Oef het is maar goed dat dit mij niet was overkomen, dat was slaan geworden. Van dat "ik bepaal wel eventjes wat jij mag" zou ik in 0,1 seconde zo giftig worden dat ik die porsche en/of eigenaar kort en klein had geslagen.
TS: je bent goed bezig, ik zou het ook niet pikken. Ik zie het al helemaal voor me, zo'n patser die denkt dat ie heel wat is, die jouw auto gewoon even klemzet omdat die parkeerplaats "van hem" is. Als ie nou gewoon naar buiten was gekomen en gezegd had dat hij niet wil dat je er parkeert, ok, maar je auto klemzetten en pas later wegrijden? Dat is wel zo vreselijk honds dat je er terecht achteraan gaat. Heb je het kadaster al geprobeerd? Daar valt misschien ook nog iets te halen. En anders inderdaad misschien via de politie en de gemeente. Ik zou die vent op alle mogelijke manieren dwars zitten. En die porsche... <gniffelt> <wel raad mee weet, maar beter niet kan zeggen>
Wat zalig dat er in de VS overal zeeen aan parkeerruimte is... fileparkeren hebben ze hier nog nooit van gehoord. Dat gevecht om 1 parkeerplaats en de bijbehorende opgefokte mentaliteit omdat alles in NL per se op 1 vierkante meter gebouwd moet worden, is hier niet.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn