Helaas, alle Snow Fairy is uitverkocht. Maar as dinsdag ligt komen de kerstproducten in heel Nederland binnen!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:21 schreef Lotjeb het volgende:
Over Snow Fairy: voor zover ik weet zijn alleen de kleine flesjes uitverkocht
Inmiddels is ie openquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:36 schreef PeRi het volgende:
Hoe kan je het in godsnaam nog niet geopend hebben?
Veel plezier ermee! Heerlijke Happy For Sad gaat eruit, hoop dat je je er niet teveel aan hecht nog
Hotelkamer met bad huren! Of gewoon een lekker voetenbadje nemenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
Inmiddels is ie open![]()
Het ruikt lekker, ik baal echt dat ik geen bad heb!!
Happy is geweldig!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:25 schreef Aarti het volgende:
Er staat geen plaatjes op de site van de nieuwe producten
Ik heb vandaag mn prijsje opgehaald!!
Dat meisje stelde me voor aan haar collega: Kijk zij heeft de prijs gewonnen, en ze is vaste klant bij ons. COllega: "hey wat leuk dat een vaste klant heeft gewonnen!"
Ik heb maar niet verteld dat mijn collectie mini mini is (ik heb maar 4 Lushjes!!), en heb vriendelijk doorgelachen
Het pakket heet Happy, en er zit in:
Irresistible Bliss Shampoo Bar 55 gr
Bon Bomb 95 gr
Miranda Soap 100 gr
Happy for sad shower gel 100g
Therapy Massage Bar 65 gr
The Sicilian Bath Ballistic 200gr
Leuk he! Ik ben benieuwd hoe alles ruikt, het pakketje zit nu nog dicht!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:02 schreef PeRi het volgende:
Sanne, FF zei dat ie alleen wilde komen als je hem weer gaat betuttelen
*markeert dinsdag in agenda, moet toch nog wat cadeautjes kopen voor anderen... en nu dus ook mezelfquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef Kyara het volgende:
[..]
Helaas, alle Snow Fairy is uitverkocht. Maar as dinsdag ligt komen de kerstproducten in heel Nederland binnen!
Hier ook! Toen ik net keek zag ik volgens mij geen stukjes meer erin drijven. Zodra ik schud is het schuim wel terug. Ik ga het ook snel proberenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is m'n Sweetie Pie douchegel-experiment geslaagd! Het schuim is weg en ik heb iets wat lijkt op douchegel! Niet te dun, niet te dik.
Binnenkort maar eens proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |