iPod Skins?quote:Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef Geqxon het volgende:
Wat dachten jullie ervan dat ik een nieuwe markt aan ga boren?
iPod frontjes
Zo lastig is dat niet, questie van een geodriekhoek ertussen doen. Niet veel lastiger dan een Nokia 3310quote:Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef EvilWasp het volgende:
Werkt voor geen reet denk ik
De gemiddelde user haalt zijn iPod namelijk niet zomaar uit elkaar.
Zullen we afspreken dat je niet meer in dit topic reageert voordat je een iPod-mini gekocht hebt?quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat je niet meer in dit topic reageert voordat je een iPod-mini gekocht hebt?
Verschilt meestal per mediamarkt.quote:Op maandag 5 december 2005 20:03 schreef newyorkcity het volgende:
Weet iemand toevallig wat de ipod 20gb of als ie er niet meer is de ipod 30gb kost bij de mediamarkt?
De prijzen zijn overal hetzelfde, aangezien de marges zéér klein zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 20:11 schreef newyorkcity het volgende:
ow oke, maar je weet ook niet ongeveer. Geloof dat ie bij apple zelf 330 kost, maar dat kan toch wel goedkoper?
is via sufspot.nl ook een iPod mini te verkrijgen? en zo jah voor hoeveel ?quote:Op zondag 4 december 2005 20:25 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
De nano is de opvolger van de mini. Je loopt de kans dat de accesoires van de mini niet lang meer verkrijgbaar zijn. (Al heb je natuurlijk ook de gewone 'universele' accesoires).
Daarnaast is de nano kleiner qua omvang en lichter dan de mini.
Het enige nadeel van de nano tov. de mini is dat je ze kunt krijgen in 2 en 4 Gb, terwijl de mini in 4 of 6 Gb te verkrijgen is.
Nog een tip: als je nog student bent; www.surfspot.nl -> inloggen en via een link die je daar op die site vind naar de applestore gaan. Je krijgt dan 10 % onderwijskorting.
Op surfspot.nl kun je géén iPod mini kopen, je kunt alleen toegang krijgen tot 10% korting in de apple store.quote:Op maandag 5 december 2005 20:18 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
is via sufspot.nl ook een iPod mini te verkrijgen? en zo jah voor hoeveel ?![]()
mijn school staat er namelijk niet tussen, maar mijn zus zit op de universiteit dus zou ik het via mijn zus kunnen aanschaffen![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 20:19 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
Op surfspot.nl kun je géén iPod mini kopen, je kunt alleen toegang krijgen tot 10% korting in de apple store.
Zoals Gerard56 al zei, surfspot linkt door naar de Applestore. Als je via surfspot naar de Applestore gaat krijg je 10% korting op (bijna (?)) het gehele assortiment.quote:Op maandag 5 december 2005 20:18 schreef mie_at_work het volgende:
is via sufspot.nl ook een iPod mini te verkrijgen? en zo jah voor hoeveel ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |