Zoals we weten barst het in de gevangenissen van de moslims. Maar kunnen wij anders gelovigen nog wel in het gevang komen zonder mishandeld of gediscrimineert of gemanipuleert te worden was de gedachte toen ik dit bovenstaand bericht las op www.nu.nl.quote:Murat D. krijgt jaar cel voor mishandeling
Wraakoefening
In de meest recente zaak mishandelde Murat samen met vijf andere gedetineerde jongens medegevangene Rizvy B. Ze voerden volgens rechter C. Dettmeijer een zeer gewelddadige wraakoefening uit in opdracht van Patrick K. Die was op zijn beurt enige tijd geleden mishandeld door een groep waar Rizvy B. bij hoorde.
Voordat ze je hebben de sterkste eruit pakken en die flink te grazen nemen. Als je geluk hebt lukt het je en als je nog meer geluk hebt zijn de andere 4 van hun stuk gebracht omdat je juist de grote machtige van de groep te pakken hebt genomenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:46 schreef Midasdewolf het volgende:
Gasten als murat doen het niet alleen. Hoe sterk moet je zijn om 5 mannen/jongens neer te slaan?
Murat D. mishandelde IN OPDRACHT VAN Patrick K.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:36 schreef Midasdewolf het volgende:
[..]
Zoals we weten barst het in de gevangenissen van de moslims. Maar kunnen wij anders gelovigen nog wel in het gevang komen zonder mishandeld of gediscrimineert of gemanipuleert te worden was de gedachte toen ik dit bovenstaand bericht las op www.nu.nl.
Hoe veilig is het gevang voor Nederlanders met een blank uiterlijk?
En denk nou niet "ik kom nooit in de gevangenis" want je zou je eens lelijk kunnen vergissen.
Wat denken jullie daarvan?
zeg dat tegen Kees B. (Zaak nienke kleiss),Wilco Viets, Herman du Bois (puttense moordzaak), Rob van Zaane (paskamermoord) en nog meerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:16 schreef HenkvdVelde het volgende:
gewoon niet crimineel doen kom je ook niet in het gevang dus gehuil om niks !
Gevangenissen behoren veilig te zijn, en zijn dat in principe ook. Gedetineerden worden niet zonder toezicht gelaten. En mocht er een vechtpartij ontstaan dan wordt deze, uitzonderlijke situaties daargelaten, zeer snel opgelost. Er is hier dus duidelijk iets misgegaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:36 schreef Midasdewolf het volgende:
[..]
Zoals we weten barst het in de gevangenissen van de moslims. Maar kunnen wij anders gelovigen nog wel in het gevang komen zonder mishandeld of gediscrimineert of gemanipuleert te worden was de gedachte toen ik dit bovenstaand bericht las op www.nu.nl.
Hoe veilig is het gevang voor Nederlanders met een blank uiterlijk?
En denk nou niet "ik kom nooit in de gevangenis" want je zou je eens lelijk kunnen vergissen.
Wat denken jullie daarvan?
Geloof 't of niet, maar ja in gevangenissen vervagen normen en klassen. Zolang er "oneindig veel" van je eigen soort moslims zijn zal je inderdaad niet veel om de anderen geven. Maar vanaf dat je in een bedreigende situatie zit, waar je in groep veiliger bent en er slechts een beperkt aantal mensen zijn die volgens je pre-gevangenis-normen bij jouw soort horen, vervagen dat soort normen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:14 schreef R@b het volgende:
[..]
Murat D. mishandelde IN OPDRACHT VAN Patrick K.
Is die Patrick K. een moslim? En sinds wanneer steunen criminelen elkaar omdat ze moslim zijn? Alsof criminele Koerdische moslims zich ook maar één seconde interesseren voor een Turkse moslim.
Ik ken inmiddels al een paar Nederlanders die bekeert zijn tot moslim, dus er kan ook een patrick K. tussen zitten lijkt me. Of dacht je nu echt dat Murat D. iets voor een ongelovige hond over zou hebben?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:14 schreef R@b het volgende:
[..]
Murat D. mishandelde IN OPDRACHT VAN Patrick K.
Is die Patrick K. een moslim? En sinds wanneer steunen criminelen elkaar omdat ze moslim zijn? Alsof criminele Koerdische moslims zich ook maar één seconde interesseren voor een Turkse moslim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |