abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 21:11:44 #176
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31919507
quote:
Op woensdag 2 november 2005 20:18 schreef Miss_B het volgende:
Enne Kaap goed nieuws he Het herstel gaat enorm langzaam, maar hij gaat vooruit en dat zijn redenen genoeg toch?
Ben helemaal happy. Maar ik hou nog wel in mijn achterhoofd dat het nog steeds niet helemaal goed gaat. Maar ja wie wordt er nu niet happy als je ziet dat die kleine zich zo vooruit vecht
Jawel, maar er zit progressie in, en als die stijgende lijn aanhoudt de komende dagen, mag je het niet meer opgeven hoor.
pi_31924884
zo mijn eerste post hier geloof ik maar moet even wat kwijt

een kat van mij heeft chronische bronchitis, zij krijgt daar een siroop voor (anabolen) voor zodat ze als ze heel erg benauwd is toch kan ademen omdat het de longen openzet (daarom is het oa doping voor spingpaarden net voor een wedstrijd) Dat spul wil ik niet te vaak geven omdat het nogal zwaar is voor het lichaam. Verder konden ze nooit iets anders verzinnen dan dit zware spul bij mijn vorige dierenarts in rotterdam

Nu ben ik dus verhuisd en deze dierenarts raadde vorige week aan twee weken anabolen te geven zodat de ergste benauwdheid (veroorzaakt door vochtig weer leve de herfst behalve voor mijn kat) en daarna over te stappen op kinder bisolvon. Raadde hij echt aan, vanwege de onschuldigheid ervan vergeleken met die andere zooi.

kinderbisolvon lost slijm op iets waar eva erg veel last van heeft bij vochtig weer. dat geef ik dus nu en het gaat eigenlijk best redelijk. niet goed maar dat is het nooit maar zeker niet slecht. dus hoef ik die anabolen nu alleen achter de hand te hebben voor erge buien. hartstikke fijn dus

toch vind ik het schandalig dat de vorige dierenarts dit nooit aanbevolen heeft?Dit is eigenlijk nogal onschuldig spul, itt die siroop die ze anders steeds kreeg voorgeschreven. die haar nieren en andere organen harder laat werken want dat spul moet afgedreven worden....

ik ben echt pissig, maar ja die klootzakken van dierenartsen willen alleen hun eigen zakken vullen.

zo, eerste post gedaan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31927586
welke dierenarts kwam je altijd in rotterdam dan?

wel fijn toch dat deze dierenarts het in ieder geval wel weet
het maakt het gedane.. niet ongedaan
maar... voor de toekomst wel verbetering dus
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 14:20:37 #180
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31927902
ik kreeg vroeger ook bisolvon poeder bij de dierenarts voor verkouden vogels
daar kende ik het van.
ik stond juist gek te kijken dat dat spul ook voor mensen verkrijgbaar was
pi_31931701
Nou vandaag weer bij Smokey geweest en de dierenarts vertelde mij dat het iets beter ging..
EN dat is altijd goed om te horen natuurlijk. Hij reageert meer. Zijn pupillen zijn eindelijk een stuk kleiner geworden en als je licht in zijn oogjes schijnt dan reageert hij daar echt op van: He moet dat nou...
En ik heb hem vandaag eten gegeven, sondevoeding. Nou hij reageert steeds beter.
ALs ik hem kriebelde bij zijn achterpoot bij zijn staart dan ging hij zijn poot bewegen net zoals hij verteld van lekker ga door..
het zijn kleine vooruitgangetjes, maar ik vind het allang goed!! En morgen krijg ik eindelijk een prijsindicatie te horen. Daar heb ik om gevraagd. Kan ik me vast voorbereiden. Maar ik heb alles voor mijn kleine Smokey over..En Spetter is zo overdreven kroelend aan het doen. Maar wel lief..
Morgen weer langs
=^.^=
  donderdag 3 november 2005 @ 16:30:34 #182
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31931787
Smokey !!!

Kzou me idd maar goed gaan voorbereiden op de rekening ja Maargoed, ben blij dat het langzaam beter gaat met de kleine
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31932041
Goedzo Smokey!!!!!! Kom op manneke!!!!

Ik ga morgen het nieuwe maatje voor Obelix ophalen!
pi_31932068
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef Uhmmie het volgende:
welke dierenarts kwam je altijd in rotterdam dan?

wel fijn toch dat deze dierenarts het in ieder geval wel weet
het maakt het gedane.. niet ongedaan
maar... voor de toekomst wel verbetering dus
ziekenhuis pendrecht. helaas slechte ervaringen mee, buiten dit verhaaltje.

en idd; ben blij dat deze arts wel zoiets weet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 16:42:51 #185
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31932115
spannend inkie durf je het nog wel aan?
pi_31932123
jeetje Miss_B even bijgelezen maar wat verschrikkelijk allemaal *slik*

ontzettend fijn dat er een klein vooruitgangetje is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31932274
Uhm.. misschien past dit niet helemaal bij de sfeer van het topic
Maar het is wel het SC topic
Wat ik wou zeggen ...

