abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31599126
Tanja was vriendelijk naar Rob toe en vond het leuk dat Menno een bandje kreeg te horen met lang zal hij leven.
Ze zong zelfs nog een regel mee.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_31599132
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:40 schreef Cherryman het volgende:
Hij had bijna Chantal aangerand,...
Hij bleek aan de advocaat te zitten..
Ze moeten hem eens ongemerkt dronken voeren (vóór donderdag) kan leuke streams opleveren ;-)
Dus Rob was een beetje dronken.
Nou dan wordt hij net zo gevaarlijk als roel
pi_31599138
goedenmorgen

geweldig trouwens dat nathalie genomineerd is nu. Dat had ze echt niet verwacht ik zelf ook niet ik dacht dat Tanja voor lieske zou stemmen. Echt geweldig dat gezichtje.
pi_31599145
Wel grappig om te zien dat juist diegenen die zich niet laten kennen, kunnen relativeren en gewoon normaal doen (weer Roel, Joost en Liekse) er vrijwel zonder nominaties doorheen rollen. Al die anderen kunnen het spelletje gewoon niet aan .... hun hele leven zal wel één groot toneelstuk van stress zijn!
pi_31599166
Whahahaha dat pruillipje gisteren van Nat. ik kwam niet meer bij van het lachen
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
pi_31599223
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:01 schreef BolloJollo het volgende:
Wel grappig om te zien dat juist diegenen die zich niet laten kennen, kunnen relativeren en gewoon normaal doen (weer Roel, Joost en Liekse) er vrijwel zonder nominaties doorheen rollen. Al die anderen kunnen het spelletje gewoon niet aan .... hun hele leven zal wel één groot toneelstuk van stress zijn!
Roel kan er niet tegen als er op hem gestemd is dan gaat hij lopen zeiken.
Van joost weet ik het hoe zijn zal reageren.
En lieske kan het geen reet schelen die gaat zonder zeuren verder.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:06:25 #157
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31599233
Lieske bijna geen nominaties ze had er toen die 1ne keer er best veel hoor
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:08:22 #158
65846 Bocaj
47th President.
pi_31599264
Morgen is alles anders....
pi_31599276
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:02 schreef Ess het volgende:
Whahahaha dat pruillipje gisteren van Nat. ik kwam niet meer bij van het lachen
Had niet gedacht dat nath zo snel op de bank zou zitten.
Ieder zo iets van die fiets overal tussen door en die zit in de finale.
Niet dus, die zit waarschijnlijk volgende week thuis
pi_31599302
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lieske bijna geen nominaties ze had er toen die 1ne keer er best veel hoor
gaat nog wel komen de komende maand
pi_31599329
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:09 schreef regenworm het volgende:

[..]

Had niet gedacht dat nath zo snel op de bank zou zitten.
Ieder zo iets van die fiets overal tussen door en die zit in de finale.
Niet dus, die zit waarschijnlijk volgende week thuis
Vind toch dat ze geen enkele toevoegende waarde heeft in het huis
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
pi_31599357
Juist de laatste tijd heeft ze gewoon schijt aan alles en speelt ze geen toneelstukje meer; dat deed ze ze juist de 1e weken wel en kreeg ze stemmen. Nu dus niet meer!
[..]

[/quote]
pi_31599383
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:12 schreef Ess het volgende:

[..]

Vind toch dat ze geen enkele toevoegende waarde heeft in het huis
Klopt ze heeft geen toevoegende waarde.
Maar helaas zijjn er wel meer in het huis die dat hebben.
pi_31599480
sowieso zitten er dit jaar geen aansprekende vrouwen in zoals bijvoorbeel in BB2 wel zaten: Bianca en Hieke vond ik toen echte toppers (niet alleen qua uiterlijk), ze kwamen op voor hun mening, hadden wat te vertellen en stonden sterk in hun schoenen. Die trutten die er nu zitten stellen echt helemaal niets voor: ze blinken alleen uit in banale stommiteiten als opmaken, duim zuigen en babies uitpoepen.
pi_31599570
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:13 schreef BolloJollo het volgende:
Juist de laatste tijd heeft ze gewoon schijt aan alles en speelt ze geen toneelstukje meer; dat deed ze ze juist de 1e weken wel en kreeg ze stemmen. Nu dus niet meer!
[..]

Lieske kan ver komen maar dan moet ze door BB wel eerlijk in beeld worden gebracht.
Anders is ze snel weg
pi_31599620
Oeps, da's waar ... ik vergeet wel in al mijn beschouwingen dat er nog een Almachtige Hummie mee doet aan dit spelletje.
pi_31599631
Ik heb me ook rot gelachen om Nathalie wat denkt ze nou? dat ze te perfect is om te worden genomineerd? Zelf roept ze al wekenlang namen en dan zo raar gaan kijken als haar naam wordt genoemd. Kom op zeg, die laat zich kennen.

Daarbij zo'n drama is het niet, ik weet zeker dat of Menno of Rob eruit gaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31599737
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:

dat dacht ik vorige week ook.. dat rob eruit zou gaan...
Babe In Totale Control of Herself
pi_31599743
quote:
Ik heb me ook rot gelachen om Nathalie wat denkt ze nou? dat ze te perfect is om te worden genomineerd? Zelf roept ze al wekenlang namen en dan zo raar gaan kijken als haar naam wordt genoemd. Kom op zeg, die laat zich kennen.

Als je naar de poll van talpa kijkt wordt het nath.
Maar goed er kan de komende dagen nog heel erg veel gebeuren
pi_31599776
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:34 schreef Sassefras het volgende:

[..]

dat dacht ik vorige week ook.. dat rob eruit zou gaan...
Dat dacht ik vorige week ook Rob
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:37:15 #171
131389 Cherryman
I dont need that.
pi_31599792
Uberhaupt dat gejank als je genomineerd bent, er moet verplicht genomineerd worden. IPV dat ze nou blij zijn dat het zo divers is, kijk als ze allemaal op ééntje stemmen.. tja dan kan je je afvragen of je misschien niet een echt groepsdier bent.
Ten tweede.. Ik vind dat diegenen die het meest zichzelf zijn.. die worden het misnt genomineerd..
Je kunt het eens zijn met hun karakters of niet, maar ze zijn redelijk zichzelf.. (zover dat mogelijk is daar). Ik zie een Dido, lieske, Roel, joost .. niet echt meelopen en hebben vaak een eigen mening zonder een ander af te zeiken en zonder te stoken.... Durven ook op "populaire" bewoners te stemmen, en trekken zich niets aan van wat er in de groep besproken wordt, maw.. vormen hun mening op hun eigen ervaringen met dat persoon.
De rest bungelt er ergens onder aan.. en stoken en/of lullen mee..
Daar wordt op den duur door heen geprikt.. en voila.. nominatie!
De vraag is echter of de eigen mening gaat winnen van de complotten.. Als de stokers en "spelers" zich gaan organiseren dan wordt het anders.
100 kb is de limiet voor webicons, geen 1000
pi_31599823
quote:

idd echt humor
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:38:39 #173
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_31599835
quote:

Ja die Nathalie man hahaha dat gezicht zeg dat moet echt goed vastgelegd worden hahahahahaha. echt cowl.
van mij mag ze er ook uit, ik vind het gemanipuleer van de rest namelijk wel leuk momenteel.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_31599851
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef Cherryman het volgende:
Uberhaupt dat gejank als je genomineerd bent, er moet verplicht genomineerd worden. IPV dat ze nou blij zijn dat het zo divers is, kijk als ze allemaal op ééntje stemmen.. tja dan kan je je afvragen of je misschien niet een echt groepsdier bent.
Ten tweede.. Ik vind dat diegenen die het meest zichzelf zijn.. die worden het misnt genomineerd..
Je kunt het eens zijn met hun karakters of niet, maar ze zijn redelijk zichzelf.. (zover dat mogelijk is daar). Ik zie een Dido, lieske, Roel, joost .. niet echt meelopen en hebben vaak een eigen mening zonder een ander af te zeiken en zonder te stoken.... Durven ook op "populaire" bewoners te stemmen, en trekken zich niets aan van wat er in de groep besproken wordt, maw.. vormen hun mening op hun eigen ervaringen met dat persoon.
De rest bungelt er ergens onder aan.. en stoken en/of lullen mee..
Daar wordt op den duur door heen geprikt.. en voila.. nominatie!
De vraag is echter of de eigen mening gaat winnen van de complotten.. Als de stokers en "spelers" zich gaan organiseren dan wordt het anders.
Hier sluit ik me ook helemaal bij aan
pi_31599882
Big Brother MagazineWil jij het gratis Big Brother Magazine ontvangen ?
SMS dan BLAD naar 4695. Je ontvangt een (gratis) bericht met de vraag om het e-mailadres waar jij het magazine wenst te ontvangen, te sms-en naar 4695. Nadat jij het e-mailadres hebt verstuurd ontvang je een bevestiging dat het magazine naar het door jou opgegeven e-mailadres is verzonden, voor het versturen van beide berichten betaal je de standaard verzendkosten die jouw provider hiervoor rekent.

Open het magazine en.....laat je verrassen!

iemand gedaan????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')