Zei hij vanuit het zonnige Brazilië. Misschien moeten agenten hier ook maar zonder pardon mensen doodschieten of martelen. Kortom, waar bemoei je je mee ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD. Nederland als rechtsstaat. De meesten zijn alweer vrij en kunnen verder onrust stoken!!!!
Voor sommige criminele jongeren zou dat inderdaad de beste oplossing zijn. Helaas worden alle aan justitie verbonden instellingen bevolkt door mensen met een volkomen achterhaald idealistisch beeld van de samenleving.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Zei hij vanuit het zonnige Brazilië. Misschien moeten agenten hier ook maar zonder pardon mensen doodschieten of martelen. Kortom, waar bemoei je je mee ?
Wat zeik je nou Gelly? Ik kom toch nog geregeld in NL, en daarnaast is het mijn vaderland waar mijn familie woont welke ik redelijk vaak bezoek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Zei hij vanuit het zonnige Brazilië. Misschien moeten agenten hier ook maar zonder pardon mensen doodschieten of martelen. Kortom, waar bemoei je je mee ?
Waarom altijd uitersten om een discussie kapot te maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Welkom op dit geweldige forumquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:49 schreef Midasdewolf het volgende:
Ik zit nog maar een paar dagen op dit forum, maar heb je nog geen commentaar op de nazi foto van Erwin Rommel dat was toch Hitler's favoriete generaal. Ik vind het mooi dat op dit forum zoveel vrijheid mag en dat niemand je daarop aanvalt. Ik heb al op forums gezeten waar je afgedonderd werd als je het woord "neger" gebruikte voor een afrikaanse andersgekleurde. Hoe lang zit jij al hier?
Ik snap dat het borreltijd is, maar heb je ook enige onderbouwing of bewijs voor deze stelling ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:59 schreef Midasdewolf het volgende:
[..]
Voor mij mogen ze wel een stukje harder zijn met hun optreden en straffen want nu is het echt een lachertje om 40 tot 80 uur dienstverlening te krijgen als je iemand dood schopt.
Ja daar was laatst ook een topic over over ene meneer "B".quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:58 schreef Mr.Spock het volgende:
Vooral de etnische achtergrond niet vermelden, dan "houden we het bij elkaar"
Tot de bom volledig barst, omdat we de problemen al die tijd ontweken hebben....
Niet te geloven wat een klotereden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Iemand die in Brazilië woont en zich uitlaat over het Nederlandse rechtssysteem of criminaliteitscijfers is gewoonweg lachwekkend. Meer is het niet hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet te geloven wat een klotereden.
Dus als je ergens anders leeft mag je je niet meer met 'Nederlandse' aangelegenheden bezighouden?
Flauwekul zeg.
Agreequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Iemand die in Brazilië woont en zich uitlaat over het Nederlandse rechtssysteem of criminaliteitscijfers is gewoonweg lachwekkend. Meer is het niet hoor.
Dat vind ik een beetje onzin, wij mogen als Nederland toch ook kritiek leveren op het drugsbeleid van de VS of de Coke-plantages in Colombia, terwijl wij wereldproducent nr 1 in XTC zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Iemand die in Brazilië woont en zich uitlaat over het Nederlandse rechtssysteem of criminaliteitscijfers is gewoonweg lachwekkend. Meer is het niet hoor.
Als je hier nog bewijs voor moet hebben is het triest gesteld met de kennis met wat er in je eigen land gebeurt. Ik ga het zelfs niet voor je opzoeken. Ik zou zeggen kijk voor de aardigheid eens iedere dag aktienieuws op SBS6. Hoef je zelf niets voor te doen dan alleen te kijken en te luisteren. Ik heb me nooit laten verblinden door de eis van een officier van justitie maar alleen voor de daadwerkelijke straf en die is meestal nihielquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik snap dat het borreltijd is, maar heb je ook enige onderbouwing of bewijs voor deze stelling ?
Dit is wel de grootste flauwekul die ik sinds tijden gelezen heb, alsof je dan geen mening mag hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik laat me echter ook uit over de situatie alhier. Maar dat vergeet je even Gelly.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien moet jij dat eens wat minder doen. Je beweert heel stellig dat je plantsoenendienst krijgt voor het vermoorden van iemand, ik vraag 1 voorbeeld en dan moet ik het zelf opzoeken ? Ik weet nog een leuke : je bent een stoker van een extreem-rechts forum die hier denkt zieltjes te winnen. Erg lang zal je pleziertje niet duren denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:17 schreef Midasdewolf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk voor de aardigheid eens iedere dag aktienieuws op SBS6.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |