ben benieuwd wie (tanja) lieske op de bank gaat zetten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:22 schreef demins het volgende:
Menno, Rob & Tanja
Ik hoop zo dat je gelijk hebt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef BlaBlub het volgende:
1 bewoner moet een andere bewoner aanwijzen om op de nominatielijst te komenWat een leuke verassing. Ik hoop dat ze Lieske vragen, dan wordt het hopelijk Chantal
heb ze wel gelijk bonje
![]()
Hoop ik ook dus maar vraag me af hoe ze deze bewoner kiezen die een ander mag nomineren denk eigenlijk degene met de meeste stemmen en dat is Menno toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef BlaBlub het volgende:
1 bewoner moet een andere bewoner aanwijzen om op de nominatielijst te komenWat een leuke verassing. Ik hoop dat ze Lieske vragen, dan wordt het hopelijk Chantal
heb ze wel gelijk bonje
![]()
nee chantal wordt het niet ivm de knuffel die nog moet komenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef BlaBlub het volgende:
heb ze wel gelijk bonje
![]()
Ja. Ik denk dat dit een goede redenering is!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoop ik ook dus maar vraag me af hoe ze deze bewoner kiezen die een ander mag nomineren denk eigenlijk degene met de meeste stemmen en dat is Menno toch?
Mij best!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:50 schreef Bocaj het volgende:
Het zal gaan tussen Menno & Naat en ik denk dat Naat gaat nokken
Als zij roept dat ze weg wilt, gaat iedereen (mensen thuis) zorgen dat ze juist blijft, the same old story, zo gaat het elke keer...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:53 schreef Sonique het volgende:
Jesus, wat een reactie van Nathalie... Lekker belangrijk of ze genomineerd staat...
Tanja gaat er toch uit aankomende donderdag... Helemaal nu ze de envelop wilde hebben omdat ze dacht dat het een gegarandeerde exit zou zijn...
Maar dat Nathalie erom moet janken....
Jeeze, get a life....
volgende week een wissel tanja voor de knuffel van chantalquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:53 schreef Sonique het volgende:
Jesus, wat een reactie van Nathalie... Lekker belangrijk of ze genomineerd staat...
Tanja gaat er toch uit aankomende donderdag... Helemaal nu ze de envelop wilde hebben omdat ze dacht dat het een gegarandeerde exit zou zijn...
Maar dat Nathalie erom moet janken....
Jeeze, get a life....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |