abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31585173
Mijn kat heeft net een lichtbruine vloeistof overgegeven. Eerst schokte ze een beetje en toen kwam het eruit. Er zaten geen voedselresten bij en het stonk ook niet echt heel erg. Wat zou dat geweest kunnen zijn? Daarna was ze weer gewoon heel levendig, alsof er niks aan de hand was. Ze heeft nog nooit overgegeven, daarom maak ik me een beetje zorgen.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_31586125
Ik durf niet te zeggen of het goed of slecht is, maar ik weet wel dat onze Fritz toen hij jong was ook bijna nooit braakte, maar nu best veel. Maar hij eet ook heel veel gras in de tuin, meestal is het gewoon een plasje slijmerig spul met wat grassprieten.. Het kan natuurlijk zijn dat je kat gewoon wat last van haar buikje gehad heeft. Hou haar even goed in de gaten!
pi_31586328
Mijn kat komt niet buiten, dus het kan niets van buiten zijn. Misschien iets wat ik mee naar binnen heb genomen met m'n schoenen ofzo. Volgens mij valt het allemaal wel mee, ze gedraagt zich nu ook gewoon weer normaal.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  donderdag 20 oktober 2005 @ 20:12:46 #4
120146 IntruderAlert
Beware of the Leopard
pi_31586412
En anders waren het haren in de keel ofzo.
Als je kat eens in de zoveel tijd eens braakt is er niet veel aan de hand.

Let er even op of er duidelijke bloed resten bijzitten, want dat is niet zo best.
Voor de rest hoef je je er niet zo druk over te maken.
tenzij je HEEL duur tapijt hebt
Connection reset by little gnomes with hatchets.
Plato: To Be is to Do, Socrates: To Do is to Be, Sinatra: Do Be Do Be Do.
pi_31658200
Mijn katten spugen ook wel. Meestal is dat omdat ze het haar dat ze ingeslikt hebben, doordat ze zichzelf goed wassen, kwijt moeten. Soms komt er alleen geen haar mee, en dan is het gelige of bruinig, wat ze spugen. Niets aan de hand.

Dat schokken hoort erbij. Als je dat ziet, snel een krant pakken en onder het kopje vd kat leggen. Dat scheelt een hoop schoonmaakwerk.
pi_31658727
enige keer dat onze kat dat deed was uit pure stress. er was nl een buurkat die jhaar compleet terroriseerde.. Op een avond was ze buiten, en was er een gigantische vechtpartij, waabij de hele bestrating ondergespuugd was door haar..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:07:10 #7
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_31738140
Hoe is het er nu mee?

Mijn dierenarts zei van de week nog dat een kat elke week mag overgeven. De onze doet het inderdaad elke week wel een keer.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_31758527
Dat braken kan een voorbode zijn van een haarbal die eruit moet. Ik heb ook een kat bij wie je eigelijk niet af mag wijken van de etenstijden. Een uur later resulteert meestal ook in braken. Ik denk dat de maagsappen haar misselijk maken.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:17:42 #9
33954 ElisaB
pi_31759231
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:51 schreef gargamel het volgende:
Ik heb ook een kat bij wie je eigelijk niet af mag wijken van de etenstijden. Een uur later resulteert meestal ook in braken. Ik denk dat de maagsappen haar misselijk maken.
Heeft die van mij ook. Ze krijgen bij ons altijd eten net voor we naar bed gaan. Vaak krijgen ze rond een uurtje of 20:00 een handje brokken. Doen we dat niet en gaan we laat naar bed, dan gaat de oudste van de drie 3 van de 4 keer overgeven.
pi_31759294
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:17 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Heeft die van mij ook. Ze krijgen bij ons altijd eten net voor we naar bed gaan. Vaak krijgen ze rond een uurtje of 20:00 een handje brokken. Doen we dat niet en gaan we laat naar bed, dan gaat de oudste van de drie 3 van de 4 keer overgeven.
Lig jij om 20 uur in bed?
Maar goed... bij mijn vriendin hebben ze 5 katten. Ook die hebben last van laat of vroeg eten. Rare beesten
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:30:13 #11
33954 ElisaB
pi_31759531
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:20 schreef Triangeljosti het volgende:
Lig jij om 20 uur in bed?
Was het maar zo

Meestal is het tussen 23:30 en 00:30 voedertijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties