g'middagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Smorgens
Primaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:39 schreef BosFrollie het volgende:
ohh bb is het goed als ik de trein van 7 uur neem, dan ben ik er iets over half 8...???![]()
Achja het giet zoals het giet !quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:00 schreef Zwansen het volgende:
Een stukkie bloemkool is ok een bloemkooltie op zich!
TMI ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:41 schreef Zwansen het volgende:
ff wc!
was het bier lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:49 schreef SpoilerMan het volgende:
goed getypr chris!
quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Hmm vanaf januari heb ik geen recht op studiefinanciėring meer ... cynic weet jij of ik dan ook geen recht meer heb op een OV .. als ik geen ov meer heb mag die amerikaan wel eens gaan mailen
Je hebt in totaal 7 jaar recht op studiefinanciering, de laatste 3 jaar in de vorm van een lening. Dat betekent dus dat je ook 7 jaar recht op je OV hebt. Bij mij is het dus in september echt op, ik neem aan dat jij wat meer rek hebt...quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Hmm vanaf januari heb ik geen recht op studiefinanciėring meer ... cynic weet jij of ik dan ook geen recht meer heb op een OV .. als ik geen ov meer heb mag die amerikaan wel eens gaan mailen
Ik begin straks aan die 3 jaarquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je hebt in totaal 7 jaar recht op studiefinanciering, de laatste 3 jaar in de vorm van een lening. Dat betekent dus dat je ook 7 jaar recht op je OV hebt. Bij mij is het dus in september echt op, ik neem aan dat jij wat meer rek hebt...
quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:58 schreef Cynic het volgende:
Dan lijkt me dat je geen probleem hebt...
bleeggggggggggggquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:06 schreef SuperWeber het volgende:
Ja hier ook al godverdomme!!
hier ookquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:06 schreef SuperWeber het volgende:
Ja hier ook al godverdomme!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |