abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31585652
quote:
Murat D. krijgt jaar cel voor mishandeling

Wraakoefening

In de meest recente zaak mishandelde Murat samen met vijf andere gedetineerde jongens medegevangene Rizvy B. Ze voerden volgens rechter C. Dettmeijer een zeer gewelddadige wraakoefening uit in opdracht van Patrick K. Die was op zijn beurt enige tijd geleden mishandeld door een groep waar Rizvy B. bij hoorde.
Zoals we weten barst het in de gevangenissen van de moslims. Maar kunnen wij anders gelovigen nog wel in het gevang komen zonder mishandeld of gediscrimineert of gemanipuleert te worden was de gedachte toen ik dit bovenstaand bericht las op www.nu.nl.
Hoe veilig is het gevang voor Nederlanders met een blank uiterlijk?
En denk nou niet "ik kom nooit in de gevangenis" want je zou je eens lelijk kunnen vergissen.
Wat denken jullie daarvan?
Het is moediger te zeggen wat je wil, dan te zeggen wat anderen van je willen horen.
pi_31585735
Elke dag in je cel trainen en terugslaan. Tijd zat om te trainen daar.
pi_31585844
Gasten als murat doen het niet alleen. Hoe sterk moet je zijn om 5 mannen/jongens neer te slaan?
Het is moediger te zeggen wat je wil, dan te zeggen wat anderen van je willen horen.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 19:51:13 #4
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31585957
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:46 schreef Midasdewolf het volgende:
Gasten als murat doen het niet alleen. Hoe sterk moet je zijn om 5 mannen/jongens neer te slaan?
Voordat ze je hebben de sterkste eruit pakken en die flink te grazen nemen. Als je geluk hebt lukt het je en als je nog meer geluk hebt zijn de andere 4 van hun stuk gebracht omdat je juist de grote machtige van de groep te pakken hebt genomen . Als je pech hebt, wat wat waarschijnlijker is, word je nog wat erger mishandeld.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_31586458
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:36 schreef Midasdewolf het volgende:

[..]

Zoals we weten barst het in de gevangenissen van de moslims. Maar kunnen wij anders gelovigen nog wel in het gevang komen zonder mishandeld of gediscrimineert of gemanipuleert te worden was de gedachte toen ik dit bovenstaand bericht las op www.nu.nl.
En denk nou niet "ik kom nooit in de gevangenis" want je zou je eens lelijk kunnen vergissen.
Murat D. mishandelde IN OPDRACHT VAN Patrick K.

Is die Patrick K. een moslim? En sinds wanneer steunen criminelen elkaar omdat ze moslim zijn? Alsof criminele Koerdische moslims zich ook maar één seconde interesseren voor een Turkse moslim.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_31586495
gewoon niet crimineel doen kom je ook niet in het gevang dus gehuil om niks !
  donderdag 20 oktober 2005 @ 20:24:22 #7
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31586643
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 20:16 schreef HenkvdVelde het volgende:
gewoon niet crimineel doen kom je ook niet in het gevang dus gehuil om niks !
zeg dat tegen Kees B. (Zaak nienke kleiss),Wilco Viets, Herman du Bois (puttense moordzaak), Rob van Zaane (paskamermoord) en nog meer
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_31586673
Hmm, moslims.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31586780
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:36 schreef Midasdewolf het volgende:

[..]

Gevangenissen behoren veilig te zijn, en zijn dat in principe ook. Gedetineerden worden niet zonder toezicht gelaten. En mocht er een vechtpartij ontstaan dan wordt deze, uitzonderlijke situaties daargelaten, zeer snel opgelost. Er is hier dus duidelijk iets misgegaan.

Verder heb je zelf veel in de hand. Heb je een sterke persoonlijkheid, zul je in de regel weinig hinder ondervinden van medegedetineerden. Maar waag het niet om je zwakker op te stellen, want ze weten je te vinden. Dat is de typische cultuur die in veel gevangenissen heerst. Vooral door bepaalde groeperingen, eerlijk gezegd.

Verder heb ik best gelachen om Murat D., want wat zit hij sinds zijn overplaatsing in een ballentent... Qua voorzieningen zit je er goed. Veel TV-tijden, een eigen douche, etc... Maar je zit nog liever op een andere plek, met een isoleer als standaard kamer .

[ Bericht 0% gewijzigd door TheDon1985 op 20-10-2005 21:18:01 ]
pi_31586982
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 20:14 schreef R@b het volgende:

[..]

Is die Patrick K. een moslim? En sinds wanneer steunen criminelen elkaar omdat ze moslim zijn? Alsof criminele Koerdische moslims zich ook maar één seconde interesseren voor een Turkse moslim.
Geloof 't of niet, maar ja in gevangenissen vervagen normen en klassen. Zolang er "oneindig veel" van je eigen soort moslims zijn zal je inderdaad niet veel om de anderen geven. Maar vanaf dat je in een bedreigende situatie zit, waar je in groep veiliger bent en er slechts een beperkt aantal mensen zijn die volgens je pre-gevangenis-normen bij jouw soort horen, vervagen dat soort normen.
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
  donderdag 20 oktober 2005 @ 21:19:47 #11
132716 020-NRD
Doe maar stoer
pi_31588119
Ik vind een jaar er boven op echt een passende straf, je hoort vaak over lage straffen enzo maar een jaar in het gevang voor een mishandeling is een passende straf lijkt me, ik denk dus ook niet dat dit veel gebeurd in Nederland want als je daar eenmaal zit zou je echt niet een jaar langer willen blijven
pi_31588950
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 20:14 schreef R@b het volgende:

[..]

Ik ken inmiddels al een paar Nederlanders die bekeert zijn tot moslim, dus er kan ook een patrick K. tussen zitten lijkt me. Of dacht je nu echt dat Murat D. iets voor een ongelovige hond over zou hebben?
De vraag blijft dus hoe gevaarlijk word het voor Nederlanders die geen moslim zijn en een minderheid vormen in het gevang waar 80% andersgekleurd is en ik den 60% moslim kan zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')