Sterkte Erodome! Weet zeker dat het helemaal goed gaat komen.!
Het is nooit leuk als je diertje bij de dierenarts ligt.. Ken helaas het gevoel...
Heel veel sterkte!!
En ik ga straks over eenuurtje naar Smokey toe! En dan krijg ik ook een soort prijsindicatie te horen...
Wat ik begreep van de dierenarts vanmorgen, reageert hij goed (in zijn situatie) en hij slikt goed en plast en poept goed.
De ene kant van zijn koppie reageert goed, alleen de andere helft (de helft waar de deur tegenaan is gekomen) reageert wat minder goed.
Maar ik ga zo met de buurman langs.. Gisteren eventjes alleen geweest, maar merk dat ik toch beter een soort van steun mee kan nemen..
Aankomende dinsdagochtend naar de Rechtswinkel. Mijn werk (waar ik op 11 november mijn laatste werkdag heb) heeft mij op staande voet ontslagen.
Maandag toen het gebeurde met Smokey, was ik niet in staat om te werken. Maar in plaats van te bellen dat ik ziek ben heb ik alleen gezegd dat ik niet kwam. Heel stom natuurlijk, maar ja je beestje ligt daar voor zijn leven te vechten. Dinsdagochtend heb ik mijn manager gebeld, met de mededeling dat ik niet kwam waarop hij zei: Is goed. Blijf nog maar even thuis.
Dinsdagmiddag belde de directrice op, of ik binnen een kwartier wilde terugbellen of ik woensdag kwam werken of niet. Zo niet hoefde ik niet meer terug te komen. Waarop ik terugbelde en zei: Maar ik wil me dan bij deze ziek melden, want ik ben niet in staat om te werken. ZIj geloofde mij niet en heeft mij (blijkt later) ook niet ziek gemeld bij de ARBO. Ik ben woensdagochtend naar de huisarts geweest en zij constateerde dat ik niet in staat ben om te reizen naar mijn werk.
DOnderdagochtend kreeg ik een aangetekende brief binnen, dat ik op staande voet ben ontslagen...
en nog niet eens om de reden dat ik volgens hun niet heb gemeld dat ik niet kwam, maar omdat ik niet op de juiste manier ben omgegaan met mijn opzegtermijn.
TERWIJL mijn directrice heeft gezegd dat het ok was en zelfs heeft voorgesteld om 11 november mijn laatste dag te maken!
Pfff.... dit kan er ook nog wel bij dus.
Maar met Smokey gaat het ietsje beter
![]()
Daar hou ik me dan gewoon aan vast!!