abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31600221
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:38 schreef imago het volgende:

[..]

Met de IC 14 minuten en met de sneltrein 16
Ik ga altijd vanaf sloterdijk
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_31600299
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow kewl, daar ga ik volgend jaar dus ook heen
Ja? Ga je naar Haarlem?

Zo, ik ben van top tot teen geolivebranched Wil een grote fles! Het lijkt me ook heerlijk om in bad te doen... *droomt weg*
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_31600830
nee, gewoon af en toe eens
Billie Holiday is Lady Day!
pi_31604524
Maerycke: je envelop is binnen hoor

Ben wel een beetje boos op de tgp post Wij hebben nl van die postboxen (zoals bij een flat) en ze had hem er zo half ingestoken want het paste niet. Iemand had hem zo kunnen pakken.

Was trouwens een behoorlijk geurige envelop

Ik denk helaas alleen wel dat the night niet echt mijn ding is .
Ik vind hem heel erg naar kamille ruiken en normaal vind ik dat juist lekker maar t lijkt wel alsof er nog iets bitters bij zit.

De woosh jellie ruikt echter heerlijk en de randy butter is ook goedgekeurd:P
Over de snowfairy ben ik nog niet uit, daar wil ik me eerst mee douchen voordat ik een oordeel vel (ik namelijk iedereen zeggen dat ie onder de douchen anders ruikt)
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:19:17 #105
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_31605411
* Nugget is terug van vakantie en heeft de tijd van haar leven gehad met de bruisballen en BBS!

Nu even de oude pagina's van het vorige topic teruglezen en ik ben weer bij. Wat is badderen toch leuk Oja, en de vakantie in het algemeen was ook leuk.
pi_31605471
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 15:19 schreef Nugget het volgende:
* Nugget is terug van vakantie en heeft de tijd van haar leven gehad met de bruisballen en BBS!

Nu even de oude pagina's van het vorige topic teruglezen en ik ben weer bij. Wat is badderen toch leuk Oja, en de vakantie in het algemeen was ook leuk.
Lang leve Zeeland
pi_31607564
Mijn bestelling uit Engeland is al binnen!!! Maar..ik ga hem nu nog niet openmaken. Heb nu geen tijd. Moet nog eten, zonnen en naar de kapper en dan op mijn gemak de doos openmaken. Sjees, dat is wel snel hoor.
Go hard or go home
pi_31609507
Wow idd!
Veel plezier Noekje!
pi_31610181
Lekker Noekje!!
pi_31612841
Ik heb er een gratuitous violets bij gekregen en een extra ruby red slipper. Superleuk.

Ik hoop voor de Nederlandse bestellers dat er ook wat extra's in zit! Wie weet. Keep my fingers crossed.
Go hard or go home
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:53:07 #111
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31613488
Ik vind het niet handig idd dat ze zo selectief zijn met monstertjes/proefjes. Ik heb bv Skin's Shangri la gekocht omdat het proefje goed beviel , geen haar op mijn hoofd die voor dat bedrag een potje koopt zonder dat je weet of het bevalt... De eerste keer in Den Bosch had ik trouwens een hele leuke verkoopster, en kreeg ik een proefje Big (later gekocht ), Fuel (mwa), Miranda (lekker, zou ik anders nooit geprobeerd hebben), Cerology (gekocht), en Aromaco (met dit stukje doe ik nu al ruim een maand, en het lijkt maar niet kleiner te worden , koop ik zeker als ie op is.

Dus ik bedoel maar, volgens mij is proefjes geven wel 1 van de betere manieren van klantenbinding.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_31615112
Leuk dat je de zeep en de Ruby red slipper erbij heb!!
Ben heel benieuwd hoe jij die geur vind, want zit te twijfelen of ik hem moet gfaan kopen of niet. Maar de 1 zegt Potiongeur en de andere ouwe oma geur.
Hoe vind je de violet zeep?

Precies Leah dat heb ik ook met een boel dingen. Ha ze niet gekocht als ik ze niet eerst geprobeerd had!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:01:31 #113
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31615465
Niemand die iets voor een It was the night before christmas wil ruilen?
Whatever I want.
pi_31615644
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:01 schreef PeRi het volgende:
Niemand die iets voor een It was the night before christmas wil ruilen?
Wat moet je ervoor hebben? Ik heb niet zo énorm veel te ruil, maar wie weet...
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:09:30 #115
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31615703
Vertel me wie je hebt voor Sinterklaas. Wat wil je kwijt?
Whatever I want.
pi_31615924
Euh... half stuk Sandstone, Angel's Delight van vorig jaar, 50 g Bada Bing, klein beetje Strawberry Twin Tub, zo'n 15 gram Almond Buttercream, halve Spice Mountain?

En als je dat allemaal niks vindt is het jammer
pi_31615975
Oh en ik kan ook wel een stukje glitterbug (paars of goud) afsnijden als je die moet trouwens
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:22:34 #118
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31616126
Ik wil wel een stukje Spice Mountain wel proberen, en een stukje paarse bug? Ik pm je ff
Whatever I want.
pi_31616505
Ik heb net een unieke bestelling van de buuv gekregen.
Ik moet voor de kerst voor 30 euro Rockstar kopen
pi_31619586
Dat zal wel lekker ruiken als het binnenkomt dan =D

Heb vandaag trouwens ook gesjopt bij Lush:
reserve Eggsnog
reserve Snowcake (nog maar 2 ons van vorig jaar in de kast)
Snowfestival
reserve Christmas Massage (eerste is al bijna op!)
proefje Enzymion
proefje Ring of Roses
Sinterklaasswapinkopen
Afterlife voor Anitra
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:51 schreef imago het volgende:
Dat de teksten op de site letterlijk vertaald zijn is trouwens niet zo gek, dat is altijd al zo, ook met het krantje. Net in dit ene geval kan ik me het gedoe met de vraagtekens en niet werkende plaatjes nog wel een beetje voorstellen, omdat dit natuurlijk een haastklus was. Erg professioneel is het allemaal niet, maar what else is new...
Sorry hoor, maar als aankomend vertaalster kan ik het toch niet laten om te reageren: dat het altijd zo is, en ook in het krantje, maakt het des te gekker. Ik heb na het verschijnen van de eerste Nederlandstalige Lush Times al gemaild naar Lush om mijn diensten aan te bieden, en kreeg toen een mailtje terug dat dat niet nodig was (hoewel ik daar toch anders over denk) en met de mededeling dat het gewoon wat slordig gedaan was omdat het de eerste keer was en met haast was samengesteld. Maar dat vind ik dus voor een bedrijf best wel slecht. Haast is al een slecht excuus, maar zeker als je het iedere keer als excuus gebruikt. Huur er dan iemand voor in die ervoor is opgeleid, in plaats van het door iemand van het bedrijf zelf te laten doen terwijl die het blijkbaar niet zo goed kan, of in ieder geval niet snel genoeg.

[ Bericht 10% gewijzigd door Maeghan op 22-10-2005 02:21:36 ]
Sanity is (not) statistical
pi_31621726
Oh met dat het niet zo gek is bedoel ik eerder dat het me niet verbaast Ben inmiddels zo gewend aan de kromme vertalingen en typ- en spelfouten dat ik er niet meer van opkijk!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:13:38 #122
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31621816
Mn PM is zeker niet aangekomen Imago? Dat ding bleef op de een of andere manier ook in de browser hangen en moest ik je naam gewoon intikken.
Waar kan ik je mailen?
Whatever I want.
pi_31622067
Dat is lekker shoppen geweest Maeghan
pi_31622077
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 09:13 schreef PeRi het volgende:
Mn PM is zeker niet aangekomen Imago? Dat ding bleef op de een of andere manier ook in de browser hangen en moest ik je naam gewoon intikken.
Waar kan ik je mailen?
Nee dacht al dat het aan mij lag. Ik gooi m'n e-mail-adres wel even in m'n profiel, roep maar als je em hebt dan haal ik het weer weg
pi_31622100
Oh wacht die PM komt net binnen! Wacht ff hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')