Weinig inhoudelijk te melden over deze film, maar de makers zijn ontzettend leuk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:
straks naar Guerilla Girl
[afbeelding]
ik kan het goed begrijpen, vond dit na El Inmortal ook de minste die ik tot nu toe gezien heb.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:17 schreef UIO_AMS het volgende:
De half Colombiaanse, half Chinese vond maar niks aan Guerilla Girl. Maar goed, ik denk dat zij dan ook aan de andere kant van de sociale ladder in Colombia staat.
is er al bekend wie gewonnen hebben? of wordt dat dan pas bekend gemaakt?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:13 schreef SCH het volgende:
Ik ga morgen naar de Best Of dag - nog meer mensen?
Daar zijn de prijswinnaars te zien.
Vanavond om 20.00quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is er al bekend wie gewonnen hebben? of wordt dat dan pas bekend gemaakt?
daar was het Parool ook al lovend over. hoop dat ie wel op tv komt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Vanavond om 20.00
Bij de publieksprijs staat Sisters in Law bovenaan.
Die film over leukemie heet Before flying back to the Earth en is best goed. Niet heftig of zo. Angelmakers is heel leuk. De regisseuse is ook best leuk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:22 schreef SCH het volgende:
Meestal gemiddelde ja.
Ik ben benieuwd welke ik te zien krijg morgen: die film over leukemie lijkt me wel heftig, dat Daily Bread trekt me niet zo.
is het buiten?quote:Op zondag 4 december 2005 18:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Straks het vrijwilligersfeest. Hopelijk houdt de regen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |