Moslims die mensen overvallen drinken heus wel bier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:30 schreef Mittnick het volgende:
Waarschijnlijk gewoon dronken lui; om me bij vraag van fokke, sukke en koekiemonster aan te sluiten denk ik niet dat het moslims/marokanen waren; omdat die immers rammadan hebben; en ook geen bier drinken.. de meeste dan
ik denk gewoon white trashquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:52 schreef koekiemonster het volgende:
wat is de afkomst van de daders?
Dat is helemaal niet stoer, ze zochten geld en hebben het niet gevonden. Nu moeten ze weer verder zoeken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
4 losers van 18 jaar die een jongen van 13 aanvallen
Wat zijn ze toch stoer![]()
Het pestenprincipe: we zijn te bang om in elkaar gerost te worden door leeftijdsgenoten, dus laten we een zwakker iemand te grazen nemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
ongelooflijk ,wagelijk het toont aan dat het losers zijn ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
quote:Vervolgens werd hij meerdere keren met een bierfles geslagen
Allochtoon uitgeslotenquote:Van de overvallers droegen de jongens een soort bomberjack. Het meisje had lang geverfd lichtrood haar tot op de schouders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |