abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32056078
Miss_b, wat verschrikkelijk Ik hoop dat alles goed komt

Ik ga er even tussenuit, 3 dagen naar Belgie met school. Tot vrijdag

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_32056973
Moeilijke maar verstandige beslissing B.
Heel veel sterkte met het gemis en heel veel succes in je nieuwe baan! Wat ga je doen?

Belgie kan best leuk zijn Rena
pi_32058694
Heel veel sterkte Miss_B

En Rena veel plezier in Belgie (ook al heb je er geen zin in, maar wie weet is het best leuk!)
pi_32059220
Ow Miss B... wat lijkt het me moeilijk wat je nu allemaal doormaakt! Vindt het knap hoe je er mee omgaat!
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_32059707
Ik heb er opzich wel zin in , maar we gaan niet echt naar boeiende steden, op Antwerpen na dan. Ben al blij dat we uberhaupt weg gaan met de school waar ik op zit. Mag niet klagen, er zijn mensen die nooit naar het buitenland gaan

Ik klink wel verwend zo
And you know I might
pi_32060977
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef rena het volgende:
Miss_b, wat verschrikkelijk Ik hoop dat alles goed komt

Ik ga er even tussenuit, 3 dagen naar Belgie met school. Tot vrijdag

[afbeelding]
Bommel lacht
Veel plezier in België Rena
pi_32061872
Smokey is uit coma!! Hij is nog wel poreus volgens de dierenarts en dat houdt in dat hij nog wel 'ver weg' is. Maar hij reageert op mij en op bekende stemmen (ondertussen ook de stemmen van de artsen en assistenten) Hij begon te kroelen met zijn pootjes, dus nagels intrekken enzo.
Heeft vanmiddag zelfstandig zijn koppie omhoog gedaan en is gaan zitten voor een paar minuutjes op zijn voorpootjes..
Net toen ik bij hem kwam was hij zichtbaar vermoeid. Ook omdat hij probeert om zijn koppie rechtop te houden en zoveel voeding krijgt hij nog niet binnen (hoewel het is meer dan vrijdag 6cc) En uit zijn voeding moet hij zijn energie halen. Daarom is hij nog wel vermoeid..
Maar hij doet het wel ff..
De dierenarts had ook gesproken met de orthopeet(ofiets) die had gekeken naar de foto van zijn kop. Hij heeft idd een klein scheurtje bovenop, maar dat gaat goed komen. waarop die man eigenlijk zegt van: Nu kan hij wel aan het infuus met sondevoeding. Waarop de dierenarts zegt hij slikt al. Waarop die man eigenlijk verbaast aan de telefoon zat!
Het was echt goed om hem zo te zien...

En terugkomend op mijn vorige post. Hij blijft gewoon hier bij deze dierenarts en gaat niet naar de fokster toe. Hoe lief ze het ook bedoeld, achter mijn rug om zegt ze andere dingen tegen de dierenarts dat ik het wil opgeven ed. En de dierenarts eigenlijk zoiets heeft van dat wil ze niet, die indruk heb ik helemaal niet.
Ik heb nu meer het gevoel dat ze Smokey gewoon terug wilt. Ze zegt ook de hele tijd dat het haar kindje is en dat ze hem geboren heeft zien worden . Heb nu meer het gevoel dat ze er teveel bij betrokken is terwijl het mijn kat is. Heb het gevoel dat ik nu een strijd aan het voeren ben om hem bij mij te houden (voor zover dat gaat in combinatie met zijn gezondheid)... En natuurlijk ook hoe het verder gaat in de toekomst. Maar al zijn vitale (mijn woordenschat is sinds maandag echt verslechterd) functies doen het nog goed!
Ik ga hem dus niet brengen naar de fokster, maar ik ga nog wel met mijn vriend woensdag er naar toe! Want hij moet wel mee beslissen, want woensdag willen we echt gaan beslissen welke kant we opgaan met Smokey.
Het klinkt nu alsof ik elk moment weer van mijn gedachten kan veranderen, en ik vind het nog steeds lief van de fokster. Maar zoals ik al zei Smokey is een geval wat je per dag moet bekijken. En als de fokster nog voor mij naar de dierenarts belt om te vragen hoe het is en zegt dat wij het niet meer zien zitten en wij het niet meer kunnen bekostigen (wat overigens wel kan ).
De dierenarts zei tegen haar dat het wel goed ging en vervolgens belt de fokster met mij en zegt dat het niet zo goed gaat met hem.
Dat hij terug naar zijn nest moet om op te knappen... Die mening deel ik nu absoluut niet meer met haar.
Niet om nu de fokster in kwaad daglicht te stellen, maar ik vind op dit moment dat ze er teveel mee bezig is. Ze ziet niet echt meer in dat het mijn kat is en dat ik er net zoveel verdriet van heb.. Maar ze moet het loslaten... Ze moet niet haar mening aandringen op mij...
Als ik vind dat ik zo goed handel in het belang van het beestje dan heeft zij dat te respecteren toch??

Die vele kaarsjes en duimen en knuffels hebben echt geholpen hoor!!
Maar gelukkig gaat alles nu goed met hem
Ben echt enorm happy
=^.^=
pi_32062482
Ik vind het verhaal van de fokster ook wat hmmmm... vreemd overkomen.
Is het echt zo dat als Smokey een tijd bij deze dierenarts is gebleven en over een paar weken mss zo goed is dat ie terug kan, niet naar jou toe kan?
Niemand kan toch 24 uur per dag op z'n huisdier letten, zelfs de fokster niet.
Dat ie naar zijn nest moet om op te knappen lijkt me onzin.
Een goede verzorging, medisch toezicht en veel veel rust. Kan jij dat niet samen met de dierenarts doen dan?
Smokey is VAN JOU, niet meer van haar!

Super!! dat ie al een beetje zit en wat meer begint te leven
pi_32062741
Ja daarom Bluezz... Zij kan eventueel wel 24 uur verzorging geven, omdat haar moeder altijd thuis is. Maar heb vandaag gevraagd aan de assistente wat zij ervan vond en of het mogelijk was dat iemand een infuus kan aanleggen zonder daarvoor geleerd te hebben en ze zei eigenlijk met niet veel woorden nee..
En de dierenarts vindt het niet verstandig dat hij gaat reizen... En ze speelt een beetje op mijn gevoel.. En het feit dat ze iets anders zegt achter mijn rug om heeft bij mij vanmorgen de knop omgedraaid!
En trouwens je bent fokster, dus hoor je de kittens 13 weken te zien opgroeien die hoor je geboren zien te worden. Ze ziet het nog steeds teveel als haar kindje...
Op dit moment is MIJN kindje.. Dus ik (en me vriend) bepalen wat er gaat gebeuren en alles gebeurt in het belang van het beestje!
Zolang hij 24 uur per dag verzorging nodig heeft (als het de goede kant op gaat natuurlijk waar ik nog steeds vanuit ga) hou ik hem net zo lang bij de dierenarts als nodig is.
Want dat kunnen wij helaas niet. Maar naar de fokster is ook geen optie, want dan krijg ik hem niet meer terug. Want ze bood in hetzelfde gesprek aan dat ze dan wel geen geld kan terugnemen, maar dat ze dan wel een leuke kitten voor mij ging uitzoeken enzo.
En ik dacht bij mezelf ik heb hem nog niet opgegeven en op dit moment heb ik dus nog steeds een kitten...
Het is vreemd... meer kan ik niet zeggen. Heb het idee dat ze hem terug wilt ofzo..

Jah leven doet ie goed, maar kan nog beter Eventjes goed aansterken.. Kan zelfs zo zijn dat als leander en ik woensdag met zijn tweetjes gaan dat ie misschien al rechtop zit

uhm... sorry voor mijn misschien onleesbare post.. maar ben zo vrolijk hyper... omdat hij zo goed reageert hihi..
=^.^=
pi_32063090
Wat een fijn nieuws

En wat een raar verhaal van de fokster

Owow... ik zit hier met een poes die de bestaande verhoudingen even ter discussie stellen
Moek daagt Lizzie constant uit (gaat heel demonstratief in Lizzies mandje liggen) en dan gaan ze vechten. Lizzie wint en gaat dan als "wraak" op Moek's plekje op de bank liggen, terwijl ze helemaal niet graag op de bank ligt Heerlijke poezenaanstellerij hier
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_32063850
smokey

hmm 2 jonge katten in huis heeft zn nadeel blijkt zojuist
vliegt hier onwijze stapel cds over de vloer
wat dvds er achter aan.. en vervolgens het bordje van het voer van gister dat nog op de grond stond

toch zijn ze lief
al is er dan eentje niet van mij.. dat mag de pret niet drukken
ze hebben echt veel te veel lol samen
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  maandag 7 november 2005 @ 19:21:51 #287
48233 Auticia
warriorette
pi_32065298
Smokey! .

En wat een vrolijke Bommel , veel plezier (of sterkte?) Rena met je wereldreis! .

@Uhmmie: . Lekker zootje maken ze ervan!
I bet you are flying inside.
pi_32065318
hahaha leuk he katten EN toch kan je niet boos zijn en vind je het elke keer weer leuk.. Rare wezens ;-)

En net heeft de fokster gebeld en ze vroeg hoe het ging. En toen ik zei dat ie uit zijn coma was was haar reactie gelijk: AH mooi... dan hoef ik hem niet op te halen en dan blijft hij gewoon lekker bij jou...
Dus dat scheelde mij weer een discussie denk ik
Anyways ze zei, als ie dan thuis komt dan kom ik langs met een grote schaal lekkere dingen voor Smokey en voor Spetter!

Tja... ik ben blij ik ben blij ik ben blij...
EN nu maar afwachten hoe het morgen verloopt in de rechtswinkel...
Ben ook helemaal happy

Rena veel plezier
=^.^=
  maandag 7 november 2005 @ 19:24:42 #289
48233 Auticia
warriorette
pi_32065387
Sterkte morgen, Miss_B!

Wat een goed nieuws van jouw kant vandaag!
pi_32065433
lotje en uhmmie, heerlijk dat kattengesteggel

En de fokster van Smokey is wakker geworden
pi_32068377
Smokey Wat fijn dat hij wakker is!
And you know I might
pi_32068586
miss-b: dan had de fokster misschien toch wel het beste met jullie voor *grin*
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  maandag 7 november 2005 @ 21:33:49 #293
48233 Auticia
warriorette
pi_32069586
Pfoe, spannende avonturen weer met Spike de laatste dagen.
Van zaterdag op zondag heeft hij in de bench gespogen, had waarschijnlijk bij de laatste wandeling wat van de grond gesnaaid, en hij vond het zondagochtend ook nodig om in de tuin te poepen. Verder even vrolijk en lief als altijd. .

Vanmiddag liep ik met hem in het park, het leek heel rustig dus ik liet Spike los, om de hoek was een groot grasveld waar ik hem vaak even 'uit laat razen'. Oei. Stonden dus 2 flinke herdershonden met hun eigenaressen. . En Spike komt dus niet als hij andere honden ziet en ik hem roep.

Nouja, het was duidelijk dat Spike wilde spelen, dus de herdershonden mochten ook los, flink achter elkaar aanrennen, Spike voorop . Maarja, herderhonden wegen al snel 3 keer zoveel als Spike, dus toen het op stoeien aankwam vond hij het niet meer zo leuk. De herdershonden waren alweer bij hun bazinnetjes en Spike stond me raar aan te kijken met zijn staart tussen zijn poten. Toen ik hem riep kwam ie wel .

Ook kwamen we Rex weer 2 keer tegen (mechelse herder, woont een straat verderop). Spike en Rex gaan altijd wang aan wang staan en als het even kan allebei op de achterpoten en elkaar omhelzen. Wat dit nu precies betekent moet ik nog eens opzoeken, het ziet er wel grappig uit.

Vanmiddag liep ik hier met Spike door de straat en hij had weer een onverantwoord tussendoortje (kattenstront?) van een grasveld gepikt. . Dus ik erachter aan en geprobeerd het nog uit zijn bek te wurmelen, maar tevergeefs. Ik kwam daaropvolgend een vrouw met haar hondje tegen die had meegekregen wat er gebeurd was, en volgens haar moest ik Spike Norit geven. .

Ik had er nog nooit van gehoord dat je dat überhaupt aan je hond kan geven, maar na even googlen begreep ik dat je dit aan je hond (of kat) kan geven als ze iets giftigs (of chocola) gegeten hebben. Leek me wat onnodig om dat na een kattendrol toe te dienen.
  maandag 7 november 2005 @ 22:03:39 #294
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32070539
heel fijn dat het nu beter gaat MissB
idd raar van die fokster dat ze andere dingen zegt dan eigenlijk het geval is
maar ja geniet maar gewoon lekker van de vooruitgang van Smokey!
patat ftw :)
pi_32071585
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:33 schreef Auticia het volgende:
Ook kwamen we Rex weer 2 keer tegen (mechelse herder, woont een straat verderop). Spike en Rex gaan altijd wang aan wang staan en als het even kan allebei op de achterpoten en elkaar omhelzen. Wat dit nu precies betekent moet ik nog eens opzoeken, het ziet er wel grappig uit.

Ze vogelen op die manier uit wie de baas is, het is een teken van dominantie Het ziet er inderdaad wel grappig uit, Bommel doet het ook heel vaak
And you know I might
pi_32072073
Ja Uhmmie.. Misschien toch wel hihi
Het was voor haar natuurlijk ook emotioneel en probeerde er ook alles aan te doen. Waardoor ze dus 'rare' dingen ging doen. Eigenlijk allemaal, net als ik, in het belang van het beestje...
Oftewel ben nog meer verward dan ik nu al ben. Maar vind haar nog steeds lief
Maar door al die spanning van de afgelopen week en dan vandaag eindelijk goed nieuws dat hij uit zijn coma is, krijg ik weer last van (spannings)hoofdpijn.. Dus ik ga zo ook lekker slapen dan kan ik morgen uitgerust bij de rechtswinkel staan

Leuk om die verhaaltjes te lezen van de honden Auticia
=^.^=
pi_32072184
Auties, wat een rare, lieve,snijboon heb je toch
  maandag 7 november 2005 @ 23:15:35 #298
48233 Auticia
warriorette
pi_32072955
Ah, dank, Rena! Vond het wel opmerkelijk, gezien ze allebei best onderdanig zijn. Het gaat er met dat omhelzen bijna romantisch aan toe . Lekkere softies. .
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Auties, wat een rare, lieve,snijboon heb je toch
. Het is zo'n oen! Moest zo lachen om hem met mijn moeder vanmiddag, waren in de keuken bezig, dus ik zeg: "Spike, naar buiten" (t was prachtig weer en anders gaat ie alleen maar in de weg lopen).
Geen reaktie.
Zei mijn moeder: "Ja, dat moet je dus in het Zeeuws zeggen hè: Spike! Nè buute!."
Whehehe, Spike zo naar buiten. Heb hem nog een paar keer naar binnen geroepen en weer 'nè buute' gestuurd, beloond met veel koekjes uiteraard.

. .
pi_32073028
Zeeuws spekkie
  maandag 7 november 2005 @ 23:24:42 #300
48233 Auticia
warriorette
pi_32073309
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:49 schreef Miss_B het volgende:
Ja Uhmmie.. Misschien toch wel hihi
Het was voor haar natuurlijk ook emotioneel en probeerde er ook alles aan te doen. Waardoor ze dus 'rare' dingen ging doen. Eigenlijk allemaal, net als ik, in het belang van het beestje...
Oftewel ben nog meer verward dan ik nu al ben. Maar vind haar nog steeds lief
Maar door al die spanning van de afgelopen week en dan vandaag eindelijk goed nieuws dat hij uit zijn coma is, krijg ik weer last van (spannings)hoofdpijn.. Dus ik ga zo ook lekker slapen dan kan ik morgen uitgerust bij de rechtswinkel staan

Leuk om die verhaaltjes te lezen van de honden Auticia
Wat betreft die fokster, Miss_B, ik kan me zo voorstellen dat je door alle spanning in een soort roes terechtkomt en het erg moeilijk is om er 'het jouwe' van te denken. En misschien was het voor de fokster net zo. In ieder geval is het allemaal in het belang van Smokey geweest en zijn er misschien van beide kanten wat dingen (toe)gezegd waarover je nog niet goed hebt na kunnen denken, of niet kon overzien wat dat inhield. Het lijkt mij in elk geval een heel normale reaktie van beide kanten.

Nogmaals, je bent zo goed voor Smokey, uit alles wat je typt blijkt dat je zoveel van het beestje houdt, erg mooi om te lezen .

Geldt voor alle baasjes hier, nofi dus, maar omdat dit denk ik ons allemaal hier wel heeft beziggehouden wilde ik het nog even speciaal aanhalen.

Succes morgen! (Of had ik je dat al gewenst?).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')