abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:30:25 #26
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31578264
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:25 schreef cuall het volgende:
Ik ben het niet met jullie eens in deze over Chantal hoor

Die verhalen die Lieske vertelt over haar studentenleven vind ik bekrompen.

Zelden zo'n oppervlakkig en snobbisch verhaal gehoord zeg, ook haar vergelijkingen gaan mank en Lieske lijkt te leven in een onecht sub-cultuurtje
Dan hoor je inderdaad heel wat anders als ik hoor. Ze vertelt naar mijn idee gewoon leuk hoe het er in dat wereldje aan toe gaat.. En om eerlijk te zeggen verschilt het volgens mij nauwelijks van de wereld die wij kennen. Zelfs op het werk heb je te makenmet de popi-jopies en dat soort figuren.
Chantal doet er heel erg neerbuigend over en dat is alleen maar walgelijk. Alsof haar wereldje zoveel beter is, terwijl ik zeker weet dat het nog veel beroerder is.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:31:21 #27
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31578272
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:25 schreef cuall het volgende:
Ik ben het niet met jullie eens in deze over Chantal hoor

Die verhalen die Lieske vertelt over haar studentenleven vind ik bekrompen.

Zelden zo'n oppervlakkig en snobbisch verhaal gehoord zeg, ook haar vergelijkingen gaan mank en Lieske lijkt te leven in een onecht sub-cultuurtje
Hoezo nou weer bekrompen. Ze vertelt gewoon hoe de hierachie in elkaar steekt bij haar studentenvereniging en hoe ze daar zelf in staat. Ik heb geen woord/zin gehoord waarin blijkt dat ze bekrompen is.

Lekker populistische uitspraak over Lieske van je, lekker makkelijk. Btje windvaantjes-gedrag, jammer.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2005 @ 12:31:59 #28
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_31578276
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat klinkt niet goed! Snel het huis uit, en onder medisch toezicht.
jij boefje
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_31578322
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:18 schreef Foreverblue het volgende:
Ik had beter als TT kunnen maken dat Fok de snelheid heeft nu van een naaktslak in winterslaap
pi_31578346
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:31 schreef arneaux het volgende:

[..]

Hoezo nou weer bekrompen. Ze vertelt gewoon hoe de hierachie in elkaar steekt bij haar studentenvereniging en hoe ze daar zelf in staat. Ik heb geen woord/zin gehoord waarin blijkt dat ze bekrompen is.

Lekker populistische uitspraak over Lieske van je, lekker makkelijk. Btje windvaantjes-gedrag, jammer.
De vergelijking als zou het in elke vereniging er zo aan toe gaan gaat volledig mank.
Ik heb de nodige inside information over het studentenleven/verenigingen in Groningen hoor, dus in die zin weet ik echt wel waar ik het over heb.

Dat Lieske status boven de mens erachter stelt DAT vind ik bekrompen en gezien haar iq had ik haar hoger ingeschat en dat is volgens mij de negatieve invloed van Vindicat, waar status en geld belangrijker zijn dan wie je bent.

windvaantjes-gedrag snap niet wat je hiermee bedoelt
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:44:31 #31
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_31578392
die wapperen in de wind, dus met alle winden mee
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_31578427
Is iedereen nu bijna tegen Menno?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_31578450
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:44 schreef PH52 het volgende:
die wapperen in de wind, dus met alle winden mee
nou das dus echt niet op mij van toepassing hoor

Lekker bekrompen gedacht zeg
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:50:17 #34
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31578475
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:40 schreef cuall het volgende:

[..]

De vergelijking als zou het in elke vereniging er zo aan toe gaan gaat volledig mank.
Ik heb de nodige inside information over het studentenleven/verenigingen in Groningen hoor, dus in die zin weet ik echt wel waar ik het over heb.

Dat Lieske status boven de mens erachter stelt DAT vind ik bekrompen en gezien haar iq had ik haar hoger ingeschat en dat is volgens mij de negatieve invloed van Vindicat, waar status en geld belangrijker zijn dan wie je bent.

windvaantjes-gedrag snap niet wat je hiermee bedoelt
Ja natuurlijk gaat het in elke studentenvereniging anders, daarom heeft Lieske het ook enkel over haar eigen soos. Daarnaast stelt Lieske status niet boven de mensen getuige het feit dat ze zich schaamt dat ze zo enthousiast was dat ze een 'vestje' zoende waar ze zich achteraf enorm voorschaamde. Verder vertelt ze dat iedereen welkom is bij de club en dat ze dit prima vind, ook geeft ze aan dat mensen die op de verenining zitten niet per-se irritante ballen zijn. Ze trekt de vergelijking met de 'normale' samenleving.

Windvaantjes gedrag bedoel ik mee dat mensen hier op t forum zo makkelijk als een windvaantje van gedachterichting veranderen en dat is nogal jammer.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:51:46 #35
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_31578493
waar bemoei ik me mee ?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:53:06 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31578506
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:40 schreef cuall het volgende:
Dat Lieske status boven de mens erachter stelt DAT vind ik bekrompen
Als je goed had geluisterd, had je dus geweten dat ze dat juist NIET zo ziet en dat het eigenlijk triest is, maar dat je dat in de gewone wereld ook tegekomt. Je hoort ook echt wat je wilt horen volgens mij
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:53:10 #37
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31578507
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:48 schreef cuall het volgende:

[..]

nou das dus echt niet op mij van toepassing hoor

Lekker bekrompen gedacht zeg
Ik geloof dat alles wat jij niet vind, voor jou dan ook niet meer waar kan zijn. Als we 't over bekrompen gedachten hebben span jij de kroon wel hoor.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:54:58 #38
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_31578517
Je bericht is geplaatst! Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt
klik klik klik klik klik klik klik klik hier word ik stapel gestoord van !
pi_31578562
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:54 schreef PH52 het volgende:
Je bericht is geplaatst! Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:20 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Niet zo piepen want het is gratis!
werd mij net verteld... en is ook zo eigelijk.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31578664
Chantal, Ingrid en Tanja hebben het over Menno nu in de tuin

pi_31578673
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:54 schreef PH52 het volgende:
Het is gewoon
pi_31578679
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:53 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ik geloof dat alles wat jij niet vind, voor jou dan ook niet meer waar kan zijn. Als we 't over bekrompen gedachten hebben span jij de kroon wel hoor.
jammer dat het nu allemaal zo traag gaat hier op het Forum.

Voor mij is er niet 1 waarheid hoor en van mij hoeven jullie het niet eens te zijn met mijn visie, juist dat maakt het zo boeiend. Als ik de info van Lieske anders interpreteer is het leuk om hier over van gedachte te wisselen. (het kan zijn dat ik niet alles heb gehoord, maar ook dat maakt de discussie niet minder boeiend)
Ik keur Lieske als mens niet af, ik reageer op dingen die ze op dat moment zegt. Er zijn een heleboel dingen die ze heeft aangegeven waar ik respect voor heb en bewonder, maar dit stuk vond ik tenenkrommend.

Even voor de duidelijkheid ik geloof zeer zeker dat verenigingen een heel goede functie hebben in het leven. Zeker voor studenten in een nieuwe stad en in een nieuwe fase van hun leven is het een heel goed iets om je draai te vinden in een nieuwe stad. Ik ben dus echt niet TEGEN studentenverenigingen
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:09:20 #43
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31578711
pi_31578742
Vindicaters staan in Groningen onder studenten niet bekend als de leukste soort - beetje een eigen subcultuur van rechtse snit met een hoge bralfactor. Maar ook daar lopen natuurlijk wel leuke individuen rond.
"That rug really tied the room together".
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:16:23 #45
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31578786
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:06 schreef cuall het volgende:

[..]

jammer dat het nu allemaal zo traag gaat hier op het Forum.

Voor mij is er niet 1 waarheid hoor en van mij hoeven jullie het niet eens te zijn met mijn visie, juist dat maakt het zo boeiend. Als ik de info van Lieske anders interpreteer is het leuk om hier over van gedachte te wisselen. (het kan zijn dat ik niet alles heb gehoord, maar ook dat maakt de discussie niet minder boeiend)
Ik keur Lieske als mens niet af, ik reageer op dingen die ze op dat moment zegt. Er zijn een heleboel dingen die ze heeft aangegeven waar ik respect voor heb en bewonder, maar dit stuk vond ik tenenkrommend.

Even voor de duidelijkheid ik geloof zeer zeker dat verenigingen een heel goede functie hebben in het leven. Zeker voor studenten in een nieuwe stad en in een nieuwe fase van hun leven is het een heel goed iets om je draai te vinden in een nieuwe stad. Ik ben dus echt niet TEGEN studentenverenigingen
Ik heb geen zin om in discussie te gaan omdat het forum zo teringlangzaam is en het voordeel van een discussie moet zijn dat je direct op elkaar kan reageren wat nu totaal wegvalt. Komt 'n andere keer nog wel
pi_31578790
Om 2 uur moeten ze stoppen met breien... daarna mogen ze nog wel recreatief breien. Joost zegt dat ze dat precies gaan redden om nog een kleed af te krijgen.
pi_31578804
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:11 schreef Art_Core het volgende:
Vindicaters staan in Groningen onder studenten niet bekend als de leukste soort - beetje een eigen subcultuur van rechtse snit met een hoge bralfactor. Maar ook daar lopen natuurlijk wel leuke individuen rond.

Net als overal en het trieste is dat de goede moeten lijden onder de slechte.
pi_31578832
Waar is m'n peterselie
"That rug really tied the room together".
pi_31578849
kunnen ze stoppen met zingen?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:23:27 #50
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31578866
Leuke liedjes zo, voor Menno, zo vlak voor zn verjaardag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')