abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:33:15 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_31608141
Groep gewelddadige jongeren aangehouden

Uitgegeven: 21 oktober 2005 17:01

APELDOORN - De politie heeft veertien jongeren in de leeftijd van twaalf tot vijftien jaar aangehouden die verdacht worden van een reeks ernstige geweldsmisdrijven in Apeldoorn. Dat liet de politie vrijdag weten. Leden van de groep zouden zich onder meer schuldig hebben gemaakt aan een poging tot doodslag op een leeftijdsgenoot.

De politie begon in september een onderzoek naar de groep nadat er meerdere meldingen van geweldsmisdrijven door jongeren waren binnengekomen. Het ging onder meer om een poging tot doodslag op een 15-jarige jongen die eind augustus op het Stationsplein in Apeldoorn met een mes in zijn hals werd gestoken. De verwondingen vielen volgens de politie achteraf mee.

Ook zouden leden van de groep een 17-jarige jongen met een gummiknuppel hebben mishandeld en werd een ander slachtoffer met stokken geslagen. Een 14-jarige jongen werd mishandeld en van zijn fiets beroofd.

Volgens de politie opereerde de groep in wisselende samenstelling en hadden de jongeren het vooral gemunt op leeftijdsgenoten. Een van de verdachten verklaarde tijdens het verhoor dat hij al tot geweld over ging als een ander, in zijn ogen, op een verkeerde manier naar hem keek.

Drie van de jongeren werden meerdere dagen in hechtenis gehouden. De overigen werden een nacht vastgehouden of konden na verhoor weer naar huis.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

GVD. Nederland als rechtsstaat. De meesten zijn alweer vrij en kunnen verder onrust stoken!!!!
De rechterlijke macht moet veranderen en dit soort gasten mogen ze wat mij betreft naar een heropvoedingskamp sturen ipv na een nachtje al naar huis te sturen.
De slachtoffers zullen waarschijnlijk nachten lang niet kunnen slapen, maar deze daders gaan gewoon weer naar huis. Hoe krom is het soms toch

Wat mij betreft zijn dit geen kwajongens meer. Ze doen bewust dingen die het daglicht niet kunnen verdragen en zelfs popging tot moord aan toe.

Nee opsluiten dit soort tuig, hoe jong ze ook zijn.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_31608337
Opvallend dat de etniciteit van de groepsleden niet naar buiten gebracht is ...

Hoe dan ook zijn het gewoon zieke klootzakken die je niet hard genoeg aan kunt pakken.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_31608358
Hier kunnen we als burger niet veel tegen doen dan ons bewapenen tegen zulke gasten. Toch is er bijna niemand die toegeeft dat hij/zij iets bij zich dragen om zichzelf te verdedigen. Houden deze mensen niet van het leven of is hun leven geen fluit waard blijft een vraag die me bezighoud.
We zulen ons als burger toch moeten kunnen verdedigen en wie dat niet doet houd zich wel aan de wet maar is ook onzettend stom want van de overheid of politie is echt niets te verwachten want bestraft word bijna geen dader meer in deze tijd.
Het is moediger te zeggen wat je wil, dan te zeggen wat anderen van je willen horen.
pi_31608478
Ik zit nog maar een paar dagen op dit forum, maar heb je nog geen commentaar op de nazi foto van Erwin Rommel dat was toch Hitler's favoriete generaal. Ik vind het mooi dat op dit forum zoveel vrijheid mag en dat niemand je daarop aanvalt. Ik heb al op forums gezeten waar je afgedonderd werd als je het woord "neger" gebruikte voor een afrikaanse andersgekleurde. Hoe lang zit jij al hier?
Het is moediger te zeggen wat je wil, dan te zeggen wat anderen van je willen horen.
pi_31608556
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:

GVD. Nederland als rechtsstaat. De meesten zijn alweer vrij en kunnen verder onrust stoken!!!!
Zei hij vanuit het zonnige Brazilië. Misschien moeten agenten hier ook maar zonder pardon mensen doodschieten of martelen. Kortom, waar bemoei je je mee ?
pi_31608637
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:52 schreef gelly het volgende:

[..]

Zei hij vanuit het zonnige Brazilië. Misschien moeten agenten hier ook maar zonder pardon mensen doodschieten of martelen. Kortom, waar bemoei je je mee ?
Voor sommige criminele jongeren zou dat inderdaad de beste oplossing zijn. Helaas worden alle aan justitie verbonden instellingen bevolkt door mensen met een volkomen achterhaald idealistisch beeld van de samenleving.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:57:58 #7
110987 ErwinRommel
pi_31608640
quote:

[..]

Wat zeik je nou Gelly? Ik kom toch nog geregeld in NL, en daarnaast is het mijn vaderland waar mijn familie woont welke ik redelijk vaak bezoek.
En agenten alhier zouden een voorbeeld kunnen zijn voor enkele gasten die de boel verzieken in Nederland ja. Dan zal het snel zijn afgelopen met die laffe fratsen.
pi_31608646
Vooral de etnische achtergrond niet vermelden, dan "houden we het bij elkaar"

Tot de bom volledig barst, omdat we de problemen al die tijd ontweken hebben....
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_31608672
quote:

[..]

Waarom altijd uitersten om een discussie kapot te maken.
Het zal mij een zorg zijn of iemand in Brazillië woont of niet en mag voor mij ook iedere discussie starten die hij wil. Aan ons de vrijheid om er aan mee te doen of niet maar direct zo vervelend te gaan doen vind ik overdreven.Voor mij mogen ze wel een stukje harder zijn met hun optreden en straffen want nu is het echt een lachertje om 40 tot 80 uur dienstverlening te krijgen als je iemand dood schopt.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:01:05 #10
110987 ErwinRommel
pi_31608701
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:49 schreef Midasdewolf het volgende:
Ik zit nog maar een paar dagen op dit forum, maar heb je nog geen commentaar op de nazi foto van Erwin Rommel dat was toch Hitler's favoriete generaal. Ik vind het mooi dat op dit forum zoveel vrijheid mag en dat niemand je daarop aanvalt. Ik heb al op forums gezeten waar je afgedonderd werd als je het woord "neger" gebruikte voor een afrikaanse andersgekleurde. Hoe lang zit jij al hier?
Ik zou zeggen Welkom op dit geweldige forum
Mijn avatar bracht in het verleden enkelen tot grote frustratie, echter na wat uitleg en het gebruik van google zag men ook wel in dat mijn naamgenoot, want dat is het ook nog eens echt, meer was dan een generaal welke Hitler tot zijn dienst was
pi_31608724
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:59 schreef Midasdewolf het volgende:

[..]

Voor mij mogen ze wel een stukje harder zijn met hun optreden en straffen want nu is het echt een lachertje om 40 tot 80 uur dienstverlening te krijgen als je iemand dood schopt.
Ik snap dat het borreltijd is, maar heb je ook enige onderbouwing of bewijs voor deze stelling ?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:04:05 #12
110987 ErwinRommel
pi_31608748
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:58 schreef Mr.Spock het volgende:
Vooral de etnische achtergrond niet vermelden, dan "houden we het bij elkaar"

Tot de bom volledig barst, omdat we de problemen al die tijd ontweken hebben....
Ja daar was laatst ook een topic over over ene meneer "B".
Ging over misdaadcijfers meen ik.
Zeer bedroevend als je dan de reacties vanuit het justitiele ziet.

Door juist een grote vuist te vormen kan je het tegengaan. Niet door zwakzinnigen met ook nog eens een ideologische sociale inslag los te laten op die jongeren die dergelijke misdaden begaan.

Weg ermee, op dat soort gasten zit de burger niet te wachten.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:05:13 #13
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31608773
quote:

[..]

Niet te geloven wat een klotereden.

Dus als je ergens anders leeft mag je je niet meer met 'Nederlandse' aangelegenheden bezighouden?

Flauwekul zeg.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31608794
Ik hoorde daarnet op radio gelderland nog dat 1 van die gasten zei 'Dat soms alleen een blik van iemand al genoeg was om hem te martelen/in elkaar te slaan oid' Stond er al...

wat kunnen zo weinig mensen toch zoveel verzieken voor mensen. Ze moeten gewoon geruimd worden...*////*

[ Bericht 5% gewijzigd door Swine op 21-10-2005 18:07:02 (te snel gelezen) ]
pi_31608845
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:05 schreef popolon het volgende:

[..]

Niet te geloven wat een klotereden.

Dus als je ergens anders leeft mag je je niet meer met 'Nederlandse' aangelegenheden bezighouden?

Flauwekul zeg.

Iemand die in Brazilië woont en zich uitlaat over het Nederlandse rechtssysteem of criminaliteitscijfers is gewoonweg lachwekkend. Meer is het niet hoor.
pi_31608950
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:08 schreef gelly het volgende:

[..]

