abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2005 @ 16:38:43 #251
43556 miss_dynastie
pi_31993605
Daniman, wat een leuke foto's van je mopjes

Ik heb een concertfoto van Yian, hij zingt hier 'poesje mauw' :
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:41:18 #252
48233 Auticia
warriorette
pi_31993658
. Hij is echt mooi!
I bet you are flying inside.
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2005 @ 16:57:04 #253
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31994174
Yian, zo mooi en Spikerd
Auticia, je sig

Bommel is ook gewassen pas en ze zijn dan inderdaad heerlijk zacht en knuffelbaar
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:09:03 #255
48233 Auticia
warriorette
pi_31994523
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 16:58 schreef rena het volgende:
Yian, zo mooi en Spikerd
Auticia, je sig

Bommel is ook gewassen pas en ze zijn dan inderdaad heerlijk zacht en knuffelbaar
. Mijn sig komt uit een liedje van Brigitte Kaandorp, als je het goed is kan je het hier bekijken en beluisteren.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:23:07 #256
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_31994985
mooie kat miss_Dynastie!
Ow Lady-wrb dat ik niet op MSN reageerde kwam doordat ik bij mijn ouders op bezoek was (had in het winkelcentrum een bosje bloemen voor mijn moeder gekocht )
patat ftw :)
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:23:28 #257
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_31994999
Spike is ook mooi trouwens!
pi_31996283
Hier weer even een kaarsje en duimpjes voor Smokey

Daniman welkom!! wat heb je lieve poezebeesten!

Spikey knuffelbeest

Yian lekker zingen!

Obelix en Harley doet het goed samen! Kleine Har zorgt ervoor dat Obelix ook weer de nodige rondjes rent! En zo lopen af en toe echt te kletsen samen!! Harley is al lekker tam je kunt merken dat ie van een goede fokker komt, al vaak gepakt enzo! Zijn haar is trouwens al best lang! Wisten jullie dat Harley een langhaar is! Hij is nu nog baby dus z'n haar is pas begonnen met groeien! Zijn kuifje blijft kort en achter krijgt hij lang haar.

Nog 1 lief fotootje:

Ik vind dat Harley wel een beetje op Hepie lijkt met ze kuif
  zaterdag 5 november 2005 @ 18:31:19 #259
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_31997152
idd lief fotootje inkie1010!!
pi_32005378
Wat een schatje is Harley zeg Leuk met die verschillende kleurtjes!

Filmpje doet het niet Auticia, maar Brigitte Kaandorp is leuk
And you know I might
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2005 @ 23:28:56 #261
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32007673
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:02 schreef inkie1010 het volgende:
......
Ik vind dat Harley wel een beetje op Hepie lijkt met ze kuif
pi_32021372
Het is een stom filmpje, maar het is me eindelijk gelukt er eentje op die site te zetten
http://media.putfile.com/Bommeltje

Let niet op mijn gehijg, hoor ik nu Ik heb geen conditie

[ Bericht 32% gewijzigd door rena op 06-11-2005 13:10:29 ]
And you know I might
  zondag 6 november 2005 @ 13:03:55 #263
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32021376
ok, ik heb zonet geleerd om extrra alert te zijn... vanochtend de paardeworst aangebroken (ongeveer 20 plakjes dungesneden) en een boterham gegeten. Kennelijk had ik de paardeworst niet meer in de koelkast gedaan en ben ik weggegaan naar de kerk. Kom ik thuis... zie ik Cagney op de grond, en op de grond nog maar twee plakjes paardeworst... dat best heeft rum de helft van wat er was opgegeten!!!
pi_32021663
daniman, wij hebben hier ook zo'n dief.

En dan ga ik nu het filmpje kijken van Bommeltje
pi_32027339
Hahaha die Cagney

Nog 1 fotootje van de meneertjes (en dan hou ik even op hoor!)

En ook nog een kaarsje + duimen voor Smokey
pi_32029249
Thanks Inkie...

