Bron de site van IDFA.quote:Het programma van IDFA 2005 is bekend, de filmlijst staat inmiddels online. Eén van de grote thema's van IDFA 2005 is het wereldwijde terrorisme, en met name de rol die de (nieuwe) media daarin spelen.
Had dan ook eerder gezegd dat er een borrel was.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanavond de eerste bijeenkomst. Gevolgd door een borrel. Een soort kennismaking met de overige vrijwilligers.
Daar zullen kennelijk weinig andere FOK!kers bij aanwezig zijn.
Het was erg gezellig. Het ging er heerlijk amateuristisch aan toe en dat is een goede zaak. Geeft je een soort van familiegevoel en iets om een gesprek over aan te knopen met de medevrijwilligers. 19 oktober volgt de brandoefening in de City.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:02 schreef gr8w8 het volgende:
Had dan ook eerder gezegd dat er een borrel was.
Meerjarenplan, dat IDFA dus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was erg gezellig. Het ging er heerlijk amateuristisch aan toe en dat is een goede zaak. Geeft je een soort van familiegevoel en iets om een gesprek over aan te knopen met de medevrijwilligers. 19 oktober volgt de brandoefening in de City.
O ja, er waren ook nog mooie vrouwen aanwezig.
Er was inderdaad niemand met een groot bord met daarop FOK!quote:
Vorig jaar ben ik een aantal maal 10 minuten voor de start van een docu op komen dagen en dan was er nog plaats. Dit was natuurlijk wel bij de minder grote, of minder aansprekende docu's. Daar zaten dan wel vaak juweeltjes tussen.quote:Op maandag 21 november 2005 17:06 schreef Aventura het volgende:
In het kader van mijn werk ben ik er nu twee keer bijgeweest en heel wat docu's gezien. Het zet je over het algemeen wel weer met twee benen op de grond.
Mocht ik tijd hebben dan pik ik dit keer zeker weer een docu mee. Ik vind het alleen erg vervelend dat je bijna niet aan kaarten kunt komen. Het is altijd zo uitverkocht. De manier van verkoop staat me ook erg tegen, je moet erg lang in de rij staan en je kunt nauwelijks reserveren.
Huh, was jij bij de eerste vrijwilligersbijeenkomst in De Balie? Of ben je in dienst van de IDFA?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:09 schreef marsterretje het volgende:
TVP![]()
UIO, ik been geen vrijwilliger, ik word betaald.
Verders gaat ik hopelijk maandag naar Lost in La Mancha, de rest laat ik een beetje van de recencies afhangen.
Niets van dat alles.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Huh, was jij bij de eerste vrijwilligersbijeenkomst in De Balie? Of ben je in dienst van de IDFA?
Aha. Eens kijken of ik je nog herken.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:38 schreef marsterretje het volgende:
Niets van dat alles.
Ik kom flyeren voor de VPRO. Misschien niet de meeste geweldige baan van de wereld, maar verdient heel prettig.
Verwacht mij van het weekend in de City met een VPRO t-shirt. Die trouwens vandaag met de post zou komen, een kijken of die post al geweest is....
IIdem over herkennen.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Aha. Eens kijken of ik je nog herken.
Mocht dat niet lukken, ik heb een iets te strak IDFA-shirt aan.
Als ik mede-flyeraars spreek die zeggen: "ja dr was net zon gozer, die als een malloot iedereen aan het vragen was of ze marsterretje ofzo waren." dan weet ik hoe laat het is.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik vraag gewoon aan elke vrouw of ze toevallig marsterretje heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |