abonnement Unibet Coolblue
pi_31598287
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 08:48 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Mooi, met dat te bolle kapsel en die lelijke te lichte lipstick?

* Jojogirl ergert zich aan haar kinderstemmetje en Nath mag er dus wel uit.
Inderdaad. Wat een nietszeggend emuts .
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_31598715
Van mij mag menno blijven.
Tanja zou ik ook niet erg vinden, maar ik wordt een beetje moe van haar: "Ik wil graag naar huis" (en dan boos zijn op de mensen die haar genomineerd hebben! )

Ik vind menno niet echt bijzonder ofzo, maar die voegt wel iets meer toe dan nathalie.

Het liefst zie ik Rob naar huis gaan. Maar aan de andere kant, hij is ook wel heerlijk om je aan te ergeren. Als we nu alle "spraakmakende" bewoners eruit gooien, hebben we weer zo'n saaie laatste maand...

Dus Nathalie eruit. (maar gevoelsmatig vind ik dat ROB eruit moet, omdat het gewoon een eikel is.)
Babe In Totale Control of Herself
pi_31598780
Tanja mag blijven, Menno op zich ook wel, daar hebbie geen last van.
Nathalie mag eruit... wat een doos...
pi_31598867
Ik vind Rob van deze vier het meest ok...

Nathalie is een domme doos die zichzelf vreselijk HOT vindt, Tanja is een hoer (het zijn echt gewoon feiten) en Menno een knurft...

Heerlijk die uitspraken van Rob gisteren vlak na de nominaties!!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_31598896
Gunst, als je saaie tv wilt moet je vooral op Nathalie stemmen .... Ik heb Rob gekozen, niet omdat ik hem zo leuk vind, maar hij wil zo overduidelijk graag winnen en gaat daarbij bijna over lijken. Tanja moet lekker naar huis gaan met haar kindje, vind het echt abnormaal en ongezond allemaal voor de baby. Menno is ook een sufkut, vooral door die haaractie. Wie loopt er nou vrijwillig voor lul, tsss.
pi_31599051
Wow, wat heeft die Rob vet mazzel dat hij die enveloppe niet geopend heeft.
Nu is Tanja het haasje en hoeven ze niet weer de hele week Rob af te zeiken over zijn keuze.

Tanja heeft wel een goede keuze gemaakt......Nathalie volgende week trap onder haar bipsje
........zwaai zwaai ,bye bye
waar is die kutkip??
pi_31599129
Tanja Ze blijft altijd voor verassingen zorgen, zoals gister de onverwachte nominatie van Nathalie.
pi_31599442
Tanja mag blijven, en Menno voorlopig ook.
Rob MOET eruit.
En Nathalie.. tja...heeft ook geen inbreng in het sfeertje daar. Ze heeft alleen iets met Dido vind ik.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:30:30 #59
128306 Gekkigheid
Wat??...Gekke Geit??...KLENG!!
pi_31599667
Ik denk dat Tanja echt weg wil en dat Hummie ook wel ziet dat het niet goed is voor het kind dat ze vooral alleen maar in dat kamertje mag zijn...
Maar die baby in huis kan natuurlijk wel wat extra spanningen opleveren, ("we krijgen geen feest meer...nooit").
Rob, Mister-know-it-all is goed voor de irritatie natuurlijk alhoewel ik hem ook wel op z'n bek wil zien gaan, wat een ontzettende koude-grond-psycholoog zeg! En dan die arrogante lach op z'n smoel vlak na de bekendmaking, "ja ik had het al wel verwacht"...
Dan Menno, die natuurlijk mooie TV oplevert als verliefde edoch afgewezen puber-schoothond van de medogenloze Ingrid.
Het zou grappig zijn als de tot tranen geroerde Nathalie zou moeten gaan... in die zin is Tanja zo dom niet hoor, die ziet ook wel dat een fake-glimlach, fake is!En daar houdt Tanja niet van, die is recht door zee, dus Nathalie misschien toch....wat waarschijnlijk wel weer leuke televisie oplevert voor de komende week, een konkelende Nathalie, die er alles aan doet om de gunst van de kijker te krijgen!
Hè heelijk!
Je mag ook Hoogheid zeggen!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:39:42 #60
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31599854
De percentages liggen nog steeds dicht bij elkaar, spannend !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:56:31 #61
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31600184
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:35 schreef Jane het volgende:
Volgens mij denken er weer mensen dat het gaat om wie je eruit wil hebben, anders kan Naat nooit zo hoog staan. (Lezen blijft een kunst, he?)

Overigens heb ik op Menno gestemd. (Die ik dus het liefst zie BLIJVEN)
De reden dat ik op Nathalie heb gestemd is niet omdat ik haar leuk vind, (howel ik me ook niet aan haar irriteer) maar omdat ik de manier waarom ze genomineerd staat niet eerlijk vind. (niet om Tanja maar echt de manier waarom).

Dus ik heb wel goed gelezen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:57:56 #62
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31600213
ik vond de reactie van zowel rob als tanja op hun nominatie echt belachelijk, menno mag ik niet, dus dan nathalie. ik vond haar bij het nomineren heel duidelijk en eerlijk waarom ze menno nomineerde. ze had dus wel door dat hij zat te slijmen, dus zij mag van mij blijven...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:07:15 #63
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_31600409
http://bigbrother.fok.nl/blog/796

Meer stemmen is okay
pi_31600486
Ik heb Nathalie gestemd. Behalve haar stemmetje vind ik haar toch heel lief en verdient ze het van mij om nog een tijdje te blijven, maar omdat ze op tv behoorlijk onzichtbaar is gebleven tot nu toe ben ik bang dat ze het heel zwaar gaat krijgen en grote kans loopt te moeten vertrekken. Dit zal afhankelijk zijn hoe BB haar komende week gaat neerzetten/promoten
pi_31600643
Nathalie of Rob
pi_31601011
Rob is een lul en moet opsoute! Dat moest ie vorige keer eigelijk al potver3
pi_31601639
Rob moet blijven, vind hem toch wel leuk eigenlijk. En hij zorgt nog wel eens voor ruzie. Menno vind ik een beetje saai en raar, maar niet echt irritant, dus hij mag ook wel blijven. Nathalie vind ik een raar nietszeggend tutje dus die moet zeker gaan. Maar eigenlijk wil ik Tanja er ook uit vanwege de baby (omdat die de kamer nauwelijks uitmag). Dus één van die twee graag.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:10:43 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31601735
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:19 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nathalie of Rob
Zeker weten. Als een van die twee eruit vliegt dat is het wat mij betreft een zeer geslaagde exit. Maar het allerliefst heb ik Nathalie eruit. Heerlijk lijkt me dat.
Ik heb op Menno gestemd op de blijven trouwens.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31601767
Ik mis de optie "Geen van deze 4, ze mogen alle 4 aan het gas".

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:13:04 #70
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31601777
Kop van Nathalie lijkt me leuker om te zien dan Rob mocht 1 van hun vertrekken.

Dat wordt janken geblazen!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:14:41 #71
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_31601814
Ik heb op Tanja gestemd omdat zij voor de grootste irritaties zorgt en dus nog even moet blijven. Het baby-geneuzel neem ik dan wel op de koop toe (niet ál te lang trouwens )
pi_31601837
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zeker weten. Als een van die twee eruit vliegt dat is het wat mij betreft een zeer geslaagde exit. Maar het allerliefst heb ik Nathalie eruit. Heerlijk lijkt me dat.
Ik heb op Menno gestemd op de blijven trouwens.
Mee eens als je kijkt naar wie wat aan bijdrage levert (positief of negatief).

De enige bijdrage die natte lie levert is die kut stem en dat ja-knik/mee instem/meeloop gedrag van haar, verder zou ze net zo goed een luchtbel kunnen zijn, zo nietszeggend is ze.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:16:19 #73
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31601845
Ik begin zelf een hekel te krijgen aan de mensen die op Nathalie stemmen.
Ze zeuren dat ze BB zo saai vinden en dan willen ze dat die saaie doos blijft.

Niet te geloven, zit echt weinig logica in!!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_31601951
Natte lie is ook vanaf dag 1 al een domme doos.
Ze nomineert Menno met een duidelijke reden, iets waaraan ze zich al vanaf dag 1 stoorde.
Destijds bleef ze echter telkens Ralph nomineren, terwijl ze juist de enige was die iemand in het huis had van wie ze zeker wist dat hij haar nooit zou nomineren.

Alleen al het feit dat ze de aanwezigheid van Ralph nooit als voordeel heeft bekeken geeft al aan hoe beperkt ze is.
En omdat ze zo beperkt is, knikt ze maar overal vrolijk ja op.

Joost zou haar moeten werven voor D66!

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31602113
Alle vier wieberen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')