We hebben besloten om het volgende te doen met Smokey. Hij reageert en gaat heel langzaam vooruit. Morgenmiddag gaan mijn vriend en ik naar de dierenarts en gaan dan ook even met de dierenarts overleggen hoe het nu gaat met de vooruitgang van Smokey.
Smokey kan niet zo goed tegen alleen zijn en ik denk dat hij daardoor zo langzaam vooruit gaat. Want zodra ik langs ben geweest en ruim 2 uur hem geknuffeld heb, gaat het meestal de volgende dag ietsje beter.
De fokster heeft aangeboden om hem bij haar thuis te halen omdat hij daar 24 uur verzorgd kan worden. Tevens is hij dan niet 24 uur alleen en krijgt hij gewoon de volle aandacht. Haar dierenarts kent Smokey ook goed en leert de fokster dan ook hoe ze een infuus kan aanleggen en de belangrijkste dingen.
Op deze manier hebben wij ook het idee dat we er alles aan gedaan hebben en heel misschien gaat hij zo dan beter vooruit. Is er na een week nog steeds duidelijk dat het niet goed gaat en steeds langzamer vooruit gaat. Gaan we echt beslissen wat we met hem gaan doen. Maar zodra hij steeds laat weten dat hij er wel voor wil vechten, gaan wij dat ook voor hem doen.
Want de dierenarts vond gisteren dat hij wel sterker is geworden.
En op deze manier kan ik het voor mezelf een klein beetje afsluiten en heb ik niet steeds het gevoel dat ik naar hem toe moet, omdat hij zo alleen is daar.
Hij wordt daar liefdevol verzorgd, maar wordt het na verloop van tijd duidelijk wat zijn letsel is wat kan resulteren in een hele rechterkant verlamming dan zijn de fokster en ik het er overeens.. Dat is geen leven wat hij verdient.
Maar het kan ook resulteren in alleen een blind oogje of alleen zijn rechterkant van zijn koppie die een beetje hangt. En hij maakt alles bewust mee dan gaan we er ook voor de volle 100% voor en komt hij zodra hij weer voor zichzelf kan zorgen weer terug bij ons.

Ik hoop dat het zo een beetje een duidelijk verhaal is geworden

In ieder geval komt het erop neer dat we alles voor hem gaan doen. En op deze manier kan ik me beter concentreren op mijn nieuwe werk. Want dat is heel belangrijk voor de toekomst...
In ieder geval houden wij dus nog gewoon steeds hoop en er brandt nog steeds een kaarsje en ben ervan overtuigd dat hij het gaat redden....
En ook voor onze gemoedsrust dat hij daar bij de fokster het veel beter en gezelliger heeft dan in een kil hokje bij de dierenarts.
Want voordat Smokey echt bij de fokster thuis komt, leert ze eerst van de dierenarts hoe ze de belangrijke dingen moet doen. En de dierenarts zit 3 minuten bij haar vandaan dus als er wat is kan hij gelijk naar haar toe.
En dan krijgt hij bij haar gewoon de volle aandacht en is hij ook onder de andere dieren zonder dat hij bij de dierenarts gewoon af en toe een aaitje krijg, omdat ze het natuurlijk al druk genoeg hebben....

Excuus voor het lange verhaal hihi
=^.^=
pi_32029912
Miss_B, van mij mag je hier alles eruit gooien hoor, het is niet niks en dit forum is er niet alleen voor als het goed gaat met jou en je beestjes En de fokster van Smokey, wat een top mens is dat, dat ze dat voor jullie wil doen! Ik hoop echt dat hij helemaal beter word, het moet gewoon! Ik duim nog steeds heel hard voor jullie
And you know I might
pi_32030152
Precies wat Rena zegt!! Heel veel sterkte nogmaals voor jullie en wat ontzettend top dat de fokster dit voor jullie doet!!!

Ik moet het filmpje van Bommel straks ook nog even bekijken!
pi_32030433
Het lucht mij in ieder geval ook veel op. Ook omdat ik me dan even kan concentreren op mijn nieuwe werk. Dat is ook belangrijk, niet zo belangrijk als Smokey natuurlijk... Maar wel belangrijk anders kunnen we de behandelingen ed niet betalen.
De fokster betaalt zelfs de kosten als hij bij haar komt. Ik wil haar wel meebetalen, want het is mijn katje.. Maar wel enorm lief.
En komt het eruit dat Smokey zijn hele leven lang wel 24 uur verzorging nodig heeft, maar wel 'zelfstandig' kan leven. Dan blijft hij bij de fokster. Dan ga ik hem gewoon bezoeken en dan mag ik van haar een kitten uitzoeken uit haar volgende nestje en dan hoef ik alleen de dierenartskosten te betalen.. Ook heel lief. Je merkt wel dat ze alles voor je wilt doen in deze moeilijke tijd..
Alles in het belang van het beestje natuurlijk.

En wat een leuk filmpje van Bommel Wat een schatje zeg

Inkie ben blij dat ook alles goed gaat met Obelix en Harley (Harrie) Kan het niet zo snel meer terugvinden hihi...
=^.^=
pi_32030790
B. jullie doen er echt alles aan, echt super!!! Idd ook van de fokster
Fijn dat je ons zo goed van alle stappen op de hoogte houdt, we leven hier allemaal enorm mee, het is ook gewoon lekker om het van je af te tiepen, zo werkt dat en dat kan ook hier

!

Gisteren lekker op het strand hier uitgewaaid :

prachtige lucht prachtige golven en een zeeratje

[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 06-11-2005 18:35:02 ]
  zondag 6 november 2005 @ 18:40:41 #271
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32031869
Miss_b heel veel sterkte met Smokey en ik duim voor je (bij grebrek aan kaarsen ). Groot gelijk heb je, een dier is net als ons ook een wezen met een (dierlijke) ziel, die voelt zich ook niet happy als ie de hele tijd alleen is en als ie lekker aandacht krijgt voelt ie zich goed en werkt dat ook positief door in zijn herstellingsproces... (zo zie ik het iig)
  zondag 6 november 2005 @ 23:21:46 #272
48233 Auticia
warriorette
pi_32041474
Fijn om te horen miss_B, het blijft een erg 'dubbel' bericht en het is natuurlijk de komende tijd allemaal nog hartstikke spannend, maar toch kreeg ik het helemaal warm van je post. Lieve fokster ook.

Het komt ook idd over dat je er wat meer rust mee hebt (wat natuurlijk niet onbelangrijk is gezien je nieuwe baan) en dat is fijn om te lezen. Ik blijf duimen voor jullie. .
pi_32050326
Ik ga nu (of in ieder geval op het moment dat hij mag reizen) afscheid nemen van Smokey. Hij gaat naar de fokster toe, maar dan heb ik met mezelf en met mijn vriend afgesproken dat ik dan definitief afscheid neem van hem.
Hij kan helaas dan niet meer terug naar ons, omdat hij waarschijnlijk (als hij het haalt) nog maanden nodig heeft om te revalideren. En daarvoor moet je gewoon 24 uur per dag thuis zijn en dat kunnen wij niet.
Ik ben blij dat ik Smokey uitgekozen heb en dat we toch nog 3 weken van hem hebben mogen genieten! ALs ik alles kon terugdraaien had ik waarschijnlijk weer hetzelfde gedaan.
De fokster heeft ook tegen mij gezegd dat ze geen nieuw nestje meer neemt, want dat kan ze niet aan. Maar ze gaat wel met mij (tegen de tijd dat ik het wil) mee naar verschillende cattery's om een nieuwe Ragdoll kitten uit te zoeken. Dan kijkt zij of de stambomen ed in orde zijn en of er geen erfelijke ziektes in de familie zijn.
Ik zit dit echt met pijn in mijn hart te typen... De tranen rollen over mijn wangen, maar ik weet dat dit het beste is voor het beestje om dat kleine kansje wat hij heeft aan te grijpen. Hij zal daar echt liefdevol verzorgd worden en ik mag altijd langs om te kijken hoe het met hem gaat. Ik kan hem die verzorging of revalidatie niet geven, anders ben ik straks mijn nieuwe baan ook kwijt.. en dat kunnen we niet veroorloven..
Maar de fokster en ik blijven ook reeel, als er na een week of 2 bij haar nog steeds geen vooruitgang is geboekt en het lijkt er op dat hij zijn hele rechterkant niet meer kan gebruiken dan laten we hem inslapen... Maar zover in de toekomst kijken kan bij Smokey niet. Op dit moment moet je alles per dag bekijken...
Vind het echt heel moeilijk, maar ben toch blij dat hij ons heeft verblijdt met zijn gezelschap hier..
Nu kan ik ook weer mijn volle 100% aandacht weer vestigen op Spetter en op mijn nieuwe baan..

Smokey ik hou van je!
Mijn mannetje, mijn schatje.. Ik zal je missen, maar ik weet dat je er weer bovenop zult komen.. En ik zal je nooit vergeten!!
=^.^=
  maandag 7 november 2005 @ 12:28:52 #274
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_32053129
Sterkte Miss_b, lijkt me verschrikkelijk om afstand te moeten doen van een dier waar je veel om geeft...
pi_32053355
Nogmaals heel veel sterkte Miss_B. Ik hoop dat het goed komt met Smokey...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')