Ohja das waar ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En je hebt Lieske in je avatar. Vind je haar niet meer leuk?
Duidelijk symptoom van Patty-Brad-Complex !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie lult maar door over de deksel niet op de boter.
Eigenlijk wil ze het wel uitschreeuwen: "Waar haalt ze het lef vandaan om MIJ te nomineren!!!!"
HA Ha.... luisters ze ooit wel dan?????????quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Dit is weer zo'n moment dat Menno tegen Nathalie praat, maar ze luistert volgens mij totaal niet.
Klopt. Iedere keer na de donderdag is de stand weer 0. Dan kan iedereen ook weer stemmen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
je zegt dus deze poll wordt elke week alles weer op 0 gezet.
Dan heb je gelijk dat de genomineerden meer stemmen krijgen.
Aha, tweede symptoom van het Patty-Brard-Complex....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
HA Ha.... luisters ze ooit wel dan?????????
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Iedere keer na de donderdag is de stand weer 0. Dan kan iedereen ook weer stemmen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie lult maar door over de deksel niet op de boter.
Eigenlijk wil ze het wel uitschreeuwen: "Waar haalt ze het lef vandaan om MIJ te nomineren!!!!"
Ach.. Sommige mannen zoeken iemand die alleen maar zegt: ja ja ja Kirrr kirrrrquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:30 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Naat... Wat ziet Ralph eigenlijk in haar, volgens mij kan dat niet meer zijn dan jeugdsentiment.
Bron: www.big-brother.nlquote:Het boterdekseltje
Nathalie kan het maar niet verkroppen dat ze genomineerd is en wil precies weten waarom. En laat de reden nu niet zo zwaar te zijn als ze dacht…
Tanja heeft een aparte nominatiestrategie. Bij haar is het niks persoonlijks. “Je stond gewoon op mijn lijstje.” Aan het begin heeft Tanja een lijstje gemaakt met wie ze gaat nomineren. “Maar waarom dan niet Liekse?”, wil Nathalie weten. “Die heb je toch eerder ook al genomineerd.” “Dat was om die 5.000 euro-reden. Ik wil haar daar nu niet meer op afrekenen. Vooral omdat ik Rob tussendoor heb genomineerd en Lieske al een keer heb ‘gehad’. Zij staat nu weer onderaan mijn lijstje.
“En ik doe een jongen-meisje-jongen-meisje-strategie.” Nathalie: “En waarom mij dan?” Dan heeft Tanja gelijk haar woordje klaar: “Omdat je geen deksel op de boter deed.” Ze beseft hoe maf het klinkt.
Beide meiden lachen wat moeilijk. Nathalie is duidelijk verbaasd dat dit de reden is dat ze genomineerd is. “Ik doe altijd de deksel op de boter”, zegt ze nog. “Ja, maar de eerste twee weken niet en toen heb ik deze strategie bedacht.” Nathalie dacht dat het te maken had met dat zij Tanja twee weken geleden genomineerd had, maar daar blijkt dus niks van waar te zijn.
Dan vraagt Nathalie hoe zij zich nou voelt om genomineerd te zijn. “Ik vind het een flikker streek om me nu te nomineren. Als ik na deze week zie wie mij genomineerd heeft dan hoef ik nooit meer met die persoon te praten. Daar ga ik echt nooit contact meer mee opzoeken.” Nathalie probeert het nog goed te praten voor de personen die op haar genomineerd hebben, maar Tanja wil er niks van weten. “Het gaat allemaal hartstikke goed. Ik ben weer mezelf; mijn kuren zijn weg. Ik had het niet erg gevonden als ze me volgende keer weer genomineerd hadden, maar dit….dit vind ik echt een rotstreek.”
Dan gaan ze weer naar binnen. Tanja gaat snel terug naar haar dochter en Nathalie blijft achter bij de rest. Ze laat weten met Tanja gepraat te hebben. Joost wil wel weten waarom zij haar dan had genomineerd. "Omdat ik geen deksel op de boter deed." Joost wil het niet geloven, evenals Chantal, Menno en Ingrid die er bij zijn komen staan.
Nathalie laat ook weten dat Tanja niet meer met de mensen wil praten die op haar genomineerd hebben. Joost kijkt wat pis. "Ze weet toch niet dat ik op haar heb gestemd?" Nathalie laat weten dat ze hier niks over heeft gezegd. Ze praten nog een tijdje na over de bijzondere nominatiestrategie van Tanja.
Nathalie blijft stomverbaasd achter en zegt cynisch: "Maar ja, nu weet wel heel Nederland dat ik dus geen deksel op de boter deed de eerste twee weken..."
wil je niet zo generaliseren :p chantal is niet representatief voor de gemiddelde amsterdammerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:33 schreef Gert het volgende:
Waarom zeggen alle Amsterdammers eigenlijk twee keer per zin "ik seg"?
Willen ze op die manier meer gewicht in hun woorden leggen of zo?
Daar snap ik dus ook helemaal niets vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:30 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Naat... Wat ziet Ralph eigenlijk in haar, volgens mij kan dat niet meer zijn dan jeugdsentiment.
Kan te maken hebben omdat de streams zijn gedowngrade deze week en de rate gehalveerd isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:31 schreef jessie het volgende:
Ik heb echt heeeeel zacht geluid. Iedereen last van?
Ach, elke gemeenschap heeft zo'n z'n zwarte schapenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wil je niet zo generaliseren :p chantal is niet representatief voor de gemiddelde amsterdammer![]()
Hij is puikquote:
Hoiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:38 schreef Day het volgende:
Speedy Gonzales is weer aan het woord, hoor!
Middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |