Het is ook vooral dat hij heel hardnekkig is.. De poes die ik heb springt wel eens op tafel, maar haar er af zetten is vaak voldoende. Die andere is dan dus in 2 seconden weer op tafel, of gaat dus een klaagzang beginnen..quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:04 schreef Bluezz het volgende:
En Alicey, het werkt ook pas na heel lang consequent zijn hoor, vooral als de kat het al lang doet dat schooien.
En sommigen leren het nooit af![]()
Ok, ik vraag het maar even voor de zekerheid. Ik dacht eerst dat andere namelijk, pas bij het 2e keer lezen van de post drong het door.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:22 schreef Uhmmie het volgende:
aritmisch.. en soms varierende toonhoogte
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:55 schreef Auticia het volgende:
Met Spike is alles weer goed hoor.
Hij vindt het heerlijk om na een wandeling in de regen/hagel/hoosbuien helemaal afgedroogd te worden dus hij boft maar met dit weer.. Ik vind het ook heel gezellig en knus als we allebei zeiknat van de regen in de bijkeuken zitten en ik Spike met de handdoek droogwrijf en meneer mijn gezicht schoonmaakt en poogt mijn kleren droog te likken.
.
mja inmiddels heeft hij alweer 2x overgegevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:23 schreef inkie1010 het volgende:
Fijn dat het met Wup al weer wat beter gaat!!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:19 schreef Auticia het volgende:
Dat happen is inderdaad irritant ja, Spike heeft het ook al een tijdje en het zou best de puberteit kunnen zijn, maar als hij afgedroogd wordt (of depressieve tekenen heeft zoals gisteren) dan is hij verschrikkelijk lief. Dan is hij zo knuffelig, klimt ie op je schoot en gaat dan liggen snurken. Hij kijkt dan ook zo lief dat mijn hart het zou begeven als hij 2 van die lieve oogjes had.
.
[afbeelding]
Maar dat happen is er lastig uit te krijgen, hij laat alle spulletjes met rust, maar mijn handen, kleding, zijn riempjes, tuigjes, halsbandjes, mijn schoenen, er moet overal in gehapt worden.
alles staat in de kippensoop inkiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:47 schreef inkie1010 het volgende:
Geleficiteerd!!!!![]()
alle details!! gewicht lengte naam
geboortekaartje!! foto!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |