quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:44 schreef Sport_Life het volgende:
Je kunt het ook zien dat je de vakantie van de normale maandelijkse stufi betaald, en de extra stufi nodig hebt om te kunnen eten enzo!
Ik heb helemaal geen studiefinanciering.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:44 schreef Sport_Life het volgende:
Je kunt het ook zien dat je de vakantie van de normale maandelijkse stufi betaald, en de extra stufi nodig hebt om te kunnen eten enzo!
Mja ik snap nu ook wel waarom je meer dan 4 jaar nodig hebt..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:04 schreef vogeltje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen studiefinanciering.Wil het ook niet omdat ik langer als 4 jaar bezig ben met mijn opleiding.
En dit soort nonsense commentaren zijn dus de reden dat steeds meer mensen steeds dieper in de schulden komen en ze het bij schuldsanering steeds drukker krijgen met dit soort loosers.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:42 schreef Kang-He het volgende:
Gewoon doen, later verdien je als het goed is toch genoeg om het zo terug te betalen.
Dan hoef je het bij de IBG niet terug te betalenquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:31 schreef Sakura het volgende:
[..]
...Want wat als je straks geen werk vind (zoals zovele schoolverlaters) hoe ga je het dan terug betalen?
Ik ben het daar helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:31 schreef Sakura het volgende:
En dit soort nonsense commentaren zijn dus de reden dat steeds meer mensen steeds dieper in de schulden komen en ze het bij schuldsanering steeds drukker krijgen met dit soort loosers.
Met dat werk zit het wel goed, ik krijg een vast contract bij m'n huidige werkgever en over een aantal maanden ben ik klaar met mijn opleiding. En ik ga ook niet een lening opbouwen van duizenden euro's.quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:31 schreef Sakura het volgende:
Als je geen geld hebt,moet je het gewoon ook niet uitgeven. Want wat als je straks geen werk vind (zoals zovele schoolverlaters) hoe ga je het dan terug betalen?
Inderdaad, gewoon doen. Vraag ook gelijk een creditcard aan, wat kan jou het schelen, je verdient het later terug. Iedereen juicht je toe, het is alleen maar beter voor de economie.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Gewoon doen. Het is de voordeligste lening die je ooit zult krijgen.
En aan die pino hierboven: Jij gaat ook nooit een huis kopen? Of wacht je tot je 230.000 gespaard hebt?
hahahaha... in het 2e en 3e jaar van CE 20 upw werken? forget it... CE = veel tijd verspillen om een veredelde vertegenwoordiger te wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:34 schreef Sport_Life het volgende:
Lol ik ga de komende 4 maanden ook geld bij de IBG lenen om op wintersport te kunnen. Boeiend die lening, als ik straks in het 2e of 3e jaar 20 uur per week kan werken betaal ik het wel weer terug
.
Ssssst, breng hem nou niet op verkeerde gedachten. Laat hem zijn gang gaan. Ooit in je leven moet je ergens spijt van krijgen, hij verdient het gewoon.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:13 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
hahahaha... in het 2e en 3e jaar van CE 20 upw werken? forget it... CE = veel tijd verspillen om een veredelde vertegenwoordiger te worden![]()
ben 4e jaars CE
Mensen die op WO of HBO niveau een studie met normale toekomstperspectieven afsluiten zullen echt geen problemen hebben om een lening van 3/4 maandjes terug te betalen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:31 schreef Sakura het volgende:
[..]
En dit soort nonsense commentaren zijn dus de reden dat steeds meer mensen steeds dieper in de schulden komen en ze het bij schuldsanering steeds drukker krijgen met dit soort loosers.
Als je geen geld hebt,moet je het gewoon ook niet uitgeven. Want wat als je straks geen werk vind (zoals zovele schoolverlaters) hoe ga je het dan terug betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |