Lichte irritatie is nogal mild uitgedrukt. OH YESSS gooi een stip in de tuin. Chantal gaat weer lekker uit d'r plaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:05 schreef Sonique het volgende:
Merk ik daar een lichte vorm van irirtatie bij Chantal dat Dido een pakje sigaretten heeft?
Ik val wel eens in slaap tijdens het kijken van een dvd. Tegen de tijd dat ik wakker word is ie alweer afgelopen en zit je weer in dat keuze menu. Meestal zit daar een heel irritant muziekje bij wat zich na 20 seconden gaat herhalen. Als ik dan wakker word ben ik te lamlendig om op te staan om de boel uit te zetten en zit ik me soms nog 10 minuten te ergeren aan dat herhalende kutmuziekje voordat ik me ertoe kan zetten om alles uit te zettenquote:
Jij bent goed!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
BINGO. Tanja in het tuinhuisje met kind, en de bewoners moeten slapen met muziek en licht aan.
Ik zal er maar niet over beginnen wat dat Groningse moddervarken van jou allemaal voor privileges heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:04 schreef Day het volgende:
"En die kut Dido mag dus wel sigaretten"
[afbeelding]
2 opdrachten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
Dido heeft vast een opdacht gehad van bb
lijkt mij ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
Dido heeft vast een opdacht gehad van bb
Lijkt me wel HEEL erg makkelijk zo'n opdrachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij ook
Je krijgt een pakje sigaretten deze mag je niet delen.
En je moet het vertellen aan alle bewoners
En de volgende dag om 9.00 uur opstaan en lichamelijke activiteit! Ik ben ervoor! Ik hoor Gordon al in mijn achterhoofd "IK BEN GEBROOOO-KEN, Ik heb geen OOOOG dichtgedaan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Jij bent goed!
De hele nacht Frans Bauer.
En Dido mag met Tanja mee.
en ze moet sjekkies draaien!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij ook
Je krijgt een pakje sigaretten deze mag je niet delen.
En je moet het vertellen aan alle bewoners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |