abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:48:42 #26
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31577600
starbucks zit toch ook ene op pickadilly circus ? evenals die disney store lang geleden dt ik in londen was
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_31577616
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 11:44 schreef heaven7 het volgende:
Gelukkig Ik schrok al

Morgen gaan wij naar A'dam! Eigenlijk wilde ik vandaag al heel graag maar vriendje heeft tot 6:00 vanochtend voor school zitten werken
Ze hebben hem op dit moment toch niet meer in Amsterdam? Ik hoorde dat die uitverkocht was.
pi_31577642
Soms is ie er wel soms niet, hij moet net in de collectie zijn.
Toen ik er de vorige keer was ( en lotjeb had dit ook) waren er geen kleine flesjes snow fairy meer.
Dus ik had geen keuze
Billie Holiday is Lady Day!
pi_31577809
Oh Dat heb ik dan weer.. nouja, we zien wel.

Leuk dat vriendje em ook lekker vindt SS16 De mijne vindt em ook lekker! Ik stopte em onder zn neus en had echt verwacht dat ie zou gaan stuiteren om de gore snoepjeslucht, maar nee dus!
pi_31577850
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 11:47 schreef bibi het volgende:

[..]

Grappig jij noemt bijna allemaal winkels waar ik ook speciaal voor naar Londen ga
Alleen weet ik niet waar ik de starbucks kan vinden, maar ik wil er wel koffie gaan drinken nadat ik zoveel geshopt heb bij Lush
Ohja ik moet ook nog even Marks en Spencer in voor hun geweldige food afdeling
Laatste keer dat ik in Londen geweest ben was in 2003 en toen struikelde we echt over de Starbucks Wij zaten toen in een hotel bij Padington station en daar was redelijk dichtbij ook een Starbucks, maar hoe meer je naar het centrum gaat hoe meer je er ziet! De Disney store in Londen is groter als in Newcatsle en dus veeeeeeel slechter voor de portomonee
pi_31577870
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 11:59 schreef heaven7 het volgende:

Leuk dat vriendje em ook lekker vindt SS16 De mijne vindt em ook lekker! Ik stopte em onder zn neus en had echt verwacht dat ie zou gaan stuiteren om de gore snoepjeslucht, maar nee dus!
Bubblegum.. I looooove Bubblegum

Dat was de reactie...
We communiceren dus in het Engels
pi_31578029
Ik vind em overigens niet naar bubblegum ruiken? Hij ruikt onder de douche iig veel lekkerder dan zo uit het flesje.

Zijn de kerstspulletjes al in Maastricht?
pi_31578532
Vandaag heb ik me lekker gedoucht met het volgende.

Eerst Catastrphe Cosmetic maskertje. Hij werd al wat hard op sommige plaatsen, zodat ik het niet eens aan kon brengen op mijn gezicht, ik heb er wat water bij gefrut.

Daarna onder de douche met Bathos? en I love Juicye. Gezicht met AOBS en Babyface.

Lekker hoor.

Daarna skin sin, candy fluff, enchanted eyecream, mirror mirror smitten en fair trade foot lotion opgesmeerd
pi_31578817
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vandaag heb ik me lekker gedoucht met het volgende.

Eerst Catastrphe Cosmetic maskertje. Hij werd al wat hard op sommige plaatsen, zodat ik het niet eens aan kon brengen op mijn gezicht, ik heb er wat water bij gefrut.

Daarna onder de douche met Bathos? en I love Juicye. Gezicht met AOBS en Babyface.

Lekker hoor.

Daarna skin sin, candy fluff, enchanted eyecream, mirror mirror smitten en fair trade foot lotion opgesmeerd
Oeh, klinkt lekker!

Vind het vandaag echt zo'n dag om de hele dag in de badkamer of in bed door te brengen... ik houd van de herfst

Maar ik moet zo naar school.... en na afloop mag ik niet langs de lushwinkel... ik mag pas na mijn tentamens! Eind volgende week mag ik een cadeautje voor mezelf kopen
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_31578838
Over Snow Fairy: voor zover ik weet zijn alleen de kleine flesjes uitverkocht

[ Bericht 1% gewijzigd door Lotjeb op 20-10-2005 13:22:45 (typfouten) ]
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:54:51 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31579228
Hoi!

Ik ga zo lang en uitgebreid douchen met Lush!

Ben ongesteld en strontchagrijnig .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31579466
Het enigste wat ik ooit bij Lush heb gekocht is Chocolate Whipstick, en dat vond ik super!!!

Ik heb vandaag voor het eerst eens een zeep 'honey I washed the kids' gekocht, ik ben benieuwd...ik ga me zo douchen

Verder wilde ik weer de whipstick kopen maar ik heb nu in plaats daarvan Honeytrap lipbalm gekocht. Eens kijken hoe deze mij bevalt...

Verder heb ik me laten verleiden tot candy fluff poeder ...ik ben dol op zoete geurtjes! Ik ga het allemaal uitproberen.

Dat vond mijn budget wel weer genoeg
The secret of getting ahead is getting started
pi_31579634
Jammie, ziet er lekker uit, Ivy!
pi_31580069
Ze verkopen Teddybeer ook los.
Whatever I want.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 14:48:51 #40
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31580141
De bruisbal hè? Niet de zeep volgens mij...
pi_31580220
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:48 schreef Maerycke het volgende:
De bruisbal hè? Niet de zeep volgens mij...
Hmm op zich logisch ook, hij staat tussen de bruisballen
Maar ik zou 'm toch niet bestellen.
Whatever I want.
pi_31580343
de shops die op de site staan zijn dat de enige Lushwinkels in Nederland?

I know, I'm stupid
Werewolf
pi_31580652

die heb ik, hij ruikt zo lekker
nu ooit nog ergens een bad zien te versieren
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31581124
Ja Sara.

Ik heb een stuk 'It was the night before Christmas' zeep te ruil.
Whatever I want.
pi_31581156
@ shirley, ik heb het vandaag op de post gedaan, heb het druk gehad
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_31581238
vind je m niet lekker peri?
ik moet m nog uitproberen
zo door t papiertje ruikt 'ie wel lekker
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31581334
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
vind je m niet lekker peri?
ik moet m nog uitproberen
zo door t papiertje ruikt 'ie wel lekker
Nee hahaha in de winkel leek het me wel lekker, maar toen ik thuis kwam had ik zoiets van hmmmmmmmmmmmmmmmmm..... En toen heb ik een stuk er van af gesneden en daarmee geprobeerd en de rest heeft Anitra gekregen. Maar ik vind het toch echt niets.
Whatever I want.
pi_31581872
-dubbel-

Oh wacht dan gebruik ik deze post om te vertellen dat de mevrouw in Haarlem zei dat daar de kerstproducten dinsdag al komen!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_31581884
Ik ben net even naar Haarlem geweest, daar hebben ze van alle oude douchegels behalve Freeze nog een klein voorraadje

Voor mezelf nieuwe AOBS gekocht en Enchanted Eye Cream. Monstertje gekregen van Strawberry Twin Tub en Skinny Dip Buttercream. Die laatste lijkt op een plakje kaas Terwijl mijn Almond Buttercream echt op een soort dikke crème lijkt, chocolademousse-structuur. Skinny Dip lijkt wel op een gewoon zeepje.

En ik heb nog iets gevraagd (en meegekregen) voor Sinterklaas maar dat is geheim
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_31582730
Tssk..
Wat valt de site toch weer door de mand.
Misschien moet ik ze toch maar es informeren over het feit dat er niet te werken valt met deze site en dat er mensen zijn die een website veel mooier kunnen maken.

Verder hebben ze alle teksten direct overgenomen van het Engelse krantje.
Ze verwijzen ons bij de Merry Christmas massagebar naar het forum om te discussieren welke kerstsong het beste is, okay we hebben er hier 1 op fok en lushalicious, maar weten deze lemmingen daarvanaf?
Wat een goedkope rotzooi met overal die vraagtekens tussendoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')