Dus Rob was een beetje dronken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:40 schreef Cherryman het volgende:
Hij had bijna Chantal aangerand,...
Hij bleek aan de advocaat te zitten..
Ze moeten hem eens ongemerkt dronken voeren (vóór donderdag) kan leuke streams opleveren ;-)
Roel kan er niet tegen als er op hem gestemd is dan gaat hij lopen zeiken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:01 schreef BolloJollo het volgende:
Wel grappig om te zien dat juist diegenen die zich niet laten kennen, kunnen relativeren en gewoon normaal doen (weer Roel, Joost en Liekse) er vrijwel zonder nominaties doorheen rollen. Al die anderen kunnen het spelletje gewoon niet aan .... hun hele leven zal wel één groot toneelstuk van stress zijn!
Had niet gedacht dat nath zo snel op de bank zou zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:02 schreef Ess het volgende:
Whahahaha dat pruillipje gisteren van Nat. ik kwam niet meer bij van het lachen![]()
gaat nog wel komen de komende maandquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lieske bijna geen nominatiesze had er toen die 1ne keer er best veel hoor
Vind toch dat ze geen enkele toevoegende waarde heeft in het huisquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Had niet gedacht dat nath zo snel op de bank zou zitten.
Ieder zo iets van die fiets overal tussen door en die zit in de finale.
Niet dus, die zit waarschijnlijk volgende week thuis
Klopt ze heeft geen toevoegende waarde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:12 schreef Ess het volgende:
[..]
Vind toch dat ze geen enkele toevoegende waarde heeft in het huis
Lieske kan ver komen maar dan moet ze door BB wel eerlijk in beeld worden gebracht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:13 schreef BolloJollo het volgende:
Juist de laatste tijd heeft ze gewoon schijt aan alles en speelt ze geen toneelstukje meer; dat deed ze ze juist de 1e weken wel en kreeg ze stemmen. Nu dus niet meer!
[..]
gaat nog wel komen de komende maand
dat dacht ik vorige week ook.. dat rob eruit zou gaan...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij zo'n drama is het niet, ik weet zeker dat of Menno of Rob eruit gaat.
Als je naar de poll van talpa kijkt wordt het nath.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me ook rot gelachen om Nathaliewat denkt ze nou? dat ze te perfect is om te worden genomineerd? Zelf roept ze al wekenlang namen en dan zo raar gaan kijken als haar naam wordt genoemd. Kom op zeg, die laat zich kennen.
Dat dacht ik vorige week ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:34 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dat dacht ik vorige week ook.. dat rob eruit zou gaan...
idd echt humorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me ook rot gelachen om Nathaliewat denkt ze nou? dat ze te perfect is om te worden genomineerd? Zelf roept ze al wekenlang namen en dan zo raar gaan kijken als haar naam wordt genoemd. Kom op zeg, die laat zich kennen.
Ja die Nathalie man hahaha dat gezicht zeg dat moet echt goed vastgelegd worden hahahahahaha. echt cowl.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Hier sluit ik me ook helemaal bij aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef Cherryman het volgende:
Uberhaupt dat gejank als je genomineerd bent, er moet verplicht genomineerd worden. IPV dat ze nou blij zijn dat het zo divers is, kijk als ze allemaal op ééntje stemmen.. tja dan kan je je afvragen of je misschien niet een echt groepsdier bent.
Ten tweede.. Ik vind dat diegenen die het meest zichzelf zijn.. die worden het misnt genomineerd..
Je kunt het eens zijn met hun karakters of niet, maar ze zijn redelijk zichzelf.. (zover dat mogelijk is daar). Ik zie een Dido, lieske, Roel, joost .. niet echt meelopen en hebben vaak een eigen mening zonder een ander af te zeiken en zonder te stoken.... Durven ook op "populaire" bewoners te stemmen, en trekken zich niets aan van wat er in de groep besproken wordt, maw.. vormen hun mening op hun eigen ervaringen met dat persoon.
De rest bungelt er ergens onder aan.. en stoken en/of lullen mee..
Daar wordt op den duur door heen geprikt.. en voila.. nominatie!
De vraag is echter of de eigen mening gaat winnen van de complotten.. Als de stokers en "spelers" zich gaan organiseren dan wordt het anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |