOEDER. Dan kan je het echt geen ruk schelen dat er ophef gemaakt word over een pakje sigaretten. Of een polonaise op hennie huisman teksten
Nee.quote:
Ja, dat is waar. En ook de dag na de bevalling leek Tanja helemaal te zijn opgebloeid. Duurde echter maar kort.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ging voor de bevalling en meteen na de bevalling juist heel erg goed met de groep dacht ik. Tanja deed de laatste 2 weken voor de bevalling gewoon goed mee. Ze heeft ook meer gelachen dan die 6 weken daarvoor.
Zou ik ook hebben als je weet dat je thuis nog steeds vet in de schulden zit als je er vrijwillig uit stapt. Dat is mijn ogen al helemaal niet kiezen voor het welzijn van haar kleinequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
¤ ¤ ¤ dus...![]()
Maar goed, zou dat geld zoveel belangrijker voor haar zijn dan het welzijn van haar en de baby?
Ik betwijfel het.
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist het dilemma is waar tanja nu mee zit en waarom ze zich zo afzondert
ja maar na haar bevalling is er ook wel wat gebeurd he dat niemand darr meer mag komen in de baby kamer enzquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ging voor de bevalling en meteen na de bevalling juist heel erg goed met de groep dacht ik. Tanja deed de laatste 2 weken voor de bevalling gewoon goed mee. Ze heeft ook meer gelachen dan die 6 weken daarvoor.
Omdat ze toen ook pas hoorde dat de baby op het kamertje moest blijven en er niemand bij mocht. Toen sloeg ze weer om. Logisch toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. En ook de dag na de bevalling leek Tanja helemaal te zijn opgebloeid. Duurde echter maar kort.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:54 schreef jessie het volgende:
[..]
Omdat ze toen ook pas hoorde dat de baby op het kamertje moest blijven en er niemand bij mocht. Toen sloeg ze weer om. Logisch toch?
Jammer dat ze niet beseft dat er buiten het huis veel meer geld valt te halen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben als je weet dat je thuis nog steeds vet in de schulden zit als je er vrijwillig uit stapt. Dat is mijn ogen al helemaal niet kiezen voor het welzijn van haar kleine
slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:53 schreef Sonique het volgende:
MAaruh, nu ga ik echt slapen....
IK bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:46 schreef style het volgende:
[..]
En hoeveel mensen ken jij die twee uur na de bevalling alweer rondliepen dan?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:53 schreef Sonique het volgende:
Trusten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:53 schreef Sonique het volgende:
Dat is 1.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:53 schreef Sonique het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |