abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 31 oktober 2005 @ 19:02:45 #126
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31845123
jaaaaaaaah volgend jaar een dolfijnen meet he? met rondleiding van nonneke
pi_31845415
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:02 schreef lady-wrb het volgende:
jaaaaaaaah volgend jaar een dolfijnen meet he? met rondleiding van nonneke
Jaaaaa wat leuk.
Bedankt Nonneke

pi_31847232
Nonneke wat een leuke foto's Hier wordt een mens gewoon blij van

En ondertussen ook gelijk wat meer nieuws over Smokey. Ik heb vanmiddag laat nog even met de dierenarts gebeld. Smokey ligt nu in coma, maar ademt goed en rustig. Reageert op prikkels, zoals met het schoonmaken van zijn neusje dan gaat hij zijn koppie bewegen. En als ze een beetje zacht aan het trekken zijn aan zijn pootjes dan reageert hij daar ook op.
Het enige waar hij nog niet op reageert is het moment als ze licht in zijn ogen schijnen. Maar ja het is vanmorgen om half 9 gebeurt. Dus ik ben allang blij dat hij wel op die prikkels reageert. Hij is nog jong (16 wkn) en op dit moment is het wel goed dat hij in coma ligt (dat klinkt gelijk heel erg) dan kan zijn koppie langzaam genezen. Want hij heeft gewoon een goede klap op zijn kop gehad.. Daar moet je altijd even van herstellen..
Ik moet morgenochtend weer even bellen om te kijken hoe het gaat... Morgen kan me werk ook nog wel eventjes wachten..
Het is een klein beetje hoop, want ik weeeet gewoon dat hij zijn energie goed gebruikt om weer lekker beter te worden. Ik ben er nu gewoon 1000% van overtuigd dat het weer helemaal goed gaat komen. Zodra er weer wat meer bekend is, of wanneer hij weer naar huis mag dan laat ik het wel eventjes weten...

Maar ga vooral door met leuke foto's posten, want daar wordt iedereen vrolijk van
Enne ik ben ook wel voor een dolfijnen meet
voor alle lieve reacties!

Ohja ik wilde nog zeggen dat er een gezegde de hele tijd door me hoofd spookt die hier bij mijn situatie wel heel erg van toepassing is:
Beter een goede buur, dan een verre vriend...
Want zonder mijn buurman was ik nooit zo snel bij de dierenarts gekomen.
Denk dat ik (zodra Smokey weer thuis is) even een nieuwe handdoek ga kopen en een hele grote doos Merci!

[ Bericht 10% gewijzigd door Miss_B op 31-10-2005 20:21:24 ]
=^.^=
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:14:23 #129
48233 Auticia
warriorette
pi_31849413
Miss_B, gelukkig, fijn dat je er van overtuigd bent dat het goedkomt. Smokey is een sterk beestje als ik dat zo lees . Ik hoop dat je een beetje lekker kan slapen vanavond na zo'n heftige dag.
I bet you are flying inside.
pi_31851272
Smokey zet 'm op !!!
Ik heb net nog de foto uit het kittentopic bekeken
pi_31853022
Miss_B, ik bewonder je positieve kijk op alles ! Ik ben zo iemand die zich overal zorgen over maakt, ik merk wel dat de katten het aanvoelen als ik onrustig ben, en voor Smokey zal het wel heel fijn zijn als hij bij is dat jij zo rustig kan blijven.

We denken hier aan jou en Smokey !
pi_31858284
Net de DA weer gebeld, ze zei: Het gaat nog steeds niet goed. Nog hetzelfde als gisteren. Hij beweegt wel zijn koppie als ze bij hem komen, maar verder ligt hij nog steeds helemaal plat.

Pumpkin_ruby: Ik heb eigenlijk ook altijd een positieve kijk op alles en meestal lukt me dat ook wel. Maar in dit geval kan het niet anders. Hoewel ik nu ook wel even een inzinker heb omdat ik net de DA weer heb gesproken. Mag pas weer om 3 uur bellen. En als er wat is dan bellen zij nog.
maar ik hoop dat hij snel uit zijn coma komt, anders gaat het niet helemaal de goede kant op.

Hij moet beter worden.. Ik word gek hier in huis. Het enige wat ik kan doen is alleen maar hopen en kaarsjes branden.. Ik mag niet zeggen dat het mijn schuld is, maar soms sluipt die gedachten wel in me op.
Maar ik moet sterk zijn voor dat kleine frummeltje.. Dat moet! Ik ga vanmiddag vragen of ik even langs mag komen. Ik wil hem alleen maar eventjes zien en aaien..

*gaat een kaarsje branden voor Smokey*

[ Bericht 23% gewijzigd door Miss_B op 01-11-2005 10:14:59 ]
=^.^=
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2005 @ 11:50:27 #133
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31862888
Hier brandt ook een kaarsje voor Smokey
pi_31865938
Miss_B je had het over de voordeur, hoe is het eigenlijk gebeurd?
Geef jezelf niet de schuld alsjeblieft, katten kunnen enorm snel en onzichtbaar ineens achter je lopen of ineens door een deur willen schieten, of de trap af racen langs je heen.
Dat kan je niet altijd voor zijn gewoon!!

Ik zou zéker even langsgaan ipv bellen, dat begrijpen ze vast wel.

* Duimt en hoopt nog steeds heel hard mee*
pi_31867316
Ooo Miss_B ik duim ook heel hard voor smokey!! Kom op lieve smokey!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door inkie1010 op 01-11-2005 15:10:20 ]
pi_31868313
Tis inmiddels al 15:00 geweest. Al nieuws?
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2005 @ 15:45:06 #138
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31868711
* lady-wrb komt ook even kijken voor nieuws over smokey
pi_31869274
Ik kom ook even kijken of er een up-date over Smokey is.....
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:12:49 #140
48233 Auticia
warriorette
pi_31869448
Ik ben ook heel benieuwd...
I bet you are flying inside.
pi_31870055
Ik voel me een beetje blèèèèèh mammie

pi_31870283
Wat is er dan, Xena ?
pi_31871948
Geen idee, een off-day denk ik.

Even spammen voor het goeie doel :
Warme voeten deel 2; de 300 voorbij -> doe je mee???
pi_31872378
Xena lijkt inderdaad een beetje dipperig...ze zit trouwens mooi in haar vacht zeg
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2005 @ 19:07:09 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31874501
Nee.....
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2005 @ 19:31:09 #147
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:59:44 #148
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31875805
Smokey !! Kommop joh !!!

We gingen eigenlijk ff naar Dronten voor zo'n grote zak Whiskas, dus toen bedacht ik Oja Visjes en plantjes voor Slak ! (we hebben zo'n appelslak, daar zaten eerst guppen bij, maar die zijn opgegaan aan de schildpadjes ) dus nieuwe plantjes en visjes uitgezocht. Lopen rondje de winkel door richting het kattenvoer, naast de vogeltjes
Nou loopt mn moeder al zolang als ik me kan herinneren te mekkeren over een PAARSE grasparkiet, overal waar ik kom met vogeltjes kijk ik even of ze toevallig.......en vandaag JAWEL een paarse zat er tussen
Dus onder het mom van "NEE Manon er komen GEEN dieren meer bij " heeft ze er nog een parkietje bij uitgekozen, en nu staan Budgie en Gigi op de kast
We zijn dus 2 parkietjes rijker, een paars/witte en een wit/grijsachtig iets, 7 weken oud ongeveer Foto volgt morgen dan hoef ik ze niet blind te flitsen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31876839
Haha Nonneke, ben benieuwd naar de foto.

En ik hou mijn hart vast voor Smokey, het duurt zo lang
pi_31877363
Leuk! Ben benieuwd naar de foto morgen, Nonneke.

Ik maak me ook ongerust over Smokey
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')