Die draait 1 december om 10.30 uur in Cinerama 1 en op 2 december om 14.45 uur in het Filmmuseum Vondelpark 2.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
en ik zag dat Pele Forever ook draait, die moet ik ook zien.
dat in het Vondelpark, waar is dat precies? is het wel binnen?quote:Op zondag 27 november 2005 18:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die draait 1 december om 10.30 uur in Cinerama 1 en op 2 december om 14.45 uur in het Filmmuseum Vondelpark 2.
Die draait vanavond pas voor het eerst. Nog niet gezien dus. Maar die wil ik ook van de week nog bekijken.quote:Op zondag 27 november 2005 19:05 schreef linebear het volgende:
heb je A.K.A al gezien !?? daar wil ik van de week wel heen. En misschien naar tea
In het filmmuseum, bij restaurant/terras Vertigo. En dat is binnen.quote:Op zondag 27 november 2005 19:07 schreef jimjim1983 het volgende:
dat in het Vondelpark, waar is dat precies? is het wel binnen?
ok thanks. was al bangquote:Op zondag 27 november 2005 19:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In het filmmuseum, bij restaurant/terras Vertigo. En dat is binnen.
Het had wat overreding nodig, maar het is gelukt! Zie je morgen, i guessquote:Op zondag 27 november 2005 18:19 schreef UIO_AMS het volgende:
En uiteindelijk marsterretje nog ontmoet. Toen liepen we al 2 dagen om elkaar heen.
Dan mag je wel opschieten, het is al vanaf donderdag bezigquote:Op zondag 27 november 2005 20:38 schreef HeatWave het volgende:
Aangezien "wij" de IDFA sponsoren zal ik wel weer een aantal vrijkaarten krijgen.
hoe is die docu over die chinese restaurants eigenlijk?quote:Op maandag 28 november 2005 21:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was een mooie dag. Vanmorgen stond ik weer vroeg voor de deuren van de IDFA. Deze keer vroeger dan normaal, omdat er twee schoolvoorstellingen waren.
Vervolgens kon ik weer door naar mijn vertrouwde zaal. Wederom de Industry Screening. Tijdens mijn dienst draaiden:
Looking for an icon
Le voyage des femmes de Zartalé
The Angelmakers
Bij die laatste film was de regisseuse aanwezig. Ze heet Astrid en ze was ontzettend nerveus omdat het de eerste keer was, dat ze de film op een grote doek draaide. Ik heb haar even voorgesteld aan het publiek zodat ze na de voorstelling even met haar in de foyer konden praten.
Tussendoor had ik zelf een kaartje gehaald voor de docu Chinese Restaurants: Latin Passions. Buiten kwam ik een leuke jongedame tegen die ik bij de Industry Screenings al was tegengekomen. Ze bleek een half Colombiaanse / half Chinese, onafhankelijke filmproducente te zijn. En ze ging diezelfde voorstelling bekijken. Uiteraard heb ik een mooi plaatsje voor haar gereserveerd en ben naast haar gaan zitten.
en hoe is hearts of darkness?quote:[b]Op dinsdag 29 november 2005 18:35 dus heb ik maar een kaartje gekocht voor Hearts of Darkness![]()
.. Lost in La Mancha had ik ook graag heengewild, maar die was te snel weg.
Tof, maar die zie ik zondag pas.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:17 schreef jimjim1983 het volgende:
en hoe is hearts of darkness?
Jazeker was ik dat, ik was die enige die flyerde gisterenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:35 schreef California het volgende:
Haha, de verslagen beginnen een romantische subplot te krijgen.
Ik zit me nu af te vragen of me gisteren een flyer in de hand is gedrukt door marsterretje. Ik liep er langs, ging even binnen kijken en werd handig naar een kassa gewerkt door die coördinator, dus heb ik maar een kaartje gekocht voor Hearts of Darkness![]()
.. Lost in La Mancha had ik ook graag heengewild, maar die was te snel weg.
Wel leuk om te zien. Het zijn eigenlijk drie afleveringen van een serie over Chinezen buiten China achter elkaar geplakt. Dat vond ik op zich wel jammer. Maar verder voor mij wel herkenbaar. Als ik in het buitenland ben, ga ik ook vaak naar een plaatselijk Chinees restaurant om te kijken wat voor veranderingen ze daar aan de keuken hebben gemaakt. Maar ik raak dan nooit in gesprek met de eigenaar. Ik ben dan ook geen Chinees. De docu laat de mensen zien die ooit uit China zijn vertrokken en vertelt de verhalen erachter.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:17 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe is die docu over die chinese restaurants eigenlijk?
Helaas nog niet gezien.quote:en hoe is hearts of darkness?
Ik had ochtenddienst en heb je niet meer gezien. Ook niet bij de stand. Op de weg naar buiten na de voorstelling van Chinese Restaurants was ik in gesprek met de regisseur en met de latina/chineze en lette dus niet goed op.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:35 schreef marsterretje het volgende:
Jazeker was ik dat, ik was die enige die flyerde gisterenIk heb UIO gisteren niet meer gezien, die was zeker bezig met zijn Chinees/Latino schone. Stond ik daar maar de hele dag, zonder dat andere Fokkers zich kenbaar maakten
.
Vond je de man die Don Quixotte zou spelen, Jean Rochefort, ook niet zo'n mooi hoofd ervoor hebben?quote:Lost in La Mancha was zeker de moeite waard. Wel heel zileig voor Terry Gilliam, die zich ondanks het niet slagen van zijn Don Quixote (spreek uit Don kiegotte) project er zich toch moedig doorheensloeg.
Jaaaaa die was echt geweldig!! Jammer dat hij prostaatproblemen kreegquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vond je de man die Don Quixotte zou spelen, Jean Rochefort, ook niet zo'n mooi hoofd ervoor hebben?
Hij speelde de hoofdrol in Le Mari de la Coiffeuse, één van mijn meest favoriete films ooit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:39 schreef marsterretje het volgende:
Jaaaaa die was echt geweldig!! Jammer dat hij prostaatproblemen kreeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |