zo mijn eerste post hier geloof ik
![]()
maar moet even wat kwijt
![]()
een kat van mij heeft chronische bronchitis, zij krijgt daar een siroop voor (anabolen) voor zodat ze als ze heel erg benauwd is toch kan ademen omdat het de longen openzet (daarom is het oa doping voor spingpaarden net voor een wedstrijd) Dat spul wil ik niet te vaak geven omdat het nogal zwaar is voor het lichaam. Verder konden ze nooit iets anders verzinnen dan dit zware spul bij mijn vorige dierenarts in rotterdam
![]()
Nu ben ik dus verhuisd en deze dierenarts raadde vorige week aan twee weken anabolen te geven zodat de ergste benauwdheid (veroorzaakt door vochtig weer leve de herfst behalve voor mijn kat) en daarna over te stappen op kinder bisolvon.
![]()
Raadde hij echt aan, vanwege de onschuldigheid ervan vergeleken met die andere zooi.
kinderbisolvon lost slijm op iets waar eva erg veel last van heeft bij vochtig weer. dat geef ik dus nu en het gaat eigenlijk best redelijk. niet goed maar dat is het nooit maar zeker niet slecht. dus hoef ik die anabolen nu alleen achter de hand te hebben voor erge buien. hartstikke fijn dus
![]()
toch vind ik het schandalig dat de vorige dierenarts dit nooit aanbevolen heeft?Dit is eigenlijk nogal onschuldig spul, itt die siroop die ze anders steeds kreeg voorgeschreven. die haar nieren en andere organen harder laat werken want dat spul moet afgedreven worden....
ik ben echt pissig, maar ja die klootzakken van dierenartsen willen alleen hun eigen zakken vullen.
zo, eerste post gedaan