Ik heb een kong gekocht!
Zo eens kijken wat mijn lieve viervoeter er van vindt!

deze:)
Mond dicht, stil genieten dus, wees blij..
pi_31932461
Inkie.. wat spannend! Ben benieuwd wat Obelix ervan vindt

DarkElf: Elke vooruitgang is er eentje.. En tja het is echt een kleine vechter. Gelukkig maar.
Het is allemaal niet niks, maar heb nu wel goede hoop (eigenlijk steeds gehad) dat hij straks weer lekker thuis rondwandeld

McPhearson: Cool dat ding hee.. Ik dacht erover om ook zon ding voor mijn katten aan te schaffen. En laat je weten wat ie ervan vind?
=^.^=
pi_31932518
quote:
Op donderdag 3 november 2005 16:42 schreef lady-wrb het volgende:
spannend inkie durf je het nog wel aan?
hmmm niet echt, maar ja je moet arme obelix eens zien.. zit de hele dag in een hoekje... ik ga hem wel bij een hele goede fokker halen, moet ervoor helemaal naar volendam!
pi_31932908
quote:
Op donderdag 3 november 2005 16:48 schreef McPhearson het volgende:
Uhm.. misschien past dit niet helemaal bij de sfeer van het topic
Maar het is wel het SC topic
Wat ik wou zeggen ...

Ik heb een kong gekocht!
Zo eens kijken wat mijn lieve viervoeter er van vindt!

[afbeelding]
deze:)
hmm ik had een kittykong
heel kleintje dus...
maar dat vonden mijn katten niet zo bijzonder
dit ziet er wel interessanter uti tho

darkelf: mja just checking.. ik woon tegenwoordig ook in rotterdam enzo
so far gelukkig wel goede ervaringen qua dierenarts nu
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  donderdag 3 november 2005 @ 17:41:21 #191
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31933658
quote:
Op donderdag 3 november 2005 16:55 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

hmmm niet echt, maar ja je moet arme obelix eens zien.. zit de hele dag in een hoekje... ik ga hem wel bij een hele goede fokker halen, moet ervoor helemaal naar volendam!
Hoop echt dat Obelix en jij dit keer meer geluk hebben ! Wel dapper van je dat je het weer probeerd
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31933852
Het baasje heeft er nog wat moeite mee de pasta er in te krijgen

Maar ik laat het je zeker weten
pi_31935568
Smokey Topmannetje, ienemiene stapjes, maar ze gaan voorwaarts

McPhearson, álles wat met beesten en planten te maken heeft past in deze SC, leuk dat je hier ook post.

Geldt ook voor DarkElf, gezellig
pi_31935915
Nou we (ja samen natuurlijk, ik kon er niet afblijven ) hebben de kong eens grondig uitgeprobeerd!
En ik moet zeggen dat het zeer geslaagd is
Eerst was het wel een beetje spannend en wist ze nog niet goed wat de bedoeling was, maar toen ik eenmaal liet zien dat er niet alleen aan de buitenkant wat lekkers zat maar ook binnenin, is het ding de hele kamer doorgerold Zelfs toen we nog even voor een wandeling zouden gaan, waarbij ik altijd zeg 'Ga je mee?' en waarbij zij dan vrolijk tegen mij op springt en zelf al richting deur loopt, liep ze dit keer meteen terug naar d'r kong
Maar de kong is nu opgeborgen en ze ligt voldaan in haar mandje na te genieten
pi_31936801
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:04 schreef Bluezz het volgende:

Geldt ook voor DarkElf, gezellig
volgende week zal ik hier meer komen nu eerst uit gammelen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31938541
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:44 schreef kissa het volgende:

[afbeelding]

Smokey en miss_b, ik hoop gauw weer zo'n foto te kunnen zien

McPhersson, mijn hond vind de Kong geweldig , als ik er brokjes indoe is dat ding binnen enkele minuten leeg en loopt hij er nog een tijd achteraan
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31939612
Ontzettend leuke foto, Kissa! .

Smokey!! .

Inkie, heel veel plezier morgen, zag het fotootje al in het caviatopic, .

DarkElf, ik merk ook dat de meeste dierenartsen alleen maar flink geld willen vangen. . Fijn dat Eva nu iets beters heeft. .

McPhearson, fijn dat de Kong zo in de smaak valt! Hier wordt er ook veel mee gespeeld.
I bet you are flying inside.
pi_31940426
Ja ik ben er ook heel blij mee dat de kong haar zo goed bevalt. Want ik moet toegeven dat ik het niet echt had verwacht, het is geen ballengek en heeft ook nooit echt aandacht gehad voor speeltjes. Maar als er wat lekkers bij komt komen is het natuurlijk anders
Ik was er toevallig op internet wat informatie over tegengekomen en las dat het zeker ook goed is tegen verveling. Ik ben de laatste en komende tijd vaker weg dan normaal, dus dit leek me een goed idee. Nu krijgt ze de kong zodra ik weg ben om zich te vermaken
pi_31940643
Heb je een foto van je viervoeter? En hoe heet ze? Ik ben wel benieuwd
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 3 november 2005 @ 21:43:10 #200
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31940704
Hier zijn ze wild van de Kong! Ik doe er vooral veel plakkerige zooi in (brokjes of stukjes Frolic aangestampt met brood met leverpastei ) zodat ze er echt een uur zoet mee zijn

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')