abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31957328
Aaaarrrghhhh, ze zijn nog met haar bezig, nu zit ik dus echt in de stress he, uit de assistente krijg ik natuurlijk weereens niks, moet half 2 terug bellen....

Nu maar hopen dat ze gewoon wat later begonnen zijn er ze gene gekke dingen tegen zijn gekomen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31958744
Zo, opluchting, het was gewoon wat uitgelopen allemaal.

Toetie ligt uit te slapen, alles is hartstikke goed gegaan, we mogen haar na 4-en ophalen, gelukkig maar, want het is veelste stil in huis zo!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31958811
Weet je al iets erodome?

Sterkte voor allen

Edit: Ah fijn, het is goed gegaan
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:03:22 #229
48233 Auticia
warriorette
pi_31959671
Jeetje, wat een ellende .

Erodome, fijn dat de operatie goed is gegaan, maar wat een schrik zeg!
Miss_B, wat een hufters op je werk zeg!
I bet you are flying inside.
pi_31959713
fijn dat het goed is gegaan erodome
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31963315
Gelukkig dat het met de beestjes steeds beter gaat
pi_31963919
Het gaat niet zo goed met Smokey. Ben net langs geweest en hij zag er niet al te best uit.
Hij reageert iets meer met zijn poten enzo, en dat wijst erop dat de zwelling van zijn hersens is afgenomen.
Maar nu zie je dus goed of ga je beter zien, wat de letsel is. De rechterkant van zijn koppie reageert niet. Het lijkt net of er geen zenuwen meer zitten. Het ziet er dood uit. Hij maakt volgens de dierenarts te weinig progressie. Maakt veel te kleine stapjes.
We wachten het weekend natuurlijk af en bekijken maandag verder hoe en wat. Maar hoe hij daar ligt is gewoon zielig. Als hij te lang nog zulke kleine voorsprongetjes maakt, kan het zijn dat hij hier niet goed uitkomt. De arts kan het niet goed zien en zeggen natuurlijk, maar haar ervaring leert dat als hij nog langer zo blijft en langer zulke kleine stapjes maakt, kan het zijn dat het letsel wat er zit veel erger gaat worden. KAn zelfs zo zijn dat hij straks wel thuis is, maar dan niet meer beseft wat hij doet. Er geen plezier meer in heeft zeg maar. Hij zag er echt slecht uit in vergelijking met gisteren.
Hij moet van het weekend gewoon een goede voorsprong maken anders moeten we serieus met de dierenarts rond de tafel gaan zitten. Want je kan zo wel doorgaan, ze geven hem eten en drinken enzo. Maar dan hou je hem eigenlijk kunstmatig in leven en voor wie doe je dat dan?
Ik geef nog niet de hoop op, maar dit is wel een behoorlijke domper. Ik zie het op dit moment allemaal even niet zo zitten.
Want je ziet het beestje ook vechten, maar vecht hij voor iets waar hij uit kan komen, of voor iets totaal zinloos..
Heb wat foto's van hem gemaakt. Misschien dat ik deze vanavond, of 1-tje daarvan, online zet.
Het is zo hartverscheurend om hem zo te zien liggen...

Ik weet het niet meer.... mijn gevoel zegt iets, waar ik eigenlijk helemaal nog niet aan wil denken. Moet maar gewoon wachten tot na het weekend. De dierenarts belt mij op zaterdag en zondag om te laten weten hoe het gaat. Omdat ik dan niet langs kan komen...

Mijn schatje.....
=^.^=
pi_31964184
Shit B.
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:04:27 #234
48233 Auticia
warriorette
pi_31965161
Jeetje, Miss_B. .
.
pi_31965199
oh nee Miss_B
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31966785
Nu ik alles weer op een rijtje heb gezet denk ik eigenlijk dat Smokey gewoon een offdagje heeft.
OOk omdat gisteren zijn pupilreactie goed was. En vandaag niet zo goed.
Hij kan niet altijd in een stijgende lijn blijven natuurlijk...
En ik heb gesproken met de fokster en zij wil hem ook niet nog lang niet opgeven, tot haar eigen dierenarts of dierenkliniek zegt dat het echt niet meer verder goed gaat...
Ben blij dat ze me wel weer kan oppeppen zeg maar. ALs ik op een gegeven moment geen energie meer hebt, neemt zij hem over en gaan we op die manier kijken hoe we verder gaan. Want ik moet me nu onderhand ook even gaan concentreren op mijn nieuwe baan die ik begin op 15 november....
Maar ik zie het nu gewoon nog wat positiever in en wacht gewoon lekker het weekend af!
Pff maar het lucht wel op hoor om het eventjes kwijt te kunnen aan een aantal mensen. En die het dan soms net wat helderder bekijken dat jij dat doet op dat moment.
Want ik was ook gewoon enorm van slag, omdat het gisteren juist wel wat beter ging... en vandaag krijg je eigenlijk gewoon te horen dat het niet zo is..

Nogmaals thanks voor al het lieve medeleven
=^.^=
pi_31966829
Miss_B Ik ga heel heel hard duimen voor jullie! En wat ontzettend balen dat je ook nog eens ontslagen bent Heel veel sterkte

Erodome, wat fijn dat het goed gegaan is!

Uhmmie, hoe is het de rest van de dag gegaan? Zijn er dingen gesloopt ?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31969342
Miss_B, wat een snertsituatie zeg, maar probeer wat hoop te houden voor het weekend, dieren kunnen je erg verrassen, als hij nog knokt dan zegt dat me toch wel wat hoor, igg dat hij zelf nog hoop heeft!

Hier is mijn kleine poenepeer weer thuis, toetie voelt zich heel erg zielig, piept wat in het rond en heeft een enorme jaap in haar buik.
De o.k. arts was erg blij dat we er zo vroeg bijwaren, dit leverde minder complecatie's op, minder risiko's, we zijn ruim 600 euro armer, maar het kan ons geen bal schelen, we zijn blij dat wunna weer thuis is en dat het er verder hartstikke goed uitziet, niemand verwacht nog problemen verder.

Ze zal 10 dagen moeten rusten, dat gaat nog wat worden, 10 dagen niet los mogen lopen, niet zwemmen, niet spelen, niet rennen, niet springen, aan het eind van deze 10 dagen zal ik wel doorgedraaid zijn

Verder antibiotica mee en pijnstillers voor de aankomende dagen, dat is wel perfect hoor tegenwoordig, ik weet nog dat we het vroeger af moesten zonder pijnstillers na zo'n operatie, wat een ellende was dat voor een dier...
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2005 @ 19:36:37 #239
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31969521
miss-b ik blijf duimen hoor
kom op smokey, je kant het !

erodome, wat een geld , maar wat fijn dat je je hond weer thuis hebt

hier zie ik doerak langzaam maar zeker weer achteruit gaan......
s kijken of ik dat nog een beetje kan remmen anders zie ik het toch ook somber in.
ze spuugt bijna dagelijks op het ogenblik, en ze voelt zich soms misselijk.
pi_31970461
Miss_B ook ik blijf duimen voor Smokey!!! Kom op lief mannetje!!! En ook sterkte voor jezelf Miss_B

Zo poe hee wat een dag! Vandaag Harley opgehaald! Heel wat gereisd en daarna nog gitaarorkest repetitie! De eerste foto's van Obelix en Harley staan in het caviatopic!

maar voor degenen die liever hier blijven, hier ook eentje

vrijdag 4 november 2005 @ 20:27:21 #241
48233 Auticia
warriorette
pi_31971156
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:03 schreef inkie1010 het volgende:
Miss_B ook ik blijf duimen voor Smokey!!! Kom op lief mannetje!!! En ook sterkte voor jezelf Miss_B

Zo poe hee wat een dag! Vandaag Harley opgehaald! Heel wat gereisd en daarna nog gitaarorkest repetitie! De eerste foto's van Obelix en Harley staan in het caviatopic!

maar voor degenen die liever hier blijven, hier ook eentje

[afbeelding]
Awww! !
pi_31971684
Mooi Inkie, een lapjescaafje

Miss_B, ik duim stug door

Sterkte Ero, het is zo sneu..een ge-opereerde hond. Gelukkig knappen ze heel snel op
pi_31984811
Ik ben net gebeld door de dierenarts. Smokey maakt geluidjes en beweegt vanuit zichzelf zijn lipjes. Maar hij is nog wel hetzelfde als gisteren. Vanavond belt ze weer eventjes.
Het is zo dubbel, want je ziet dat hij ervoor vecht enzo, maar aan de andere kant vraag je je af waar hij nog voor vecht. Omdat het zo langzaam gaat kan hij er meer aan over houden dan hij nu heeft. (zelfs dat weten ze nog niet).. Is het geen gevecht wat hij toch aan het eind gaat verliezen.
Maar nu ik hoor dat hij geluidjes maakt en zelf zijn lipjes beweegt... Het is ook zo moeilijk.
Maar mijn vriend en ik gaan er heel goed over nadenken. Zolang wij denken dat hij nog een kansje heeft dan gaan we die met beide handen aanpakken. Als het geen zinloos gevecht is natuurlijk. en heeft hij 24 uurs verzorging nodig, dan gaat hij terug naar de fokster, want daar is iedereen thuis. Wij kunnen dat niet opbrengen in deze situatie... Maar als hij dan beter wordt (tja wat is beter) en het 'enige' wat hij er aan over houdt is een blind oog of een verlamd koppie aan de rechterkant, maar hij kan nog volop genieten van het leven dan gaat hij terug. Maar komt hij er incontinent uit of hij komt eruit op zon manier dat hij niet meer alleen kan zijn of idd 24 uurs verzorging nodig heeft. Dan moeten we gaan besluiten om hem bij de fokster te laten. Dat is dan voor hem het beste...
Maar ja, dit kan nog heel lang gaan duren dat wel. Als hij het redt dan zal hij niet binnen 2 weken weer hier rondhuppelen..

Maar ik blijf alles van de positieve kant bekijken, voor zover ik het nog aankan. Ik zit er emotioneel ook bijna helemaal doorheen.. Was net 4 weken van mijn hoofdpijn af, en die is ook weer terug. Al die spanning is niet goed voor mij. Ik probeer me ook te concentreren op mijn nieuwe baan, maar dat is ook moeilijk. Maar dat moet.. Anders heb ik straks helemaal niets meer.

en Spetter, die snapt het ook allemaal niet. En ze speelt niet echt meer, ze wil wel maar ze was gewend dat als ik dan een muisje naar haar gooide smokey dan aan kwam rennen.
Het komt vast wel allemaal goed. Ben allang blij dat ik hier ook even mijn hart kan luchten. Ik heb trouwens een foto van Smokey bij de dierenarts gemaakt. Maar ik weet niet of iedereen er blij mee is als ik hem hier plaats. Dus daarom heb ik besloten om hem niet te plaatsen. ook vanwege mezelf..
=^.^=
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2005 @ 12:18:02 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31986968
ik blijf duimen miss-b
de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

hier groeien de kuikens goed. het zijn nu vlerkjes met vlerkjes
heep heeft er haar poten en vleugels vol aan.
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:25:22 #245
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_31987172
een cagney en lacey spam (ze zijn helaas wel wazig):

patat ftw :)
pi_31987766
Wat een schattige katten heb je, Daniman.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2005 @ 13:22:08 #247
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31988581
daniman welkom hier
t is hier goed toeven zonder overtollige rondvliegende hormonen
  zaterdag 5 november 2005 @ 15:38:00 #248
48233 Auticia
warriorette
pi_31991991
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:22 schreef lady-wrb het volgende:
daniman welkom hier
Hoe bedoel je? .

Men neme een douche, een halflangharige hond en volumeshampoo voor (half)langharige honden.

Spike lijkt wel ontploft en 10 kilo zwaarder. Hij's wel lekker fluffy . .
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2005 @ 16:00:11 #249
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31992596
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:22 schreef lady-wrb het volgende:
daniman welkom hier
daniman moet het in [oud] nogal eens ontgelden
maar t was als geintje bedoeld hoor
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:04:41 #250