Dat denk ik niet. Hoelang heb jij al internet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]Alleen noobs gebruikten toen liever WMP
Maarja ik zit natuurlijk al langer in de internet enzo scene als jij
Sinds uhmmm ff denkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Hoelang heb jij al internet?
Wij ook ongeveer van dat jaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sinds uhmmm ff denkenLang iig
iets van rond de ... uhmmm 1995 ongeveer
kan een jaar langer zijn
Cheill.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:59 schreef Imberr het volgende:
tvp
Zozo.quote:
Via de telefoon heb ik tot 2 jaar terug nog gehadquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wij ook ongeveer van dat jaarVia de tellie toen nog
Ik heb nu ongeveer 5 jaar Chelloquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Via de telefoon heb ik tot 2 jaar terug nog gehadMaar in het begin bestond internet nog niet
Toen hadden we BBS ofzoiets
(Of was dat nog voor 95
in dat geval hadden we al eerder "internet"
Ik 2quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb nu ongeveer 5 jaar Chello
Gezien de geringe opkomst sla ik de meet overquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Mensen, Hebben jullie al plannen voor het weekend?
En nu is hij zeker boos waarom hij chello niet eerder aanschafde?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik 2Ons pap wilde het niet, want zijn bedrijf betaald de telefoonrekening
(ik zat met de tel net zoveel online als nu alleen dan trager
) Tel rekeningen van 600 gulden waren niet ongebruikelijk
Maarja wij betaalde ze niet dus ons pap wilde tot 2 jaar terug geen chello want dat kostte ons wel geld
Meet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gezien de geringe opkomst sla ik de meet overDus nu ga ik stappen
Geen ideequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:08 schreef cerror het volgende:
Hey, wat is een aap aan de xtc?
Nee want nu kost het hem geldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En nu is hij zeker boos waarom hij chello niet eerder aanschafde?
[..]
Meet?
[..]
Geen idee
Oef. Daar gaan je centjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee want nu kost het hem geldEerst niet
Maar ondat ik zelf de helft betaal hebben we het nu
Goedenavondquote:
Als er nou 10 opstonden kwam ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar staan toch al 2 mensen op de lijst die komen![]()
Dit is meestal bagger.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Is dit zeg maar ook een soort van nachtbagger![]()
Ik mag er een maand wegblijvenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ben altijd hier![]()
![]()
Wat doe jij hier?Te saai in onz ofzo? Was je daar nou geband ofzoiets?
![]()
Mischien kom ik nog even online terwijl ik in bed ligquote:
Kloonquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef cerror het volgende:
Van wie ben je nu in hemelschnaam een kloon dribbel?
Omg, geef mij ook watquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:18 schreef Imberr het volgende:
omg ik ga dalijk een pizzabroodje in de oven gooienen dan opeten enzo
![]()
zullen we delen ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:18 schreef Imberr het volgende:
omg ik ga dalijk een pizzabroodje in de oven gooienen dan opeten enzo
![]()
Ik heb geen etenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef IFASS het volgende:
*Bami Goreng in de oven gooit
hapje?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb geen eten![]()
geen boodschappen gedaan vandaag![]()
![]()
tss.. misschien is hij wel heel gevoelig hoor..quote:
Jij gaat dus ook uwer nest opzoeken?quote:
Ken ik niet.. is ie nieuw?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben terug van The Long Weekend kijkenhet was wel een lache film
aahw.. sorryquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]in ONZ zijn ze teminste aardiger
![]()
Eigenlijk zijn ze daar helemaal niet aardigquote:
Wie zun kloon ben jij nou weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:31 schreef BeetjeVreemd het volgende:
*lurk*
Lurken in een SC topique, tactischquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:31 schreef BeetjeVreemd het volgende:
*lurk*
Hij is van mijquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:33 schreef Imberr het volgende:
Ik ga me pizzabroodje maken![]()
tot over een kwartiertje ofzo
Wel stukej voor mij overlaten hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:33 schreef Imberr het volgende:
Ik ga me pizzabroodje maken![]()
tot over een kwartiertje ofzo
Nu in de bioscoop is hijquote:
Ik heb hier TU internetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nu in de bioscoop is hij
Maarja ik ben een nerd dus ik heb hem nu al op mijn pc
Mag ik niet zeggen voor mijn moederquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:37 schreef BeetjeVreemd het volgende:
Hebben klonen geen rechten?
Voor je moeder nog welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen voor mijn moeder
Dusje bent lelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:43 schreef BeetjeVreemd het volgende:
2 [techn.] imitatie van een model
Niet dat ik weet...
Als het mooie modellen zijn dan wel jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:46 schreef BeetjeVreemd het volgende:
Spuuglelijk...
Als je modellen mooi vindt...
ik weet het, hij was te makkelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
-2 orgineel![]()
maar ik waardeer je poging tot![]()
*niks zit te etenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:49 schreef IFASS het volgende:
*bami + sate zit te eten
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:52 schreef Dribbel_ het volgende:
* Dribbel_ heeft nog een sultana gevonden![]()
smul smul![]()
Die dingen zijn nog van Lowlandsquote:
Jij bent te oud voor PUBquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:55 schreef cerror het volgende:
HEERSCH HEERSCH!!1!!!
So fuckin what.quote:
Ja ze zou terugkomen, maar ondertussen, ons een beetje in de steek latenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:56 schreef cerror het volgende:
Imberr is er wel vandoor, de trut.
Je komt me vaag bekend voor.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:03 schreef BeetjeVreemd het volgende:
[..]
![]()
Ik mis echt nog een smile op dit forum...
Zo eentje met twee middelvingers... Maar ik zou zeggen: gebruik je fantasie..!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:03 schreef BeetjeVreemd het volgende:
[..]
![]()
Ik mis echt nog een smile op dit forum...
Zo eentje met twee middelvingers... Maar ik zou zeggen: gebruik je fantasie..!
die wilde ik postenquote:
Ik moest lachen toen ik hem zagquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
die wilde ik postenmaarja ik wist niet dat het zoeen hele rits achter elkaar was
Welkom terug meidquote:
quote:
Had em al in een ander topic gezien jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:18 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi imberr, scroll naar bovenzoeen sjieke baby is dat, de hitler versie is me favo
Kon em eerst niet vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hehe![]()
heb je 3 van die dingen gegeten of zo![]()
en wij maar wachten hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Had em al in een ander topic gezien ja![]()
[..]
Kon em eerst niet vindenEn toen vond ik em en heb ik em in de oven gegooid en toen ben ik tv gaan kijken en ondertussen dus mijn pizzabroodje etend.. en toen had ik men pizzabroodje op en toen ben ik verder tv gaan kijken.
En toen kwam ik weer op fok
![]()
Nee hier is ze ook neit op msnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:26 schreef cerror het volgende:
Imberr is nog wakker!
Maar niet op msn.
eig welquote:
Kreeg een foutmelding.. zal t dalijk nog es proberenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:26 schreef cerror het volgende:
Imberr is nog wakker!
Maar niet op msn.
Trustequote:
Ik kom er net achter dat ik morgen toch om half 9 op school moet zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
eig welAnders ben ik morgen weer niet voor 2 uur wakker
![]()
[..]
Kreeg een foutmelding.. zal t dalijk nog es proberen
[..]
Truste![]()
Had jij niet vrij genómen ofzoiets?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik morgen toch om half 9 op school moet zijn![]()
dacht dat ik vrij had![]()
Ga dus zo maar slapen![]()
Ja totdat ik er net achter kom dat we morgen een project in moeten leverenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Had jij niet vrij genómen ofzoiets?![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja totdat ik er net achter kom dat we morgen een project in moeten leveren![]()
en ik mijn deel nog af moete maken en dat moet voor 12 uur gebeurd zijn![]()
![]()
Achquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Al dat gebagger hier is dus niet echt goed voor je 'echte' leven...
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:40 schreef Maikuuul het volgende:
Dat liedje wat hij op heeft staanwie gaat er nou siske de rat luisteren
pauperquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:46 schreef Dribbel_ het volgende:
mensen ik ga slapen, over 4,5 uur alweer opstaan![]()
Truste![]()
![]()
![]()
Mooie tekening huh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:47 schreef Maikuuul het volgende:
Hoije !
Jah hij was wel lachequote:
Echt=quote:
So fuckin what.quote:
Dus jij bent alleen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:33 schreef snopprinses het volgende:
oeh..gezellig.
1 baas is al van vanochtend naar klanten
alle stagaires hebben vakantie
de ene die het niet heeft, is ziek ofzo
en de andere baas is nou ook weg..
![]()
Mag je dan naar huis? Of heb je dan pauze?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:38 schreef snopprinses het volgende:
jah :/
ben echt blij als het 12:30 is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:44 schreef snopprinses het volgende:
naar huis
en nu heeft de radio een storing..maar dat ding hangt zo hoog dat ik er niet aankom
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:23 schreef snopprinses het volgende:
voor stage niet :/
kmag nu een plan van aanpak gaan maken voor een klant![]()
dus kben weer weg![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:20 schreef snopprinses het volgende:
oeh over 10min mag ik al naar huis
mag elke vrijdag eerder weg, omdat ik anders veel te veel uren makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom heb je vrij gekregen dan?Zomaar?
Ah op die manier. Lekker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mag elke vrijdag eerder weg, omdat ik anders veel te veel uren maken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat je krijgt als studie financiering moet je dat ook invullen bij dat ziekenfonds gedoe?
Tuurlijk, das ook inkomen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat je krijgt als studie financiering moet je dat ook invullen bij dat ziekenfonds gedoe?
Ow datquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
zorgtoeslag.
Moet je wat je wat je van de studiefinanciering krijgt ook invullen ?
dank ik twijfelde.quote:
Dat is nog te betalen, maar niet hoe bak ellende het wil.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:59 schreef Jaguarized het volgende:
Ik betaal volgend jaar gedurende 5 maanden maar 250 NZ$, dat is omgerekend zo'n 145 euro = iets onder de 30 euro per maand.
En dat laatste stukje betekent in het Nederlands....?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is nog te betalen, maar niet hoe bak ellende het wil.
Ah ok.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:23 schreef the_legend_killer het volgende:
bak ellende - balkenende
Maar niet hoe Balkenende het wil.
waar??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:58 schreef Eix het volgende:
Wat een rust hier.![]()
Ik ga zo maar ff de stad in, vanavond naar The Rasmus.
toch leuk?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kheb alleen een lamp, dekbed en plantje
Ik heb Oprah opgezetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:40 schreef Palau het volgende:
Nog steeds weinig lui zeg...
Kga ff tv kijken denk dan maar (nog steeds niet gedaan wak wilde doen)
Ja?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:46 schreef Palau het volgende:
Ja lekker kijken naar een vrouw met half gezicht doordat ze is afgeknald door dr exvriend/man
jah hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
toch leuk?
[..]
Ik heb Oprah opgezet![]()
Ik heb een cool t-shirt van Jimi Hendrix (oranje t-shirt) en blousen gekocht..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ik was naar de stad geweest om kleren te kijken/kopen, maarja niks gevonden. Minders dus.
Negers spottenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:53 schreef Life het volgende:
hey Myers watga jij vanavond doen?
Nee hoor, als jij aankomt zijn er 2.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:54 schreef Life het volgende:
[..]
Er is maar 1 neger aanwezig waar we heen gaan hoor.
Dan zit je nu al negers te spottenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:01 schreef Myers het volgende:
[..]
Nee hoor, als jij aankomt zijn er 2.
Jep, we moeten dan dus ook met de auto gaan, anders is het niet cool.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:11 schreef Life het volgende:
Hoi moder8or!
Myers gaan we het handdoeken truckje uithalen vanavond bij de vmbo'ers?
Ja maar dan mag ik niet drinken aangezien jij nog geen rijbewijs hebt pauperquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:12 schreef Myers het volgende:
[..]
