Wacht... voel ik daar enige frustratiequote:Op maandag 23 januari 2006 15:07 schreef Norrage het volgende:
Haaaaas![]()
Jullie zijn ook allemaal van die Federer mietjes he
Allemaal maar Federer kiezen.
Wij kiezen niet voor Federer, wij kiezen voor puntenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:07 schreef Norrage het volgende:
Haaaaas![]()
Jullie zijn ook allemaal van die Federer mietjes he
Allemaal maar Federer kiezen.
Ik omdat ik hem simpel niet zo sterk verwacht had. Gelukkig heb ik Rogerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:07 schreef Elikian het volgende:
En een double bagel.. David kan het toernooi best eens gaan winnen alsie zo blijft spelen. Ik vraag me af waarom zo weinig mensen hem hebben gekozen, zeker na zijn Masters zege?
Hij was doodziek bij aanvang van het toernooi...Getuige zijn 1e ronde partij die hij maar ternauwernood won.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:07 schreef Elikian het volgende:
En een double bagel.. David kan het toernooi best eens gaan winnen alsie zo blijft spelen. Ik vraag me af waarom zo weinig mensen hem hebben gekozen, zeker na zijn Masters zege?
Delray Beachquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:21 schreef Norrage het volgende:
Ja, Federer heeft nog 2 angstgegners op hem wachten, tenminste
En welke toernooien zijn er volgende week?
Zie prikbord aldaar....quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:35 schreef Norrage het volgende:
Doe jij nou de MV of de TM? want ik zie je er bij de TM niet bijstaan
Hoezo? Momenteel heeft ie toch al 'n mooi plaatje...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
En waar is je mooie avatar van JR Cruz toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |