hoi allemaal,
sorry dat ik niet eerder een up-date heb kunnen geven, maar een kabel van Casema had besloten om maar geen internet meer te leveren aan mijn wijk..
![]()
Hoe gaat het met smokey... Ben vandaag langsgeweest en daar ben ik wel blij mee. Ik heb nu een heel ander beeld voor me dan ik gisteren had.
Hij ligt nog steeds in coma, maar hij reageerde wel op mij. Dat was wel goed om te zien. Hij kan niet zelfstandig zijn koppie omhoog houden en doet verder ook niet zoveel met zijn koppie zei de dierenarts.
Ik ben 2 uur bij hem geweest en lekker geknuffeld en gekroeld. Daar reageerde hij zowaar op dat hij heel eventjes met zijn koppie schudde en verplaatste... Dat was echt een wonder en hij liet mij ook enorm schrikken. Zat bijna in de deur
Maar goed, de dierenarts zei wel dat het niet goed ging. Eigenlijk vond ze wel dat het slecht ging. Ik heb op zich nog steeds goede hoop ook omdat hij zo reageerde op mij. zijn rechteroogje is open en daar doet hij ook niets mee. Maar na die 2 uur was het wel heel nattig daar.
en hij bewoog zijn pootjes als ik hem kroelde en zelfs heeft hij heeeeeeeel licht gespint voor een paar minuutjes. Gelukkig was de buurman mee dus hij heeft het ook gehoord.
Maar ik ben wel nog sceptisch. Hij moet morgen gewoon echt uit zijn coma komen. Zo niet wil ik hem nog een dagje geven, omdat hij op mij reageerde. Maar als het daarna nog steeds niet is, dan houdt het verders eigenlijk op. Ik kan hem niet eeuwig in coma laten en als hij er pas uitkomt na een paar weken, dan heeft hij een goede hersenbeschadiging opgelopen wat kan resulteren in niet meer kunnen lopen. Tja het is en blijft een moeilijke keuze... het blijft toch mijn/ons moppie!!
Heb ook al gebeld met de vrouw van de cattery, daar heb ik gelukkig goed contact mee. Zij komt morgen ook langs en gaan we samen naar hem toe. En ze zei tegen mij: Dat het vooral niet mijn schuld was en dat we er samen wel doorheen komen..
Dus ik ben nu wel iets rustiger dan gisteren omdat ik hem gezien heb en daardoor nu ook realistischer kan denken. Want zoals hij er nu bij ligt wil ik geen enkele kat aandoen.. Maar hij reageert op mij............. en dat vind ik zo belangrijk en zo tastbaar. Dat geeft al aan dat hij er echt voor wilt gaan!! Nou dan rest mij niets anders dan ook dat te doen! Ik sta er nog steeds voor 100% achter dat het wel goed gaat komen. Maar hij moet het nu echt zelf doen..
Bluezz: Hij kwam zo pijlsnel aanrennen eigenlijk in een flits. Dat ik hem pas zag op het moment dat hij echt tussen de deur zat. Toen was het leed al geschied..
Dat je je zo kan hechten in 3 weken tijd aan zon lief beestje... zon mooi beestje...
![]()
De dierenarts zei ook dat ze het een heeel bijzonder beestje vond..
*is nog steeds een beetje boel hoopvol....*