abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:14:13 #1
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_31601803
Zilver als Super Anti-Virus?

Een studie van de University of Texas en Mexico University naar de interactie tussen metalen nanodeeltjes en het HIV-1 virus, heeft aangetoond dat zilveren nanodeeltjes zich hechten aan het HIV-1 virus, en op deze wijze kunnen voorkomen dat het HIV-1 virus zich bindt aan zogenaamde gastheer-cellen.

Het is de eerste keer dat een dergelijke studie plaatsvindt.

De wetenschappers zijn verder bezig met het bestuderen van andere toepassingen van zilveren nanodeeltjes, zoals het aanpakken van super-virussen. De eerste experimenten zijn hoopgevend. Het blijkt dat zilveren nanodeeltjes ook andere micro-organismen op effectieve wijze kunnen aanvallen.

Helaas moeten we nog even geduld hebben. Voordat men op grote schaal dergelijke methoden kan gaan inzetten, moet men eerst nog onderzoek verrichten naar de langere termijn effecten van metalen nanodeeltjes.

Bron: Moi

---

In spirituele kringen kom ik al langere tijd verhalen tegen over de wondere werking van zogenaamd "colloïdaal zilver". Leuk dat de wetenschap langzaam maar zeker in lijn begint te lopen.

Meer informatie:

SILVER KILLS VIRUSES, STUDY FINDS (samenvattend)

Study Shows Silver Nanoparticles Attach to HIV-1 virus (technisch)
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_31602192
Ik hoop dan niet dat het de zelfde kant op gaat als kanker en vitamine B17, zilver is immers ook een niet te patenteren medicijn.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:38:02 #3
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_31602324
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:31 schreef Skinkie het volgende:
Ik hoop dan niet dat het de zelfde kant op gaat als kanker en vitamine B17, zilver is immers ook een niet te patenteren medicijn.
Dat speelt absoluut een rol, er valt geen geld mee te verdienen.

Verdorven.

Verder worden nieuwe dingen ook vaak vertraagd door onbegrip over HOE het werkt, en niet DAT het werkt, zoals het nieuwe psychologische wondermiddel EMDR (enorm interessant, lees) flink wat vertraging opliep wat betreft de introductie, acceptatie, en inzet.
pi_31602440
colloidaal zilver is al heel lang bekend, werd rond de tijd van WO I als anti biotium gebruikt.

sinds de komst van moderne AB verdween het naar de achtergrond. omdat Colloidaal zilver te duur was.

sinds een paar jaar duikt het ineens weer flink op.

Wat is Zilverwater?
Zilverwater is een colloïdale oplossing van zilver in water. Bij een juiste productie krijgt men submicroscopische zilverdeeltjes die in het water blijven zweven doordat er een kleine elektrische lading op elk zilverdeeltje geplaatst wordt. De grootte van de zilverdeeltjes is 0.001 - 0.0015 micron in diameter de gebruikte concentraties liggen tussen 2 en 50 ppm. Het is een multifunctionele substantie en verhoogt de weerstand van het organisme en geeft vaak wonderbaarlijke hulp bij het behouden van de gezondheid bij mensen, dieren, huisdieren en zelfs ook planten.
Colloïdaal zilver was voor 1938 in de U.S.A. aangemeld als geneesmiddel. Tegenwoordig heeft colloïdaal zilver niet meer de status van geneesmiddel, maar mag het wel als voedingsupplement worden verkocht.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31603000
Wat was er dan met kanker en vitamine b17?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:21:53 #6
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_31603209
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 13:10 schreef Omkron het volgende:
Wat was er dan met kanker en vitamine b17?
http://www.cancure.org/laetrile.htm
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:29:08 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31603335
Zilver is een zwaar metaal en giftig.
lijkt me niet iets om als voedingssupplement te gaan gebruiken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31603561
Zilver is al lang bekend om zijn bakterie/virus dodende werking, daarom zijn er oo zilvertabletten om water te ontsmetten.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_31603787
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Zilver is een zwaar metaal en giftig.
lijkt me niet iets om als voedingssupplement te gaan gebruiken.
quote:
"There is a tendency, unsupported by the facts, to assume that all so-called “heavy metals” and their compounds have highly toxic or ecotoxic properties. This has no basis in chemical or toxicological data. Thus, the term “heavy metals” is both meaningless and misleading."

- John H. Duffus, The Edinburgh Centre for Toxicology, Scotland, "Pure and Applied Chemistry" 74, 793–807
Wat wel leuk is: je wordt er permanent blauw-grijzig van, een fenomeen dat ze argyria noemen.
Zie hier de man die de eerste blauwe senator wilde worden:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/2297471.stm
quote:
"People ask me if it's permanent and if I'm dead," he told the Associated Press news agency. "I tell them I'm practising for Halloween."
pi_31604192
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 13:40 schreef longinus het volgende:
Zilver is al lang bekend om zijn bakterie/virus dodende werking, daarom zijn er oo zilvertabletten om water te ontsmetten.
Er is overigens een ander middel om water compleet te ontsmetten verboden om uit te voeren uit Nederland. Soms is het maar beter dat je niet weet wie hier de touwtjes in handen hebben.
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_31604245
Schuld van Bush!
pi_31607327
quote:
Even in het kort..?
pi_31617595
Nog twee met argyria:

zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:40:37 #14
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31618107
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:16 schreef NightH4wk het volgende:
Schuld van Bush!
Uiteraard.
pi_31619093
Ik denk dat heel veel mensen toch liever door willen gaan als smurf dan als engel in den hemel.
pi_31619131
Je kunt colloidaal zilver eenvoudig zelf maken door 2 zilveren munten met een volt of 30 gelijkspanning erop in gedestilleerd water te hangen. Water heet maken anders geleidt het in het begin nogal slecht.
Weerstandje van 4k7 of 10k in serie om de stroom (later tijdens het proces) te beperken. Munten af en toe uit het water halen om de zwarte aanslag (zilveroxide) eraf te halen. Na een uur of wat wordt de oplossing een beetje geel. Dan heb je een 5 a 10 ppm oplossing.

Gebruik geen NL 'zilveren' munten (van die 'zilveren' herdenkingsmunten b.v.), want daar zit ook andere troep doorheen. Beste zijn Canadese Maples, die zijn 99.99% zuiver zilver.

Weet iemand toevallig waar je echt gedestilleerd water kunt kopen? Niet gedemineraliseerd dus, want dat hebben ze wel 'overal'.

Altijd handig om wat CS te hebben als de kippegriep serieus gaat toeslaan.
Goud kan je niet bijdrukken
pi_31619429
Maar even... je gaat toch geen gedestilleerd water drinken
pi_31619504
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:37 schreef Skinkie het volgende:
Maar even... je gaat toch geen gedestilleerd water drinken
Natuurlijk wel, daar is niks mis mee hoor. Met gedemineraliseerd water wellicht wel, want daar staat op dat het niet voor consumptie is.
pi_31619556
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:21 schreef Poekieman het volgende:
[..]

Weet iemand toevallig waar je echt gedestilleerd water kunt kopen? Niet gedemineraliseerd dus, want dat hebben ze wel 'overal'.
Zelf maken? Het is per slot van rekening maar gecondenseerde waterdamp. Als ik toevallig geen gedemineraliseerd water in huis heb krab ik de ijslaag in m'n diepvries af en smelt dat. Zitten ook geen mineralen in.
pi_31619712
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:45 schreef Doderok het volgende:

[..]

Zelf maken? Het is per slot van rekening maar gecondenseerde waterdamp. Als ik toevallig geen gedemineraliseerd water in huis heb krab ik de ijslaag in m'n diepvries af en smelt dat. Zitten ook geen mineralen in.
Ik heb eigenlijk geen zin om een destilleeropstelling te maken en ik vraag me af hoe zuiver gesmolten ijs uit de vriezer is.... Ik zal eens wat smelten en meten hoe slecht het geleidt. Hoe slechter hoe beter...
Zitten er geen bacterieen in vriezer-ijs? Bacterieen geleiden niet zo goed denk ik, dus die kan ik electrisch niet vaststellen. Nou gaan die evt. bacterieen natuurlijk wel dood als je het water eerst kookt en anders wel van het colloidaal zilver dat in het water komt, maar toch... Vroeger kon je bij een drogist gewoon gedesitilleerd water kopen, net als nu gedemineralieerd, da's wel zo gemakkelijk. Zou vroeger dan toch alles beter zijn geweest...
pi_31620277
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 01:41 schreef Poekieman het volgende:
Natuurlijk wel, daar is niks mis mee hoor. Met gedemineraliseerd water wellicht wel, want daar staat op dat het niet voor consumptie is.
Okee, ik begon al aan mezelf te twijfelen, demi water is idd niet bijzonder goed voor jou, je slokdarm en je maag.
pi_31621543
Vriendin van me heeft een aparaatje gekocht waar twee zilverstaafjes in gaan. De zilverstaafjes zijn vervangbaar.
Hiermee maakt ze het zelf. Gedestilleerd water koopt ze bij een natuurwinkel.

Een smurfkleur is me bij haar nog niet opgevallen. Maar isschien gebruikt ze het nog niet lang genoeg. Zou je dan in de zomer ook donkerblauw worden in de zon?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_31621697
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 07:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]

Een smurfkleur is me bij haar nog niet opgevallen. Maar isschien gebruikt ze het nog niet lang genoeg. Zou je dan in de zomer ook donkerblauw worden in de zon?
Inderdaad, blootstelling aan zonlicht verhoogt de verkleuring, er is geen eensgezindheid over de oorzaak.
quote:
Although pigmentary changes occur primarily in sun-exposed sites, granules are evenly deposited throughout all skin. Differing theories exist as to why the blue-gray pigmentation is restricted to sun-exposed sites. Some believe that silver compounds complexed with proteins in the skin are reduced to elemental silver by light, similar to the process of photo imaging. Others contend that silver plus light stimulates melanogenesis, which results in the blue-gray color.
Verdere info:
quote:
* Early on, a gray-brown staining of the gums develops, later progressing to involve the skin diffusely. The cutaneous pigmentation usually is a slate-gray, metallic, or blue-gray color and may be clinically apparent after a few months, but clinical appearance usually takes many years and depends on the degree of exposure.

* The hyperpigmentation is most apparent in the sun-exposed areas of skin, especially the forehead, nose, and hands.

* In some patients, the entire skin acquires a slate blue-gray color.

* The sclerae, nail beds, and mucous membranes may become hyperpigmented.

* Viscera tend to show a blue discoloration, including the spleen, liver, and gut, findings evident during abdominal surgery or at postmortem examination.

[ Bericht 29% gewijzigd door Doderok op 22-10-2005 08:44:20 ]
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 08:33:19 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_31621701
Vindt dit soort nieuws altijd jammer. Want je hoort er vaak nooit meer wat van. En het wekt valse hoop.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_31621705
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:13 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Er is overigens een ander middel om water compleet te ontsmetten verboden om uit te voeren uit Nederland. Soms is het maar beter dat je niet weet wie hier de touwtjes in handen hebben.
U bedoelt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')