abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31941647

Suuske
Mond dicht, stil genieten dus, wees blij..
  donderdag 3 november 2005 @ 22:09:58 #202
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31941674
Wat een leukerd!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_31941837
Dank je
Ze is net 9 jaar geworden trouwens
pi_31942132
Wat is ze mooi! .
I bet you are flying inside.
pi_31942303

en ze heeft ook een lief grijs baardje
pi_31942794
Owww dies lievv
pi_31945554
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:08 schreef McPhearson het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Suuske
Wat een mooierd! Lijkt op onze vroegere Bijke Zij is bijna 15 geworden.
pi_31951082
Voor Smokey's dokterrekening starten we gewoon hier in F&F een inzamelingsactie...

Iedereen die actief in F&F post een 10tje storten scheelt al een hoop.
pi_31951400
Honden met grijze snuit
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 09:10:57 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31952510
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef McPhearson het volgende:
[afbeelding]
en ze heeft ook een lief grijs baardje

Wat is Suuske een schatje
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31953318
Rena: toevallig een zus die Esther heet? Zag net die foto van Bommel en jou en je lijkt echt sprekend op een Esther die ik ken

Ontopic: Hoe gaat het met Smokey?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_31954049
AAAAHHHHHHH, helemaal naar wordt zolangzamerhand...

Ik probeer rustig te blijven en lekker wat te internetten, de tijd weg te kijken, maar op het moment dat ik dit schrijf ligt wunna onder het mes...

Gisteren viel me op dat ze erg veel aan haar muts aan het klieren was en aangezien ze dat alleen doet als ze zichzelf vies vindt in de loopsheid dacht ik even zien wat er aan de hand is.
Vieze gore dikke pus uit haar ding, baarmoeder ontsteking dus...

Ze was gelukkig nog niet ziek ervan, dus een spoedoperatie was niet nodig, we konden vanmorgen terugkomen voor de operatie.

Ik weet dat alles goed gaat komen, niemand was in paniek, maar ik ben doodnerveus, na het dierenarts bezoek van gisteren kreeg ik het even kwaad, klapte even terug dat sam net dood is, nu mijn toetie ziek, BLLGGGGGGGGHHHHHHH, ik heb echt even genoeg gehad hoor!

Mijn dierenarts zei al, tjezus zeg, jullie krijgen hem wel voor je kiezen, tja, ons maandsalaris kunnen we weer direct doorstorten naar de dierenkliniek, dus echt vrolijk wordt je daar ook niet van.
Met echo enzo komen we toch weer rond de 500/600 euro, net vorige maand een bak geld weggebracht voor sam toen, pfffffffff.

Maar dat is niet het ergste, het ergste is dat mijn toetie nu heel zielig is...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31954194
Awwww erootje
Komt goed Heb je geen verz.?
pi_31954383
Nope, geen verzekering, ging niet meer bij sam en doh, toen we wunna kregen kwamen die verzekeringen net op en waren nog niet echt je van het(kon toen iemand die bezig was met de verzekering van dier en zorg opzetten)...

Dus dat is er nooit meer van gekomen, bij een nieuwe pup gaat er zeker een verzekering komen, mijn god zeg...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31954427
Ja, natuurlijk heb je het er voor over, maar het kan er behoorlijk inhakken

Hoelaat is ze klaar denk je?
pi_31954504
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef Lotjeb het volgende:
Rena: toevallig een zus die Esther heet? Zag net die foto van Bommel en jou en je lijkt echt sprekend op een Esther die ik ken

Nee, heb ik niet Heb ik een look-a-like ?

Ero, sterkte met wachten!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31954770
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja, natuurlijk heb je het er voor over, maar het kan er behoorlijk inhakken

Hoelaat is ze klaar denk je?
Mag tussen half 1 en 1 bellen hoe het gaat, dan spreken we af wanneer we haar weer ophalen...
pi_31955439
Gister hebben we een nieuw experiment uitgeprobeerd.

De proef"konijnen:
Wuppy - mijn oude nukkige en niet al te sociale 15 jarige kater
Abby - mijn hyperactieve en enthousiast abessijns dametje van net een jaar oud (afkomstig uit een huis met 18! katten)
Dot - een 3,5 maand oude poesje wat ietwat verlegen schijnt te zijn.. maar bij mij in ieder geval bijzonder wienig last van had de eerste keer

De plaats:
Mijn huis

De doelstelling:
Dot laten wennen aan het vaker van huis zijn en kijken hoe de andere katten daarmee omgaan en deze eventueel ook laten wennen aan het vaker van huis weg zijn

De eerste indruk:
Dot is stiekum toch niet zo verlegen.. en verkend rustig het hele huis.. maar vind het onder de bank toch wel erg lekker
Abby mag dan opgegroeid zijn in een huis vol katten.. maar van de kleine dot moet ze overduidelijk niets hebben.
Tegen alle verwachtingen in komt er van abby alleen maar geblaas en gegrom en mag Dot absoluut niet in de buurt komen.
Wuppy daarentegen... beziet vanaf enige hoogte op zijn gemak het tafereel en gedraagt zich zoals een echte Heer betaamd.
HIj laat zijn onderdanen het gewoon gezellig zelf uitvechten onder zijn toeziend oog.

De eerste nacht:
Wuppy slaapt lekker op bed..
In plaats van zoals normaal wanneer er iets veranderd in huis.. dat hij liever in de woonkamer slaapt.
Abby en Dot hebben zich ergens in de woonkamer verschanst en waarschijnlijk (gezien de geluiden uit de woonkamer) de nacht toch gewoon slapend doorgebracht.

Sochtends:
Abby vindt Dot toch best eng en Dot banjert nog steeds stoer gewoon door het huis.
De enige reactie is OF terug schieten onder de bank en daar uitgebreid relaxt gaan liggen.. OF abby een mep verkopen danwel er gewoon bovenop springen.
Dit natuurlijk tot grote ontzetting van Abby.
Wuppy is wederom de grote veldheer en houdt de boel netjes in de gaten.

Huidige status onbekend.
Ik zit op werk nu tenslotte
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_31955446
Sterkte Erodome! Weet zeker dat het helemaal goed gaat komen.!
Het is nooit leuk als je diertje bij de dierenarts ligt.. Ken helaas het gevoel...
Heel veel sterkte!!

En ik ga straks over eenuurtje naar Smokey toe! En dan krijg ik ook een soort prijsindicatie te horen...
Wat ik begreep van de dierenarts vanmorgen, reageert hij goed (in zijn situatie) en hij slikt goed en plast en poept goed.
De ene kant van zijn koppie reageert goed, alleen de andere helft (de helft waar de deur tegenaan is gekomen) reageert wat minder goed.
Maar ik ga zo met de buurman langs.. Gisteren eventjes alleen geweest, maar merk dat ik toch beter een soort van steun mee kan nemen..

Aankomende dinsdagochtend naar de Rechtswinkel. Mijn werk (waar ik op 11 november mijn laatste werkdag heb) heeft mij op staande voet ontslagen.
Maandag toen het gebeurde met Smokey, was ik niet in staat om te werken. Maar in plaats van te bellen dat ik ziek ben heb ik alleen gezegd dat ik niet kwam. Heel stom natuurlijk, maar ja je beestje ligt daar voor zijn leven te vechten. Dinsdagochtend heb ik mijn manager gebeld, met de mededeling dat ik niet kwam waarop hij zei: Is goed. Blijf nog maar even thuis.
Dinsdagmiddag belde de directrice op, of ik binnen een kwartier wilde terugbellen of ik woensdag kwam werken of niet. Zo niet hoefde ik niet meer terug te komen. Waarop ik terugbelde en zei: Maar ik wil me dan bij deze ziek melden, want ik ben niet in staat om te werken. ZIj geloofde mij niet en heeft mij (blijkt later) ook niet ziek gemeld bij de ARBO. Ik ben woensdagochtend naar de huisarts geweest en zij constateerde dat ik niet in staat ben om te reizen naar mijn werk.
DOnderdagochtend kreeg ik een aangetekende brief binnen, dat ik op staande voet ben ontslagen...
en nog niet eens om de reden dat ik volgens hun niet heb gemeld dat ik niet kwam, maar omdat ik niet op de juiste manier ben omgegaan met mijn opzegtermijn.
TERWIJL mijn directrice heeft gezegd dat het ok was en zelfs heeft voorgesteld om 11 november mijn laatste dag te maken!

Pfff.... dit kan er ook nog wel bij dus.

Maar met Smokey gaat het ietsje beter Daar hou ik me dan gewoon aan vast!!
=^.^=
pi_31955602
gaat lekker miss_b
en dat geld van die 2 weken werken kan je nu juist zo goed gebruiken ook nog
maar goed dat het weer iets beter gaat met smokey
dat is toch het belangrijkst
jobensaskia.nl
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 12:01:47 #222
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31955631
meeeeen wat een ellende miss-b
dat kan je dr nog net effe bij hebben (not)
waarom heeft je baas je niet ziek gemeld dan? het is toch niet aan haar om te beoordelen of je in staat bent om te werken of niet?
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 12:02:15 #223
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31955680
Zeker Uhmmie... tja soms kan je maar beter alles in een keer hebben..

ben benieuwd of je experiment werkt.. VInd het grappig om te lezen dat Wuppy het allemaal van een afstandje bekijkt.

Lady-Wrb: Ze heeft me niet ziek gemeld, omdat ze me niet geloofde. Maar het is inderdaad niet aan haar om dat te beslissen. vanmiddag ga ik bellen met de ARBO arts om te zeggen dat ik me weer beter wil melden. Dat ik ziek ben gemeld sinds dinsdagavond.
En dat ik maandag weer kom werken. (niet natuurlijk, maar dan komt de aangetekende brief aan)

Ik denk dat ze al niet kon verkroppen dat ik wegging en het gaat denk ik niet zo goed met het bedrijf. en nog meer geblaat... En dit is een solo actie. Ze had het niet eens besproken met mijn manager..
Tja.. op dit moment kan ik alleen maar zeggen: Wat zielig dat je je zo eigenlijk voor schut zet voor de ene week dat ik nog zou gaan werken.
Als ze dit allemaal niet had gedaan was ik gisteren weer gaan werken. Alleen omdat SMokey zo goed gaat. Maar dat kan ze nu ook wel gewoon vergeten natuurlijk. TEnzij ze me oproept. dan kom ik wel..
Maar dit is idd gewoon gallen..
=^.^=
pi_31955729
ik ben dodelijk verbaasd over wuppy
normaal is hij altijd degene die overal van over de zeik gaat
maar echt tof vind ie het niet.. maar hij laat dr wel gewoon gaan zonder problemen

ben ook benieuwd hoe het gaat
het idee is namelijk niet dat ze fulltime bij mij thuis zal gaan vertoeven

oh en plaatje van de aankomst (don't mind the mess)
jobensaskia.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')