Graag gedaan. Er zullen er nog wel meer volgenquote:
Ik vind haar nog steeds even leuk hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Slechte uitzending voor Lieske trouwens vananvond. Hopelijk wordt dat de komende dagen wat beter. Ze hebben ook wel echt alles laten zien trouwens.
Schurfie.....of Schimpiequote:Op woensdag 2 november 2005 00:44 schreef knerpie het volgende:
Lieske kan alleen maar puberaal huilen,zeiken en kniezen !
Ik noem haar dan ook KNIESKE !!!!!!!!!!!!
Daarom heet je ook KNERPIE zeker?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:44 schreef knerpie het volgende:
Lieske kan alleen maar puberaal huilen,zeiken en kniezen !
Ik noem haar dan ook KNIESKE !!!!!!!!!!!!
Ik vind eigenlijk de hele dag duimen op je 27e een grotere dwangneurose dan Lieske laat zien hoor. (en okay.... het tandenpoetsen is misschien "wat" overdreven)quote:Op woensdag 2 november 2005 08:58 schreef crazymamma het volgende:
...
Heb het helemaal gehad met die dwangneuroses van haar
...
Er wordt zoveel over geschreven omdat ze zo irritant is en daarom moet ze wegquote:Op woensdag 2 november 2005 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Vooral iemand wegsturen waar het meest over wordt geschreven. Slim. Vooral de saaaaaaaaaaie *gaaaap* bewoners in dat huis houden. Leuk programma krijg je dan.
Ik vind haar een verschrikkelijk kinderachtige irritante kleuter, en ze mag van mij zeker niet winnen, maar:quote:Op woensdag 2 november 2005 09:13 schreef Oldbie het volgende:
Er wordt zoveel over geschreven omdat ze zo irritant is en daarom moet ze weg
Ze staat anders ruim aan kop in de fok poll hoor. Dus de enige ben ik zeker nietquote:Op woensdag 2 november 2005 12:51 schreef itsme het volgende:
Huh sinds wanneer wordt er over Lieske veel geschreven? was helemaal vergeten dat baby er nog in zat.![]()
Veel geschreven wordt er over Menno,Chantal ,Rob,Dido Joost en Roel.
Lieske isen die mis je echt niet als ze weg moet.
![]()
OK behalve scanman.![]()
Het zal d'r toch wel een goed gevoel geven dat ze weer niet genomineerd is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |