![]()
Het gaat niet zo goed met Smokey. Ben net langs geweest en hij zag er niet al te best uit.
Hij reageert iets meer met zijn poten enzo, en dat wijst erop dat de zwelling van zijn hersens is afgenomen.
Maar nu zie je dus goed of ga je beter zien, wat de letsel is. De rechterkant van zijn koppie reageert niet. Het lijkt net of er geen zenuwen meer zitten. Het ziet er dood uit. Hij maakt volgens de dierenarts te weinig progressie. Maakt veel te kleine stapjes.
We wachten het weekend natuurlijk af en bekijken maandag verder hoe en wat. Maar hoe hij daar ligt is gewoon zielig. Als hij te lang nog zulke kleine voorsprongetjes maakt, kan het zijn dat hij hier niet goed uitkomt. De arts kan het niet goed zien en zeggen natuurlijk, maar haar ervaring leert dat als hij nog langer zo blijft en langer zulke kleine stapjes maakt, kan het zijn dat het letsel wat er zit veel erger gaat worden. KAn zelfs zo zijn dat hij straks wel thuis is, maar dan niet meer beseft wat hij doet. Er geen plezier meer in heeft zeg maar. Hij zag er echt slecht uit in vergelijking met gisteren.
Hij moet van het weekend gewoon een goede voorsprong maken anders moeten we serieus met de dierenarts rond de tafel gaan zitten. Want je kan zo wel doorgaan, ze geven hem eten en drinken enzo. Maar dan hou je hem eigenlijk kunstmatig in leven en voor wie doe je dat dan?
Ik geef nog niet de hoop op, maar dit is wel een behoorlijke domper. Ik zie het op dit moment allemaal even niet zo zitten.
Want je ziet het beestje ook vechten, maar vecht hij voor iets waar hij uit kan komen, of voor iets totaal zinloos..
Heb wat foto's van hem gemaakt. Misschien dat ik deze vanavond, of 1-tje daarvan, online zet.
Het is zo hartverscheurend om hem zo te zien liggen...
Ik weet het niet meer.... mijn gevoel zegt iets, waar ik eigenlijk helemaal nog niet aan wil denken. Moet maar gewoon wachten tot na het weekend. De dierenarts belt mij op zaterdag en zondag om te laten weten hoe het gaat. Omdat ik dan niet langs kan komen...
Mijn schatje.....