Ze hebben hem op dit moment toch niet meer in Amsterdam? Ik hoorde dat die uitverkocht was.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:44 schreef heaven7 het volgende:
GelukkigIk schrok al
Morgen gaan wij naar A'dam! Eigenlijk wilde ik vandaag al heel graag maar vriendje heeft tot 6:00 vanochtend voor school zitten werken![]()
Laatste keer dat ik in Londen geweest ben was in 2003 en toen struikelde we echt over de Starbucksquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:47 schreef bibi het volgende:
[..]
Grappig jij noemt bijna allemaal winkels waar ik ook speciaal voor naar Londen ga![]()
Alleen weet ik niet waar ik de starbucks kan vinden, maar ik wil er wel koffie gaan drinken nadat ik zoveel geshopt heb bij Lush
Ohja ik moet ook nog even Marks en Spencer in voor hun geweldige food afdeling![]()
Bubblegum.. I looooove Bubblegumquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:59 schreef heaven7 het volgende:
Leuk dat vriendje em ook lekker vindt SS16De mijne vindt em ook lekker! Ik stopte em onder zn neus en had echt verwacht dat ie zou gaan stuiteren om de gore snoepjeslucht, maar nee dus!
Oeh, klinkt lekker!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vandaag heb ik me lekker gedoucht met het volgende.
Eerst Catastrphe Cosmetic maskertje. Hij werd al wat hard op sommige plaatsen, zodat ik het niet eens aan kon brengen op mijn gezicht, ik heb er wat water bij gefrut.
Daarna onder de douche met Bathos? en I love Juicye. Gezicht met AOBS en Babyface.
Lekker hoor.
Daarna skin sin, candy fluff, enchanted eyecream, mirror mirror smitten en fair trade foot lotion opgesmeerd
Hmm op zich logisch ook, hij staat tussen de bruisballenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:48 schreef Maerycke het volgende:
De bruisbal hè? Niet de zeep volgens mij...
Nee hahaha in de winkel leek het me wel lekker, maar toen ik thuis kwam had ik zoiets van hmmmmmmmmmmmmmmmmm..... En toen heb ik een stuk er van af gesneden en daarmee geprobeerd en de rest heeft Anitra gekregen. Maar ik vind het toch echt niets.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
vind je m niet lekker peri?
ik moet m nog uitproberen
zo door t papiertje ruikt 'ie wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |