![]()
Nonneke wat een leuke foto's
![]()
Hier wordt een mens gewoon blij van
![]()
En ondertussen ook gelijk wat meer nieuws over Smokey. Ik heb vanmiddag laat nog even met de dierenarts gebeld. Smokey ligt nu in coma, maar ademt goed en rustig. Reageert op prikkels, zoals met het schoonmaken van zijn neusje dan gaat hij zijn koppie bewegen. En als ze een beetje zacht aan het trekken zijn aan zijn pootjes dan reageert hij daar ook op.
Het enige waar hij nog niet op reageert is het moment als ze licht in zijn ogen schijnen. Maar ja het is vanmorgen om half 9 gebeurt. Dus ik ben allang blij dat hij wel op die prikkels reageert. Hij is nog jong (16 wkn) en op dit moment is het wel goed dat hij in coma ligt (dat klinkt gelijk heel erg) dan kan zijn koppie langzaam genezen. Want hij heeft gewoon een goede klap op zijn kop gehad.. Daar moet je altijd even van herstellen..
Ik moet morgenochtend weer even bellen om te kijken hoe het gaat... Morgen kan me werk ook nog wel eventjes wachten..
Het is een klein beetje hoop, want ik weeeet gewoon dat hij zijn energie goed gebruikt om weer lekker beter te worden. Ik ben er nu gewoon 1000% van overtuigd dat het weer helemaal goed gaat komen. Zodra er weer wat meer bekend is, of wanneer hij weer naar huis mag dan laat ik het wel eventjes weten...
Maar ga vooral door met leuke foto's posten, want daar wordt iedereen vrolijk van
![]()
Enne ik ben ook wel voor een dolfijnen meet
![]()
voor alle lieve reacties!
Ohja ik wilde nog zeggen dat er een gezegde de hele tijd door me hoofd spookt die hier bij mijn situatie wel heel erg van toepassing is:
Beter een goede buur, dan een verre vriend...
Want zonder mijn buurman was ik nooit zo snel bij de dierenarts gekomen.
Denk dat ik (zodra Smokey weer thuis is) even een nieuwe handdoek ga kopen en een hele grote doos Merci!
[ Bericht 10% gewijzigd door Miss_B op 31-10-2005 20:21:24 ]