Ik vond het een mooie stad, maar het is niks voor jou.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:46 schreef yvette1982 het volgende:
Zijn er nog fokkers die er ook eens zijn geweest. Zo ja, dan hoor ik graag hoe het daar was en of het een aanrader is.
In Riga is goed te feesten hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie stad, maar het is niks voor jou.
waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie stad, maar het is niks voor jou.
dat dacht ik dus ook. En lekker goedkoop feesten en gekke dingen meemaken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In Riga is goed te feesten hoor.
Hmm, nu je het zegt. Ook volop Russische hoeren natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:22 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook. En lekker goedkoop feesten en gekke dingen meemaken.
Klinkt goed, wat zou je daar kwijt zijn voor een lekkere hoer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt. Ook volop Russische hoeren natuurlijk.En ze hebben er ook wel normaal Westers voedsel.
Doen! Riga is een goede stad voor jou.
dat is van de zotte.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een hoer zal daar best duur zijn. Die zullen best wel 100 a 150 dollar vragen. Heel erg makkelijk zullen de lokale meiden daar niet zijn, wel makkelijker dan hier, maar vergeet niet dat er daar best veel Westeuropeanen komen en dat ze er ook aan gewend raken.
Het is daar geen Thailand.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:38 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is van de zotte.
Als ik een hoer voor een vriend of mezelf betaal in het buitenland dan wil ik er echt niet meer dan 10 dollar voor betalen.
In Letland vragen ze echt wel minimaal 100 dollar. Voor 10 dollar moet je in Thailand zijn. Wat ik heb gehoord is de Roxy een tent vol Russische hoeren en dames uit de Oekraďne. Mijden dus. La Rocca moet leuker zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:38 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is van de zotte.
Als ik een hoer voor een vriend of mezelf betaal in het buitenland dan wil ik er echt niet meer dan 10 dollar voor betalen.
en eten bij dat hele grote restaurant.. waar ik niet op de naam kan komen.. lucky? nee, pff ik weet het niet meer. iemand?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:41 schreef tcr het volgende:
[..]
Het is daar geen Thailand.
Vermijd trouwens de Roxy in de stad, alleen maar meiden die een drankje van je willen en waar de barman dan 1 lat extra voor opteld. Ze werken er dus gewoon.
La Rocca aan de rand is volgens mij de beste club in Riga, alleen eindje lopen vanaf centrum.
en je mag niet eens in het gras hangenquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind het erg oppervlakkig allemaal. Wat mensen die in die stad rondhangen, een beetje de meest toeristische restaurants uitgelicht en zo...Weinig vermakelijk.
1,5 Lat voor een biertje? dan ben je toch opgelicht hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:30 schreef tcr het volgende:
Riga goedkoop? Echt niet een biertje kost gewoon 1,5 lat en dat is meer dan 2 euro.
Praag was dan goedkoper, daar was een biertje onder de euro (75 eurocent volgens mij).
Er zat wel een hele mooie club net buiten het centrum, maar voor de rest was het te koud toen ik er was. En Riga heb je in 2 dagen wel gezien, je kunt ook de trein nemen naar de kust en daar wat gaan rondkijken, maar zelf niet gedaan.
Ook hebben ze een grote bioscoop met alle films orgineel (ondertiteld dus), dus als je je echt verveeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |