abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31878034
hoi allemaal,

sorry dat ik niet eerder een up-date heb kunnen geven, maar een kabel van Casema had besloten om maar geen internet meer te leveren aan mijn wijk..

Hoe gaat het met smokey... Ben vandaag langsgeweest en daar ben ik wel blij mee. Ik heb nu een heel ander beeld voor me dan ik gisteren had.
Hij ligt nog steeds in coma, maar hij reageerde wel op mij. Dat was wel goed om te zien. Hij kan niet zelfstandig zijn koppie omhoog houden en doet verder ook niet zoveel met zijn koppie zei de dierenarts.
Ik ben 2 uur bij hem geweest en lekker geknuffeld en gekroeld. Daar reageerde hij zowaar op dat hij heel eventjes met zijn koppie schudde en verplaatste... Dat was echt een wonder en hij liet mij ook enorm schrikken. Zat bijna in de deur
Maar goed, de dierenarts zei wel dat het niet goed ging. Eigenlijk vond ze wel dat het slecht ging. Ik heb op zich nog steeds goede hoop ook omdat hij zo reageerde op mij. zijn rechteroogje is open en daar doet hij ook niets mee. Maar na die 2 uur was het wel heel nattig daar.
en hij bewoog zijn pootjes als ik hem kroelde en zelfs heeft hij heeeeeeeel licht gespint voor een paar minuutjes. Gelukkig was de buurman mee dus hij heeft het ook gehoord.
Maar ik ben wel nog sceptisch. Hij moet morgen gewoon echt uit zijn coma komen. Zo niet wil ik hem nog een dagje geven, omdat hij op mij reageerde. Maar als het daarna nog steeds niet is, dan houdt het verders eigenlijk op. Ik kan hem niet eeuwig in coma laten en als hij er pas uitkomt na een paar weken, dan heeft hij een goede hersenbeschadiging opgelopen wat kan resulteren in niet meer kunnen lopen. Tja het is en blijft een moeilijke keuze... het blijft toch mijn/ons moppie!!
Heb ook al gebeld met de vrouw van de cattery, daar heb ik gelukkig goed contact mee. Zij komt morgen ook langs en gaan we samen naar hem toe. En ze zei tegen mij: Dat het vooral niet mijn schuld was en dat we er samen wel doorheen komen..
Dus ik ben nu wel iets rustiger dan gisteren omdat ik hem gezien heb en daardoor nu ook realistischer kan denken. Want zoals hij er nu bij ligt wil ik geen enkele kat aandoen.. Maar hij reageert op mij............. en dat vind ik zo belangrijk en zo tastbaar. Dat geeft al aan dat hij er echt voor wilt gaan!! Nou dan rest mij niets anders dan ook dat te doen! Ik sta er nog steeds voor 100% achter dat het wel goed gaat komen. Maar hij moet het nu echt zelf doen..

Bluezz: Hij kwam zo pijlsnel aanrennen eigenlijk in een flits. Dat ik hem pas zag op het moment dat hij echt tussen de deur zat. Toen was het leed al geschied..
Dat je je zo kan hechten in 3 weken tijd aan zon lief beestje... zon mooi beestje...
De dierenarts zei ook dat ze het een heeel bijzonder beestje vond..

*is nog steeds een beetje boel hoopvol....*
=^.^=
pi_31878189
*duimt mee...* Hopelijk blijft het beestje vechten..
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_31878416
Hier wordt geduimd en blijft een kaars branden
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:14:45 #154
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31878513
ook hier een kaarsje voor Smokey
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31881337
Arme smokey en arme miss_b
Heel veel sterkte en geduld enzo... wat liev dat ie op je reageerde
pi_31881478
Ik duim nog steeds voor Smokey, miss_b. Sterkte
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31883421
Poeh wat naar allemaal.. Maar ik blijf ook voor Smokey duimen!!
Heel veel sterkte Miss_B
pi_31889401
Ik schaam me een beetje dat ik bijna het halve topic nu in beslag neem met Smokey

Maar in ieder geval hebben ze vanmorgen een kleine verbetering gezien. Dat met zijn koppie schudden dat deed hij vanmorgen ook bij de assistente. Dus dat is nog steeds een kleine verbetering en vooruitgang. Maar ja hij blijft natuurlijk voor hun nog steeds een soort probleem/moeilijk geval. Want op het moment dat zij denken dat er niets meer aan te doen is, laat Smokey weer zien dat hij er nog is.. heel bijzonder
Ik ga straks weer even langs en dan neem ik zijn muis eventjes mee. Kijken of hij daar op reageert.
Ikzelf ga straks naar de huisarts om me ziek te laten melden, want me werk doet ook moeilijk.
Ze stelde (eigenlijk de directrice) me voor het ultimatum: Nu zeggen of je morgen komt of niet, anders kan je wegblijven!
Nu ben ik daar toch op 11 november voor het laatst en op 15 november begin ik toch bij mijn nieuwe baan. Maar ja deze klap kan er ook nog wel bij. Dus ik heb me snel ziekgemeld en ga straks naar de huisarts. Misschien kan zij me iets kalmerends voorschrijven, want ik stuiter al bijna 3 dagen van me stoel af van de spanning en moet ook zeggen dat ik eigenlijk al 3 dagen niet zoveel gegeten heb..

Maar hoe gaat het verders met iedereen? Wil het namelijk weer een vrolijk topic laten worden
En ik vind het heeel lief hoe iedereen zo met mij en smokey meeleeft!!
=^.^=
pi_31889711
hmm het topic hier word regelmatig tijdelijk ingenomen door zielige honden/katten/cavias... ik zou nie tweten waarom smokey dat dan niet mag doen

daarbij.. denk ik dat je hoop commentaar gaat krijgen als je er nu mee stopt want iedereen leeft hartstikke mee en wil het graag horen

ik hoop dat het goed komt tho
denk dat het feit dat hi jsteeds toch ngo even laat zien dat hij er echt nog is in ieder geval een hint is dat hij het zelf nog niet heeft opgegeven
en dat is het belangrijkste toch in het genezingsproces nu
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 10:11:01 #160
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31889866
wat geeft dat nou miss-B
gewoon posten hoor
* lady-wrb blijft fanatiek doorduimen voor smokey
kom op jochie
pi_31889956
Miss_B, we leven allemaal met je mee omdat we ook van onze beestjes houden en ons wel een beetje kunnen indenken hoe erg het voelt wanneer je dier zoiets overkomt. We hopen gewoon allemaal het beste voor Smokey en vinden het ook fijn te horen hoe het met hem gaat, dus je hoeft je nergens voor te verontschuldigen ofzo.

Zal ik dan maar:
Ik was vorige week naar de bouwmarkt geweest om verf (ik zou vorige week al geschilderd moeten hebben maar ik zag er zo tegenop om de vier rauwdauwertjes weg te houden van het schilderwerk) dat stond in een grote tas in de gang. De katten zaten allemaal in die tas te klooien, ik snapte niet waarom, er zat toch alleen maar verf en kwasten in dus ik liet ze maar gaan. Mimosa had gespuugd, en er zaten allemaal rare zwarte pitjes in, een soort zonnepitten maar dan zwart. Ik kon me niet indenken hoe ze daaraan gekomen was. Tot ik de tas van de bouwmarkt ging uitpakken, ik was vergeten dat ik ook nog een pakket vetbollen en pinda's voor de vogeltjes had gekocht, de katten hadden zich al lekker tegoed gedaan aan die vette zooi.

De vetbollen hangen nu op het balkon, er zit een hele grote groep koolmezen hier bij de flat, die komen steeds eventjes eten, maar ze vinden de katten die toekijken nog wel erg eng, dus zo gauw er binnen voor het raam een kat een verkeerde beweging maakt zijn ze weg. Ze worden gelukkig wel steeds brutaler, dus dat wordt een hoop kijkplezier van de winter. Ernesto zit nu al steeds met zijn kaken te klapperen (is dat wat je "kekkeren" noemt, Bluezz?) richting koolmeesjes.

Bij ons vorige huis strooide ik altijd brood voor de deur om merels aan te trekken, er was dus een merel die helemaal niet onder de indruk was van katten voor het raam:

Op deze foto zit 'ie nog veraf, op het laatst zat hij pal voor de deur, en keek dan met zo'n kraaloogje naar Mimosa, je zag hem bijna denken: "je kan me lekker toch niet te pakken krijgen, poes-achter-dichte-deur !".
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 10:19:35 #162
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31890055
ernesto !
leuk he? zo'n real life soap
pi_31890389
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef Miss_B het volgende:
Hij moet morgen gewoon echt uit zijn coma komen. Zo niet wil ik hem nog een dagje geven, omdat hij op mij reageerde. Maar als het daarna nog steeds niet is, dan houdt het verders eigenlijk op. Ik kan hem niet eeuwig in coma laten en als hij er pas uitkomt na een paar weken, dan heeft hij een goede hersenbeschadiging opgelopen wat kan resulteren in niet meer kunnen lopen.
Ik wil hier nog even op terugkomen. Ik zou hem vandaag nog niet laten inslapen als hij niet uit die coma komt. Wat jij allemaal beschrijft geeft mij meer het idee dat het beestje niet in coma ligt maar enorm zwak is en gewoon veel knockout is.

Ik zou zeker nog een aantal dagen afwachten en als het weekend geen verbetering geeft, dan pas maandag deze beslissing nemen. Het is nu nog te kort geleden om hem al op te geven. Zeker zolang hij nog reageert.
pi_31893197
Nou ben net geweest met Sylvia, van de cattery, en ze zien zelf (de dierenarts + assistenten) kleine verbeteringetjes..
Vanmorgen schudde hij dus ook met zijn kop in de buurt van de assistente. Hij piept voordat hij gaat plassen. Dat geeft toch wel hersenactiviteit aan. Hij reageert meer en ademt veel stabieler.
Hij reageerde op Sylvia, zij was enorm overstuur begrijpelijk, en tilde even kort zijn koppie op. Ook waarschijnlijk om te laten zien van hee: ik ben er nog hoor
Het is echt een vechtertje.. Vanmiddag gaat hij ook aan de sonde voeding!
Ze durven nog niet te zeggen of hij het gaat halen, maar elke verbetering hoe klein ook is een stap in de goede richting.

@Kaap: Gisteren was hij heel levenloos en ik zag het zelf niet meer zitten... Als er donderdagochtend nog steeds geen kleine verbetering was geweest dan had ik overlegd met de dierenarts om het dan te kijken hoe en wat. Maar op dat moment moest ik ook gewoon heel realistisch er tegenover staan.
Gelukkig blijkt hoeveel mensen erin geloven en hoeveel mensen er aan hem denken dat hij dat op de een of andere manier aan denkt.

Ik heb zijn speelgoedmuisje ook in de kooi gelegd en ermee gerammeld.. Hij reageerde erop door een beetje wat zwaarder te ademen en te piepen door zijn neus..

Ben wel blij en opgelucht eigenlijk. Ik ben nu eindelijk sinds 3 dagen weer een beetje kalm en rustig. Zelfs de buurman sprong bijna een gat in de lucht
Hier nog even een fotootje van de lieve Smokey

ps: Ik denk nu helemaal niet meer aan opgeven.. Ook niet meer aan de gedachte als hij na 2 dagen nog niet reageert dan misschien in laten slapen. Neeeee.... nu gewoon lekker steunen en over een paar weken mag hij lekker naar huis.. (ga ik voor duimen weer)
=^.^=
pi_31893445
Awwww smokey, goedzooo!!!!
*verder duimt*
Fijn dat je je wat geruster voelt!
pi_31900193
Al wat beter nieuws, miss_b, ik hoop dat het snel weer helemaal goed komt. En die foto is

Even crossposten, ik vond het zo'n leuke foto Posten jullie ook eens een foto van jezelf met dier
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 2 november 2005 @ 16:45:41 #167
48233 Auticia
warriorette
pi_31900868
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:23 schreef rena het volgende:
Al wat beter nieuws, miss_b, ik hoop dat het snel weer helemaal goed komt. En die foto is

Even crossposten, ik vond het zo'n leuke foto Posten jullie ook eens een foto van jezelf met dier
[afbeelding]
Lieve foto! Heb al gereageerd in het topic in US. .

Ik duim nog altijd voor Smokey, hopelijk blijft hij verbazen!
I bet you are flying inside.
pi_31901553
Lieve foto Rena!! Ik zal ook eens een keer kjiken of ik een leuke heb of kan maken!

Smokey kom op jochie!!!!!

Fritz is vandaag jarig, hij is 15!! Naja dat was ie in september al, maar hij is precies 15 jaar onze Fritz, 2 november 1990 kregen we hem!
pi_31901753
Miss_B, wat heb je een lieve buurman! Geweldig hoor
Ik duim door voor Smokey, wat heeft hij een lief koppie .....

Rena, leuke foto, ik zal ook ff zoeken

Fritz, gefeliciteerd met je verjaardag
  woensdag 2 november 2005 @ 17:45:01 #170
48233 Auticia
warriorette
pi_31902702
Fritz! Gefeliciteerd! !

I bet you are flying inside.
pi_31903726
Inkie gefeliciteerd met Frits

Ja vandaag 2 keer bij Smokey langs geweest. En net reageerde hij ook op ons (leander en ik).
Hij heeft vandaag zijn eerste hapje sondevoeding gehad (lees pap). En hij hield zelfstandig zijn koppie omhoog om te eten en heeft alles ook binnengehouden. Hij houdt alleen steeds zijn ogen dicht. En hij moet wel binnenkort wakker worden en zijn ogen open gaan doen.
De assistente staat er nog steeds verbaast van dat hij uberhaupt nog leeft.. Smokey heeft veeeel levensenergie
Morgenochtend rond 10 uur weer even bellen en morgenmiddag weeer eventjes langs.

Ik zal ook eens kijken of ik een foto van mijn huisdieren heb waar ik ook op sta. Denk dat ik dan heeeeeeeel goed moet zoeken.
Ohja heb een foto van Smokey op mijn schoot, maar toen was ik ziek maar altijd leuk om te plaatsen:
=^.^=
pi_31904347

pi_31905778
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:23 schreef Miss_B het volgende:
Inkie gefeliciteerd met Frits

Ja vandaag 2 keer bij Smokey langs geweest. En net reageerde hij ook op ons (leander en ik).
Hij heeft vandaag zijn eerste hapje sondevoeding gehad (lees pap). En hij hield zelfstandig zijn koppie omhoog om te eten en heeft alles ook binnengehouden. Hij houdt alleen steeds zijn ogen dicht. En hij moet wel binnenkort wakker worden en zijn ogen open gaan doen.
De assistente staat er nog steeds verbaast van dat hij uberhaupt nog leeft.. Smokey heeft veeeel levensenergie
Morgenochtend rond 10 uur weer even bellen en morgenmiddag weeer eventjes langs.
pi_31907407
Leuke foto's mensen
pi_31907503
Aaah Kissa.... Ik zie nu pas dat kaarsje met daaronder voor Smokey Wat lief!!
Ik ben er helemaal stil van

Enne Kaap goed nieuws he Het herstel gaat enorm langzaam, maar hij gaat vooruit en dat zijn redenen genoeg toch?
Ben helemaal happy. Maar ik hou nog wel in mijn achterhoofd dat het nog steeds niet helemaal goed gaat. Maar ja wie wordt er nu niet happy als je ziet dat die kleine zich zo vooruit vecht
=^.^=
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')