quote:
Misschien de kipfilet een beetje koken zodat Smokey wel snapt dat het eetbaar is en dan iedere keer een beetje rauwer geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:18 schreef Miss_B het volgende:
En Smokey snapt trouwens ook niet wat hij moet doen met rauwe kip. Hij laat het gewoon liggen, dat vind Spetter niet zo erg. Zij eet dan ook wel zijn portie op![]()
Smokey heeft in zijn cattery tijd ook alleen om de dag gekookte kip en vis gekregen in combinatie met brokken..
Ik vind Bommel veel leuker dan zijn vader (ook mooi hoor)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:53 schreef rena het volgende:
Ik kwam een foto tegen van Bommels vader, hij lijkt precies op hem qua vachtkleur en bouw, hoewel Bommel iets steviger lijkt, maar ook nog moet groeien
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappig om te zien.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:25 schreef kissa het volgende:
Niet storen![]()
[afbeelding]
Ik ben er niet![]()
[afbeelding]
![]()
Nou ja zeg, een universele kipquote:Kunstenaar zoekt universele kip
Kippen zijn kunstig, vindt Koen Vanmechelen. De Belgische kunstenaar kruist kippen van overal ter wereld met elkaar. Zo wil hij komen tot een soort universele kip, schrijft Het Belang van Limburg.
Vanmechelen noemt zijn project Cosmopolitan Chicken, de kip als wereldburger. De kunstenaar is ereburger van Sint-Truiden, waar hij onlangs achter de abdijtoren een kooi bouwde voor zijn kippen. Scholieren uit de stad verzorgen de dieren. Vanmechelen: "Het is mooi als een artistiek project ook educatief is".
[Agrarisch Dagblad via Zibb.nl]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |