Omdat ik van Butra en Chiel geen email adressen heb gooi ik het geheel ook maar hier even neer:
-----
Hoi allemaal!!
In de eerste plaats een geweldig 2006 toegewenst!
Sorry voor dit onpersoonlijke mailtje. Het zijn er anders zo veel die ik moet versturen ;-)
Uiteraard hartelijk bedankt dat je meedoet aan de MV Game 2006. Op dit moment zijn er 82 deelnemers. Dat is toch een heel mooie groep om mee (en tegen) te spelen.
Bij deze wilde ik je even herinneren aan de allereerste deadline. Die is dus komende dinsdag al, voor Adelaide, Chennai en Doha. Ik ga niet iedere week een mailtje sturen, dit is de enige keer. Maar omdat sommigen zich al in november hebben ingeschreven zouden ze het nu misschien kunnen vergeten door de vakantie. En dat zou jammer zijn.
Voor de nieuwelingen:
Om je team in te sturen is er een Excelsheet die veel werk voor je uit handen neemt en die je kunt gebruiken. Hij staat op de site (http://members.home.nl/elikian) als 3e link in het menu. De sheet werkt alleen als je hem opslaat op je harde schijf (rechtermuisknop, save target as) en van daaruit opent. Je hoeft deze maar 1x te downloaden. Uitleg over de werking van de sheet staat op de site. Voor de eerste keer moet je wellicht aan excel wat instellingen veranderen (zie
http://members.home.nl/elikian/NL/Exceluitleg.html). Ik zou zeggen: test dit eens van te voren en ga dat niet dinsdag om 22.00 uur nog doen. Ik heb liever nu 60 testmailtjes dan problemen straks.
Lukt het daarna nog niet, ga dan geen uur prutsen. Dan kun je ook de cellen A1 tot D40 selecteren, kopieren en in een leeg mailtje naar mij plakken. Mocht je er niet uitkomen, mail me dan!
Heb je helemaal geen Excel, dan kun je ook gewoon een tekstbestandje sturen met je team.
Voor de mensen die er vorig jaar al bij waren, what's new:
De deadline is dus vervroegd naar 23.00 uur en er is een vernieuwde versie van de excelsheet, die de prijzen van de spelers nu al geeft voor je ze selecteert. Verder zijn er dit jaar ook periodeklassementen en een ondergrondsklassement.
Komende dinsdag om 23.00 dus de allereerste deadline. Succes allemaal.
Iedereen veel succes, nog meer plezier, en ik hoop op een mooi tennisseizoen!
Michiel Vestjens, Elikian.