Beste Fok!kers,
Omdat ik er na anderhalve maand achter ben gekomen dat ik deze PSP in een opvlieging heb gekocht, besluit ik hem te verkopen! Ik zit te kort in de trein van huis naar school om er gebruik van te maken (7 minuten inclusief in- en uitstappen
![]()
)
Het 'pakket' bestaat zoals de TT al vermeldt uit het valuepack, het tech pack en een 3 jarige verzekering.
Het valuepack bestaat uit:
![]()
- De PSP zelf
- Beschermhoes voor de PSP
- Memory Stick Duo van 32 Mb
- Accu
- Hoofdtelefoon met ingebouwde afstandsbediening
- Adapter
- Draagriem
- Universal Media Disk (UMD) met trailers, videoclips en demogames
Het Tech Pack bestaat uit:
![]()
- In-car Power Adapter
- USB Data//Power Cable (om foto's/mp3's/MPEG's over te zetten van je pc naar je PSP)
- 2x1headphone splitter block
- Soft carry case
- Bureau lader met geil blauw soort van neonlicht
De verzekering is een verzekering van Dixons, hij staat op dit moment nog op mijn naam, maar ik ga ervan uit dat het geen probleem is om de verzekering over te zetten op een andere naam. Omdat Sony nogal laks is met garantie op de PSP heb ik deze erbij genomen voor het geval ik ooit een dode pixel zou krijgen, of als ik hem zou laten vallen, of als hij gestolen wordt of iets dergelijks. Dixons regelt het dan voor je en je krijgt in ieder geval weer een goed werkende terug
![]()
.
Nog wat foto's van mijn eigen PSP (excuses voor de brakke kwaliteit)
In de bureaulader:
![]()
Een gedeelte van het pakket:
![]()
Uiteraard is de bon en het garantiebewijs aanwezig,
nieuwprijs van dit alles was op 02-09-2005 ¤322,99. De PSP heeft geen enkele dode of non-actieve pixel en geen enkel krasje. Het valuepack heb ik wel in een doos, het tech pack helaas niet, want deze kwam in een plastic verpakking die heel enthousiast kapot geknipt heb
Richtprijs is 200 euro!Verzenden is geen enkel probleem, dit gebeurt dan wel alleen nadat het geld op mijn bankrekening staat
Ohja! Zoals jullie zien heb ik er geen spellen bij, ik had 1 spel alleen die heb ik al los doorverkocht aan een vriend van me. Mocht ik iets vergeten zijn kun je het altijd vragen hier op Fok! of via het email adres in mijn profiel. En ik woon in Delft
Ajuu
![]()
!
[ Bericht 1% gewijzigd door chiren op 20-10-2005 16:44:42 ]