Jep, we moeten dan dus ook met de auto gaan, anders is het niet cool.
Ja maar anders kunnen we dit niet doen:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:12 schreef Life het volgende:
[..]
Ja maar dan mag ik niet drinken aangezien jij nog geen rijbewijs hebt pauper![]()
Heb jij een zonnebril mee dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:13 schreef Myers het volgende:
[..]
Ja maar anders kunnen we dit niet doen:
[afbeelding]
Daar heb je een motorkap voor nodig.
Nee, maar die heb jij vast wel?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:16 schreef Life het volgende:
[..]
Jup doe dat rode plasticzakje naast je maar is open
Jah je hebt natuurlijk alles verbruikt toen je van m'n linkerarm moest winnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:18 schreef Life het volgende:
[..]
We gaan wel lopend, anders moet je achterop mn fiets en dat kost me teveel energie
Hoiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:11 schreef Life het volgende:
Hoi moder8or!
Myers gaan we het handdoeken truckje uithalen vanavond bij de vmbo'ers?
Eigelijk ben ik gewoon sterker, aangezien jij met rechts won na pas enkele minuten, ik won met links na een paar seconden!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:19 schreef Myers het volgende:
[..]
Jah je hebt natuurlijk alles verbruikt toen je van m'n linkerarm moest winnen
Dat komt omdat ik eerst je kracht wou testenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Life het volgende:
[..]
Eigelijk ben ik gewoon sterker, aangezien jij met rechts won na pas enkele minuten, ik won met links na een paar seconden!
Ik denk wel dat je me eerder hebt gezien in slowchats, maar nooit met me gepraat hebt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoi
Klopt het dat ik je nog niet eerder hebt gezien?
Wat een humorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Myers het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik eerst je kracht wou testen
Dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:21 schreef Life het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je me eerder hebt gezien in slowchats, maar nooit met me gepraat hebt!
Dat doen ze in DragonBall Z ook altijd hoor, Goku begint nooit met full power, anders is er niks aanquote:
neen, vandaag hebben we verjaardagfeestje hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Kun je toch beter iets vasters eten
Die wil ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
check mn geile lens:
[afbeelding]
lekker !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neen, vandaag hebben we verjaardagfeestje hier
dus dan krijgen we taart ennnn zalmsalade en franse kaas nshit
Ja hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:15 schreef Life het volgende:
Is het water lekker Myers?
Negers jatten water idd, maar ik ben geen neger dus dat geldt niet voor mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:16 schreef Myers het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar jij mag niks, negers drinken geen water.
Ik denk het niet, je gaat me nodig hebben bij al die VMBOersquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:18 schreef Life het volgende:
[..]
Negers jatten water idd, maar ik ben geen neger dus dat geldt niet voor mijIk denk dat ik je vanavond maar ff erg veel pijn ga doen
Sterven zullen ze allemaal van de dorst , allemaal !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:16 schreef Myers het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar jij mag niks, negers drinken geen water.
Das waar, maar ze zien me als voorbeeld, ideaalbeeld, held, dus veel gaan ze niet doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:19 schreef Myers het volgende:
[..]
Ik denk het niet, je gaat me nodig hebben bij al die VMBOers
Hee wat een mooi liedje zet je daar opquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:21 schreef Life het volgende:
[..]
Das waar, maar ze zien me als voorbeeld, ideaalbeeld, held, dus veel gaan ze niet doen
Deze draai ik alleen om je op te vrolijken nadat ik net van je gewonnen had met onze krachtmeting, ik wil je niet tever down halen voor vanavondquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef Myers het volgende:
[..]
Hee wat een mooi liedje zet je daar op
Wat lul je man, je kan dat balletje niet eens meer vasthoudenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:23 schreef Life het volgende:
[..]
Deze draai ik alleen om je op te vrolijken nadat ik net van je gewonnen had met onze krachtmeting, ik wil je niet tever down halen voor vanavond
Nee jij met je snelle vang reactiesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:23 schreef Myers het volgende:
[..]
Wat lul je man, je kan dat balletje niet eens meer vasthouden
Jij kan niet gooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |