Lijkt je dat niet erg zwaar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:24 schreef Pino_666 het volgende:
Voor de iPod Nano is een Lanyard draagkoord op de markt ( http://www.allesvoordeipod.nl/pages/detail.php?productID=249 ).Nu vroeg ik me af: is zo'n Lanyard draagkoord ook voor je Mini te krijgen ?
Je hebt wel een soort sleutelkoord ( http://www.allesvoordeipod.nl/pages/detail.php?productID=213 ) maar daar kan ik me niet echt een voorstelling bij maken. Iemand ervaring mee ?
Uhmmm daar zit misschien wel wat inquote:
Dank je. Helaas is de shuffle niet in het zwart te verkrijgen, maar voor mijn gevoel is het een ondergewaardeerd ding.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Het is inderdaad waar dat de nano krast als de ziekte. Er zijn zelfs rechtzaken over geopend.
Als je dus niet graag wilt dat hij krast, raad ik je een shuffle aanEn ja, de shuffle-mode is uit te zetten.
Maar dit vind ik niet echt normaal gebruik, deze is uit een auto gegooid en ook nog eens een paar keer door de lucht gegooid en op de grond gevallen, de krasjes vallen best mee. maar je moet er toch aan denken.. het is en blijft een gebruiksvoorwerp.. dus krasjes kunnen altijd kopen. je kunt ook een hoesje kopen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
Sja, het hele idee achter de iPod is dat je altijd al je muziek bij je hebt, zodat je net dat ene nummer uit kan kiezen.
Dit is nog een voorbeeld van een heftig gebruikte nano:
[afbeelding]
Tja, dat is nu net wat ik niet wil. Ik loop ook niet met m'n ¤400 telefoon in een hoesje, en dat is ook niet nodig (en terecht, voor zo'n bedrag). Je verwacht dat dat bij zo'n dure mp3-speler net zo is, maar dat is dus niet het geval. Erg jammer vind ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar dit vind ik niet echt normaal gebruik, deze is uit een auto gegooid en ook nog eens een paar keer door de lucht gegooid en op de grond gevallen, de krasjes vallen best mee. maar je moet er toch aan denken.. het is en blijft een gebruiksvoorwerp.. dus krasjes kunnen altijd kopen. je kunt ook een hoesje kopen.
I wanna say..stank you..smelly muchquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:32 schreef iDex het volgende:
je doet de cd in de cd rom speler je open itunes en dan staat er links in je lijstje de cd, en dan kan je de tracks selecteren en dan rechtermuisknop en dan converteren naar AAC
en dan komt hij in je bibliotheek te staan en dan kan je hem overzetten zoals je de rest ook andere muziek
quote:Vijf redenen waarom de 4g iPod beter is dan de 5g iPod
Apple kwam onlangs met de nieuwe 5g (vijfde generatie) iPod met video. Er zijn mensen die van mening zijn dat het voorgaande model, de 4g iPod, echter beter is dan zijn opvolger. CNet Australia heeft een lijstje van vijf redenen hiervoor.
1. Betere levensduur van de batterij
2. Werkt sneller (faster processing)
3. Meer click wheel = handigere navigatie
4. Robuuster design
5. Afstandsbediening
Voor het volledige artikel op Cnet, klik HIER.
Dan heb ik ook nog 2 puntenquote:
Kan je de vraag ook stellen in normaal nederlands, ik denk dat iedereen het dan beter begrijpt en je wel antwoord kan gevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:46 schreef arco_corleone het volgende:
hoe zorgen we ervoor dat WMA extensies die al geconverteerd zijn niet telkens als ik opnieuw worden geconverteerd??
klopt de nano heeft geen extra bescherm laag waardoor er heel snel krassen op komen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
Sja, het hele idee achter de iPod is dat je altijd al je muziek bij je hebt, zodat je net dat ene nummer uit kan kiezen.
[afbeelding]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:31 schreef Maaark het volgende:
Náh... ik had dus mn ipod terug van repair weekje terug...
Ik zet er muziek op, en binnen een halve week beginnen er weer nummers te skippen...
Weet iemand hoe ik een HDcheck run op een 4g?
Ik heb in het diagnosticsmenuding gedaan, maar dat duurde echt uren en toen was 'ie nog niet klaar.
verdomme!
hiero http://depot.info.apple.com/ipod/quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:30 schreef Lu_uK het volgende:
mijn ipod is zeiktenmiste hij is helemaal vastgelopen en als ik ergens op druk komt er eerst een apple logo in beeld en dan nog een keer ergens op druk komt er een ipod te staan met een : ( gezichtje er in en een uitroepteken er naast. De hold knop is ook stuk.
Weet iemand wat er aan de hand is?
Ik wil hem gewoon opsturen naar apple maar ik kan op die site niet vinden hoe ik dat moet doen. mij engels is niet zo goedkan iemand me helpen
hoe laat dan? moet ik de hele dag thuis blijven.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:59 schreef Maaark het volgende:
nee die krijg je niet... de rare tekens kreeg ik ook...
ze halen 'm op over 1 a 2 dagen.
Wat voor een heb je nou?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:02 schreef Even het volgende:
[..]
Mijn batterij is kapot, als ze nou gaan zeggen dat er niks mis mee is lijkt t me sterk![]()
Ding komt vers van de oplader, half uur later is ie alweer leeg![]()
Ik wil gewoon nieuwe batterij
*Kijkt op apple.com
10/21/2005 Unit Received
10/25/2005 Replacement Ordered
10/25/2005 Order Created
![]()
Krijg ik nou een nieuwe?![]()
Zo ja: Apple's service![]()
4G Met kleuren scherm (wel een nieuwe maar die versie had ik)quote:Op woensdag 2 november 2005 15:48 schreef Maaark het volgende:
Verdomme, HD heeft het begeven... Mapje met een uitroepteken erbij en doet helemaal niks meer...
...hadden ze 'm nou maar de vorige keer gerepareerd...
[..]
Wat voor een heb je nou?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:46 schreef arco_corleone het volgende:
hoe zorgen we ervoor dat WMA-extensies die al eerder geconverteerd zijn niet telkens opnieuw worden geconverteerd wanneer ik nieuwe nummers aan de bibliotheek toevoeg?
De oudere 20gig word niet meer verkocht, maar nog wel gedumpt. Je zult zo hier en daar een dump-partijtje vinden. BCC had ze bijvoorbeeld voor ¤229,-quote:Op woensdag 2 november 2005 21:01 schreef _Yapser_ het volgende:
Nu de nieuwe iPods dr zijn worden de Mini en 'normale' 20 gig goedkoper.
Is dr een vooruiticht wanneer de 20 gig -echt- betaalbaar (<250) wordt?
Hoe bedoel je dat, "ook gaat lukken" ?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:47 schreef qu63 het volgende:
whehe, net oordopjes binnen gekregen
-edit- mag niet
Die foto is van een nano die ze hebben overreden, op de grond hebben gegooid etc etc. Check een van de Tweakers.net nieuwsitems over de krasgevoeligheid van de nano.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |