Ik ga altijd vanaf sloterdijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:38 schreef imago het volgende:
[..]
Met de IC 14 minuten en met de sneltrein 16
Ja? Ga je naar Haarlem?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow kewl, daar ga ik volgend jaar dus ook heen
Lang leve Zeelandquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:19 schreef Nugget het volgende:
* Nugget is terug van vakantie en heeft de tijd van haar leven gehad met de bruisballen en BBS!
Nu even de oude pagina's van het vorige topic teruglezen en ik ben weer bij. Wat is badderen toch leukOja, en de vakantie in het algemeen was ook leuk.
![]()
Wat moet je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:01 schreef PeRi het volgende:
Niemand die iets voor een It was the night before christmas wil ruilen?
Sorry hoor, maar als aankomend vertaalster kan ik het toch niet laten om te reageren: dat het altijd zo is, en ook in het krantje, maakt het des te gekker. Ik heb na het verschijnen van de eerste Nederlandstalige Lush Times al gemaild naar Lush om mijn diensten aan te bieden, en kreeg toen een mailtje terug dat dat niet nodig was (hoewel ik daar toch anders over denk) en met de mededeling dat het gewoon wat slordig gedaan was omdat het de eerste keer was en met haast was samengesteld. Maar dat vind ik dus voor een bedrijf best wel slecht. Haast is al een slecht excuus, maar zeker als je het iedere keer als excuus gebruikt. Huur er dan iemand voor in die ervoor is opgeleid, in plaats van het door iemand van het bedrijf zelf te laten doen terwijl die het blijkbaar niet zo goed kan, of in ieder geval niet snel genoeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:51 schreef imago het volgende:
Dat de teksten op de site letterlijk vertaald zijn is trouwens niet zo gek, dat is altijd al zo, ook met het krantje. Net in dit ene geval kan ik me het gedoe met de vraagtekens en niet werkende plaatjes nog wel een beetje voorstellen, omdat dit natuurlijk een haastklus was. Erg professioneel is het allemaal niet, maar what else is new...
Nee dacht al dat het aan mij lag. Ik gooi m'n e-mail-adres wel even in m'n profiel, roep maar als je em hebt dan haal ik het weer wegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:13 schreef PeRi het volgende:
Mn PM is zeker niet aangekomen Imago? Dat ding bleef op de een of andere manier ook in de browser hangen en moest ik je naam gewoon intikken.
Waar kan ik je mailen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |