abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:49:47 #101
48233 Auticia
warriorette
pi_31832329
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:23 schreef Bluezz het volgende:

Spike klein schoothondje ben je toch
(Hij lijkt wel groter dan het fragiele froutje)
. Het is zo lastig om te laten zien hoe groot/klein hij nou eigenlijk is, bij mij op schoot is hij echt huge.
Vergeleken bij mijn vriend die bijna 2 meter is is Spike een ukje. .
I bet you are flying inside.
pi_31832448
Smokey is net met spoed naar de dierenarts gebracht.. Hij is terecht gekomen tussen de voordeur met zijn koppie..
Het arme beessie..! Ik had goed en snel gehandeld volgens de dierenarts. Hij is daar nog. Hij heeft waarschijnlijk een schedel basis fractuur. Heeft medicijnen gekregen tegen de zwelling van zijn hersens.. En nu moet hij kalmer en rustiger worden en zit aan het infuus.
Straks gaan ze een scan van hem maken en dan kunnen ze zien wat er aan de hand is en wat ze er aan kunnen doen..

Ik mis hem nu al.. Het enige wat ik nu kan doen is duimen, het is gelukkig een hele sterke kat en denk wel dat het goed gaat komen..
Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen doen is hem heel lief aaien en bij de dierenarts in goede handen achter laten.
Gelukkig heb ik hele lieve buren en hebben zij mij gebracht en geholpen mijn huis schoon te maken. Hij verloor namelijk wat bloed..

Duimen jullie met me mee?
=^.^=
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:01:36 #103
48233 Auticia
warriorette
pi_31832604
Jeetje, Miss_B! Wat rot!!

Ik ga heeel hard voor je duimen. Hou je taai! .
pi_31832812
Dank je wel Auticia..

Ik ga zo direct de dierenarts even bellen om te kijken hoe het gaat.. Het is nog zo'n klein frummeltje.. Die hoort nu gewoon achter Spetter aan te rennen...

Ik heb net eventjes de dierenarts gebeld, en zijn toestand was nog steeds hetzelfde. Hij krijgt heel langzaam vocht toe gedient en medicijnen. Hij ligt op een verwarmingskussentje te slapen, maar tegelijkertijd ook nog steeds in shock toestand. Hij heeft alleen iets bij zijn koppie, dus hoop dat het wel goed gaat.
Ze laten hem zelf wakker worden en gaan niet aan hem sjorren gelukkig..
Het kan dus nog eventjes duren.

Nu ligt Spetter op mijn schoot te kroelen, zij heeft ook geen idee wat er nu precies aan de hand is...

Ik mis hem zo..

[ Bericht 50% gewijzigd door Miss_B op 31-10-2005 11:37:35 ]
=^.^=
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:59:47 #105
48233 Auticia
warriorette
pi_31834005
Ik duim nog steeds heel hard voor Smokey hoor!! .

[insert peptalk] (zo lastig om in zo'n situatie iets opbeurends te zeggen . ).
Knuffel voor jou!
pi_31834095
Ik waardeer het in ieder geval heel erg.. Thanks Auticia.
Soms zijn een paar virtuele (maar ook echte) knuffels ook voldoende.

Probeer ook steeds niet overstuur te raken, probeer positief te denken. Ik ga nu eventjes op de bank zitten tv kijken met een kop thee erbij.
Zodra ik meer nieuws heb, dan post ik het gelijk.
Het is nu alleen nog maar afwachten tot hij wakker wordt..

Thanks
=^.^=
pi_31834249
Miss_B, heel veel sterkte gewenst
Ik zal duimen dat het goedkomt.....arm katje
  † In Memoriam † maandag 31 oktober 2005 @ 12:13:38 #108
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31834782
Miss_B wat erg heel veel sterkte en ik duim voor Smokey!!!
pi_31834810
miss_b, wat verschrikkelijk Heel veel sterkte
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31834896
Tis zonde Sterkte ermee en laat het weten als je meer weet.
pi_31835398
Sterkte Miss_B, voor jou en Smokey !
pi_31838889
Thanks allemaal...

Heb nog steeds niets gehoord van de DA... Denk dat ik straks nog een keer ga bellen..
Ben nu wel wat rustiger. Maar kan niet slapen en ben misselijk en heb hoofpdijn. En eigenlijk moet ik naar de supermarkt, maar dat sla ik eventjes over..
Hoop dat ze snel bellen met goed nieuws
=^.^=
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:31:19 #114
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31839176
Heel veel sterkte Miss B! Ik duim voor Smokey --->

Spikey Ik wil Spike hebben
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:31:40 #115
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31839182
En ook nog een dikke voor Inkie... Arme Piet
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_31839864
hm ik denk dat ik heel de dag hard rondjes zou rennen
zelfs als ik weet dat het best goed komt.. dan ben ik altijd ietwta nerveus als poes bij de dierenarts is
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:12:13 #117
48233 Auticia
warriorette
pi_31840375
Vanmorgen heb ik een aantal dierenartsen in de omgeving opgebeld om het een en ander te vragen over castratie en eigenlijk overal werd wel aangeraden om Spike te laten castreren (ik vind het wel heel zielig). Hij is namelijk nog altijd verliefd (slecht eten, zo nu en dan joelen), probeert als het even kan weg te lopen van huis (is hem al een paar keer gelukt), elk grasveld wordt helemaal afgelebberd, bij elke boom of struik gaat ie (als het aan hem ligt) piesen en hij rijdt tegenwoordig ook graag tegen benen op. Daar komt bij dat hij last heeft van voorhuidontstekingen. (Misschien moet Casper hem maar eens leren dat ding te luchten ).

Maargoed, ik ben er nu dus veel over aan het lezen en kleppen met andere hondeneigenaren hier in de buurt. Van 2 lieve mensen met een herdershond (vriendje van Spike) kreeg ik een telefoonnummer van een nieuwe dierenarts hier in de buurt, die niet zo achterlijk duur is als die kwakzalvers hier in mijn woonplaats. (Hier kost bijv het castreren van een hond van Spikes formaat/gewicht 130 euro ( ! ) en 20 km verderop bij een andere dierenartsenpraktijk 95 euro. Waarbij ze bij de eerstgenoemde nog vermeldden dat die prijs nog kan stijgen wegens andere dingen (?). Ik zie het echt al gebeuren als ik Spike daar wegbreng dat ze ongevraagd zijn oog dichtnaaien en daar nog eens 100 euro voor rekenen .

Deze week ga ik dus even die nieuwe dierenarts (waar de praktijk hier, vanwege de lagere prijzen niet blij mee is) bellen, en als het even kan wil ik Spike nog even helemaal laten checken. Mijn stiefpa en mijn schoonzusje beweren namelijk allebei dat er in het (half)dichte oog van Spike wel degelijk een oog zit, terwijl ik er stellig van overtuigd ben dat er, behalve een traanbuisje vrijwel niets in zit. (Vast wel spiertjes enzo want hij fronst en knippert wel met dat 'oog').

Verder heb ik het idee dat zijn schedel niet helemaal goed in elkaar zit . Ik kan het wat lastig uitleggen, maar ik vond het gewoon een beetje raar (kan me ook wel weer drukmaken om niks ).

Verder gaat alles goed hoor .
pi_31841811
MissB ik lees het nu pas
Wat verschrikkelijk!!!!!
Ik ben er helemaal naar van gadverdamme zeg

Goed idee Auties om het te laten nakijken
En voor de rest lijkt het me een moeilijke beslissing w.b. de castratie.
Wat is die spike ineens klein zo
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:01:45 #119
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31843389
MissB we duimen mee voor ut katje !

Hier maar gelijk de foto's van vanmorgen geaait, gevoert, trucjes laten doen enzo met mn mooie Dolfi-Outfitje

Ga maar lachen, dan lachtie mee

Handje van Prince, de oudste in de Koepel

En natuurlijk daarna visjes omdat ze zo lief waren geweest

En dag zwaaien zo jammer dat je geen bewegende foto's kunt maken
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31843868
Wat leuk nonneke
Wat lijkt me dat ontzettend gaaf om te doen
  † In Memoriam † maandag 31 oktober 2005 @ 18:26:04 #121
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31844061
bewegende foto's maken kan best hoor nonneke, alleen heet het dan filmpje

maar goed. wat ga je nu doen? en mag je weer terugkomen?
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:29:45 #122
48233 Auticia
warriorette
pi_31844169
Nonneke, geweldig!

Ik dacht dat ik niet dolfijnen-achtig was, maar nu ik dit zo zie ben ik zowaar jaloers!! .
pi_31844440
Nonneke, wat ontzettend gaaf!!! Dat lijkt me zo ontzettend leuk om nog eens mee te maken
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:42:10 #124
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31844528
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
bewegende foto's maken kan best hoor nonneke, alleen heet het dan filmpje

maar goed. wat ga je nu doen? en mag je weer terugkomen?
bedoelde meer een soort gifje ofzo

Uhm nu ga ik vakantie houden even En in December/Januari wordt ik gebeld, of ik bel hun even, over wat er volgend jaar gebeuren gaat Ik wil wel heeeeeeeeeeeel erg graag terug, had liever gewoon in de winter ook doorgewerkt maargoed ik merk wel of ze mij nog terug willen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31844791
Wat leuk Nonneke
Dolfijnen zijn zo leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')