Iemand die in Brazilië woont en zich uitlaat over het Nederlandse rechtssysteem of criminaliteitscijfers is gewoonweg lachwekkend. Meer is het niet hoor.
Agree

OT.: Zo jong en al zo agressief. kan je nagaan wat voor ratten ze later kunnen worden als er niet snel ingegrepen word.
pi_31608983
quote:

[..]

Dat vind ik een beetje onzin, wij mogen als Nederland toch ook kritiek leveren op het drugsbeleid van de VS of de Coke-plantages in Colombia, terwijl wij wereldproducent nr 1 in XTC zijn?
Yeah baby Yeah!
pi_31609057
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:02 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik snap dat het borreltijd is, maar heb je ook enige onderbouwing of bewijs voor deze stelling ?
Als je hier nog bewijs voor moet hebben is het triest gesteld met de kennis met wat er in je eigen land gebeurt. Ik ga het zelfs niet voor je opzoeken. Ik zou zeggen kijk voor de aardigheid eens iedere dag aktienieuws op SBS6. Hoef je zelf niets voor te doen dan alleen te kijken en te luisteren. Ik heb me nooit laten verblinden door de eis van een officier van justitie maar alleen voor de daadwerkelijke straf en die is meestal nihiel
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:21:24 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31609145
quote:

[..]

Dit is wel de grootste flauwekul die ik sinds tijden gelezen heb, alsof je dan geen mening mag hebben.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:21:42 #20
110987 ErwinRommel
pi_31609156
quote:

[..]

Ik laat me echter ook uit over de situatie alhier. Maar dat vergeet je even Gelly.
Ik mag mijzelf als zijnde Nederlander zeer zeker uitlaten over dit soort zaken. Ik kom daar nog steeds geregeld, en vaak met plezier. net zoals vele andere Nederlanders die over de grens wonen. Edoch volgen ook die Nederlanders over de grens het NL nieuws (gek hè?).
En dus hebben ook zij daar een mening over. En mijn mening heb ik al neergezet, dat dat duidelijk mag zijn gelly.

Ohh en daarbij, als ik eens iets schrijf over misstanden in Brazilie komt er of A: geen reactie, of een reactie in de trant van "boeie, ik woon niet in Brazilie".
Of B: men is totaal ongeintereseerd in nieuws welke word gegeven van mede Fokkers die leven in een ander land.
pi_31609281
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:17 schreef Midasdewolf het volgende:

[..]

Ik zou zeggen kijk voor de aardigheid eens iedere dag aktienieuws op SBS6.
Misschien moet jij dat eens wat minder doen. Je beweert heel stellig dat je plantsoenendienst krijgt voor het vermoorden van iemand, ik vraag 1 voorbeeld en dan moet ik het zelf opzoeken ? Ik weet nog een leuke : je bent een stoker van een extreem-rechts forum die hier denkt zieltjes te winnen. Erg lang zal je pleziertje niet duren denk ik.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:29:24 #22
110987 ErwinRommel
pi_31609317
Maar om ontopic te blijven:

dit soort gasten die al zo jong op het slechte pad komen kan men maar beter opsluiten in een heropvoedingskamp.
Voor hen die dit soort zaken begaan is 40 uur werkstraf een lachertje.
Daarom ben ik ook benieuwd naar de eis en de uiteindelijke uitspraak van de rechter. Er zal wellicht weer worden gegooid met slechte jeugd etc etc, onstabiele gezinssituatie.
Onzin onzin onzin!!!!

Jongens die op deze leeftijd al zulke daden begaan hebben geen geweten. het enige geweten wat ze hebben is dat ze alles goedpraten zolang zijzelf maar met rust worden gelaten.
pi_31609388
Bla bla bla. Tik het de volgende keer lekker in een leeg Word documentje en flikker het dan weg. Dit topic voegt niks toe op de 1000'en die over gelijkwaardige zaken gaan.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:34:06 #24
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31609425
volledig met Rommel eens. Hard aanpakken.

Zijn het autochtonen of allochtonen?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:35:03 #25
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31609443
zit er nu wel iets cummulatiefs in ons rechtsstelsel?? Zo van: al je rottigheid bij elkaar optellen en als dat een grens overschreidt ga je maar voor een paar jaar in een werkkamp lopen brommen.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')