abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31656590
Aww wat voor hekspoes heeft hem te pakken gehad dan
Heeft ie niet ergens een wondje? Aan zijn mond of zo?

En Alicey, het werkt ook pas na heel lang consequent zijn hoor, vooral als de kat het al lang doet dat schooien.
En sommigen leren het nooit af
pi_31656799
Och arme Spike toch!!! Hopen dat je je snel weer lekker voelt hoor! Laat je niet kisten door een poes!!
  zondag 23 oktober 2005 @ 23:46:12 #28
48233 Auticia
warriorette
pi_31657091
Had zijn snuit al bekeken, Bluezz, zowel aan de binnen- als buitenkant was niets bijzonders te zien.
Ik denk dat de poes gewoon bleef zitten (en van dichtbij vindt hij ze eng ) en hij niet makkelijk wegkon door de takken ofzo.

Maarrrrr...
Spike had alweer fratsen daarnet .
Knuffeltherapie did the trick. Hij kroop heel lief bij me op schoot en ik heb hem wat peptalks gegeven en daarnet tijdens het wandelen was ie al een stuk vinniger dan eerder op de dag.

. Spikey.
I bet you are flying inside.
pi_31658383
hmm poezen kunnen heel afschrikwekkend uit de hoek komen natuurlijk

misschien moet ie even kennis maken met wup
die is nou zo tam (levenloos bijna) dat er niets kan gebeuren

arme beest heeft buikgriep en zo'n 11 uur continu over zitten geven
nu zit ie heel zielig te genieten van een antibraakinjectie en een pijnstiller tho
hoop dat het snel weer over gaat
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  maandag 24 oktober 2005 @ 09:43:01 #30
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31658446
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 23:04 schreef Bluezz het volgende:

En Alicey, het werkt ook pas na heel lang consequent zijn hoor, vooral als de kat het al lang doet dat schooien.
En sommigen leren het nooit af
Het is ook vooral dat hij heel hardnekkig is.. De poes die ik heb springt wel eens op tafel, maar haar er af zetten is vaak voldoende. Die andere is dan dus in 2 seconden weer op tafel, of gaat dus een klaagzang beginnen..

Maar ik zal wat geduld proberen op te brengen.
pi_31660758
Och wup toch! Beterschap!!

Tja en soms verveel je je tijdens de colleges:
pi_31660941
volgens mij werken de pijnstillers (te) goed
hij ligt nu echt gewoon vals te spinnen op bed

maar dat moet maar even dan
hij heef thet in ieder geval naar zn zin nu.. en kan lekker slapen en bijkomen van vannacht
en vanmiddag weer nieuwe pillen
jobensaskia.nl
  maandag 24 oktober 2005 @ 13:47:54 #33
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31660988
Vals als in aritmisch, of vals als in agressief?
pi_31661445
aritmisch.. en soms varierende toonhoogte
jobensaskia.nl
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:22:40 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31661454
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 15:22 schreef Uhmmie het volgende:
aritmisch.. en soms varierende toonhoogte
Ok, ik vraag het maar even voor de zekerheid. Ik dacht eerst dat andere namelijk, pas bij het 2e keer lezen van de post drong het door.
  maandag 24 oktober 2005 @ 20:43:12 #36
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31664155
Zowwwwww vandaag mn nieuwe cammetje getest en ik ben er wel tevreden over
Dus hier wat test foto's van vandaag

let op de vingertop rechtsbovenin

Regûh Nou En

Ik ga ze allemaal zo missen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31664383
Zeeleeuwen vind ik zulke grappige dieren Leuke foto's Nonneke

Spike, ben je alweer een beetje van de schrik bekomen?

Bommel is zaterdag ook zomaar aangevallen door een andere hond, gewoon vanuit het niets Hij heeft er gelukkig niks aan over gehouden, maar toch vind ik het zielig en zou ik willen dat hij iets minder onderdanig was soms Want mijn zwager had hem een dagje mee en hij was ergens met hem en toen kwam er een hond en die dook gelijk boven op het arme Bommeltje.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31665406
De Caviastrip is .
Beterschap voor Wup!

Met Spike is alles weer goed hoor .
Hij vindt het heerlijk om na een wandeling in de regen/hagel/hoosbuien helemaal afgedroogd te worden dus hij boft maar met dit weer. . Ik vind het ook heel gezellig en knus als we allebei zeiknat van de regen in de bijkeuken zitten en ik Spike met de handdoek droogwrijf en meneer mijn gezicht schoonmaakt en poogt mijn kleren droog te likken. .

Spike heeft weer fratsen en doet weer lekker gek, alleen hij rent niet meer die struiken in .

Bommel ook zo onderdanig? Is hij ook speels enzo? Spike gaat vrijwel bij elke hond die nadert plat op de grond liggen maar daarna wil hij graag druk en wild spelen, dan krijgt hij ook weleens op zijn lazer van een andere hond.

Maar Bommel werd vanuit het niets aangevallen begreep ik? Arm dier. . Dikke knuffel voor hem.

Waar zijn Spindizzy, Smek en Casper eigenlijk gebleven?
pi_31665464
.
Oh! Nonneke, vergeet ik helemaal je foto's!
Mooie beesten zijn het toch.
Gaat het Dolfinarium dicht voor een tijd of kan je de beestjes nog wel af en toe bezoeken?

Edit: topictitels lezen is soms moeilijk .

[ Bericht 22% gewijzigd door Auticia op 24-10-2005 22:03:10 ]
pi_31667027
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 21:55 schreef Auticia het volgende:
Met Spike is alles weer goed hoor .
Hij vindt het heerlijk om na een wandeling in de regen/hagel/hoosbuien helemaal afgedroogd te worden dus hij boft maar met dit weer. . Ik vind het ook heel gezellig en knus als we allebei zeiknat van de regen in de bijkeuken zitten en ik Spike met de handdoek droogwrijf en meneer mijn gezicht schoonmaakt en poogt mijn kleren droog te likken. .

Herkenbaar Alleen word Bommel verschrikkelijk baldadig als je hem gaat afdrogen, hij vind het wel lekker, hij tilt zijn poten netjes op als je het vraagt zodat ik het vieze ding niet beet hoef te pakken en als je zijn kop doet gaat hij er naar lopen happen als een soort spelletje, ik speel het helaas voor hem niet mee Hij probeert sowieso weer vaker te happen de laatste tijd, als ik hem aan het aaien ben of zo, ik grijp dan zachtjes zijn snuit en daarna is het weer over gelukkig. Pubers he

Bommel is bij sommige honden heel onderdanig en bij andere honden springt hij er bovenop Maar meestal is hij onderdanig. En als hij dan dominant probeert te doen krijgt hij vaak een snauw

Ik vroeg me ook al af waar Spin en de beestjes zijn? En ik vraag me ook af hoe het nu met miss_sly gaat
And you know I might
pi_31669554
Dat happen is inderdaad irritant ja, Spike heeft het ook al een tijdje en het zou best de puberteit kunnen zijn, maar als hij afgedroogd wordt (of depressieve tekenen heeft zoals gisteren) dan is hij verschrikkelijk lief. Dan is hij zo knuffelig, klimt ie op je schoot en gaat dan liggen snurken . Hij kijkt dan ook zo lief dat mijn hart het zou begeven als hij 2 van die lieve oogjes had. .

Maar dat happen is er lastig uit te krijgen, hij laat alle spulletjes met rust, maar mijn handen, kleding, zijn riempjes, tuigjes, halsbandjes, mijn schoenen, er moet overal in gehapt worden .
pi_31673389
hmm het gaat weer rdelijk goed met wup geloof ik
hij is nog wel onwijs klef en overduidelijk nog niet helemaal in goede doen
maar hij heeft nog niet overgegeven

nou moet ie alleen nog wel even eten gaan.. dat zou ook best ok zijn
jobensaskia.nl
pi_31674378
Fijn dat het met Wup al weer wat beter gaat!!

Nonneke wat een ontzettend leuke foto serie!!!
Jammer dat je ze nu moet missen, maar nu heb je in elk geval genoeg foto's!

Spike
pi_31681536
Hm.. op dit moment vliegen Spetter en Smokey mij bijna letterlijk en figuurlijk om me heen... Spetter gaat zichzelf eerst wassen en Smokey probeert dan er langs te gaan, in eens gaat spetter slaan (wel zonder nagels) en vlak daarna vliegen ze elkaar achterna.
Nou ja eigenlijk op dit moment vliegt Spetter Smokey achterna..
Aan de ene kant denk ik dat ik dit moet zien als spelen, maar daarnet lagen ze letterlijk te rollebollen.
Maar als het allemaal voorbij is en ze zijn even rustig gaat spetter relaxed op de grond liggen rollen en kroelen en Smokey klimt via mijn been (aaauuwww) naar me schoot

Dus toch misschien een eind goed al goed? Pff.. Maar ze laten me wel steeds schrikken hoor hiermee
=^.^=
pi_31681848
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:23 schreef inkie1010 het volgende:
Fijn dat het met Wup al weer wat beter gaat!!
mja inmiddels heeft hij alweer 2x overgegeven
maar dat was nog giisteravond.. en vannacht ging alles goed
dus vanochtend maar wel weer gewoon gaan werken
maar u begrijpt.. ik heb wel enige haast om zo naar huis te gaan
jobensaskia.nl
pi_31683334
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:19 schreef Auticia het volgende:
Dat happen is inderdaad irritant ja, Spike heeft het ook al een tijdje en het zou best de puberteit kunnen zijn, maar als hij afgedroogd wordt (of depressieve tekenen heeft zoals gisteren) dan is hij verschrikkelijk lief. Dan is hij zo knuffelig, klimt ie op je schoot en gaat dan liggen snurken . Hij kijkt dan ook zo lief dat mijn hart het zou begeven als hij 2 van die lieve oogjes had. .

[afbeelding]

Maar dat happen is er lastig uit te krijgen, hij laat alle spulletjes met rust, maar mijn handen, kleding, zijn riempjes, tuigjes, halsbandjes, mijn schoenen, er moet overal in gehapt worden .

Wup, beterschap, wat zielig zeg, zo'n beestje snapt er ook niks van he
And you know I might
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2005 @ 09:39:33 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31695042
Geleficiteerd!!!! alle details!! gewicht lengte naam geboortekaartje!! foto!!
pi_31695142
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:39 schreef lady-wrb het volgende:
we hebben een kuiken
! Wat leuk!!
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2005 @ 10:05:56 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31695341
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:47 schreef inkie1010 het volgende:
Geleficiteerd!!!! alle details!! gewicht lengte naam geboortekaartje!! foto!!
alles staat in de kippensoop inkie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')