abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 januari 2002 @ 14:35:18 #126
6853 tekkel
lief hondje
pi_2792424
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 21:37 schreef HiZ het volgende:
..........Ik vind de foto's trouwens spuuglelijk, het lijkt wel alsof ze hebben zitten knippen en plakken met de lijven en gezichten.
Ja, dat dacht ik ook meteen!
Net of ze een te groot hoofd op dat lichaam hebben geplakt.
En allemaal gepaintbrushed, veel te gladjes. En dat haar!!!!
Ik vind het een sneuje reportage
pi_2792477
Oei, meer dan ooit is het duidelijk dat Kelly een omgebouwde vent is. Voor de voetbalkenners onder ons: ik vind haar op Martin Drent lijken.

Ben trouwens erg benieuwd wat Andries van die foto's vindt en hoe hij zich nu zal voelen.

Gokje: vies, heeeeel erg vies

pi_2792546
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 14:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het gaat er dus niet om of het knap van haar is... of taboe-doorbrekend....

Waarom gaat het daar niet om eigenlijk???
quote:
Er is ook bijna niemand te vinden die de foto's wel mooi vindt (behalve jij en nog 1 of 2 anderen)
Ik heb mijn mening over de fotoos nog helemaal niet gegeven.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_2792571
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 12:07 schreef fashionably_late het volgende:
Wat zijn jullie allemaal negatief hé!!!

Waarom ? Waarom??

Ik vind het hartstikke dapper van Kelly, dat ze dit doet.
Los van het oordeel wat jullie mogen hebben over de kwaliteit van het licht, de make-up, de poses....

Kelly staat daar gewoon!! Ze is als jongetje geboren,en iedereen weet hoe vreselijk moeilijk het hele traject is geweest om vrouw te worden..
Hiermee haalt ze wél een taboe uit de kast hoor!!
Van Playboy vind ik het ook heel goed dat ze haar hebben gevraagd.
Ik snap dat het aan de ene kant ook voor hun, een beetje 'aapjes kijken' is maar ze geven transsexuelen ook de bevestiging dat ze helemaal als vrouw worden gezien.

Voor veel vrouwen is het een droom om in Playboy te komen....en ik kan helemaal begrijpen dat het daarom voor Kelly een enorme bevestigingsboost geeft.
En die gun ik haar...

<edit typo>

Ten eerste zo'n doorbreken van een taboe is het niet, het is pas echt bijzonder als ze zich weer terug formatteerd naar man.

Ik heb aan mijn vriendin gevraagd of ze ook in de Playboy wil, nee dus, zij ziet dat net als ik als een vorm van prostitutie.

zaterdag 12 januari 2002 @ 14:55:42 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2792574
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 14:52 schreef fashionably_late het volgende:

Waarom gaat het daar niet om eigenlijk???

Kelly staat gefotografeerd in een mannenblad! Dan lijkt het me toch wel een 'klein beetje' belangrijk of de foto's mooi zijn of niet Het verhaal áchter de foto's is wel leuk om te weten, maar niet waar het om gaat natuurlijk. Ook bij een transsexueel moeten de foto's mooi zijn en wordt de lat niet opeens lager gelegd.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2792600
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 14:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Kelly staat gefotografeerd in een mannenblad! Dan lijkt het me toch wel een 'klein beetje' belangrijk of de foto's mooi zijn of niet

Tuurlijk , heb je helemaal gelijk in....

Maar eerlijk gezegd heb ik nog NOOIT een man die de Centerfold uitklapte, iets horen zeggen over de belichting of de make-up!!!

Nou jij weer!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zaterdag 12 januari 2002 @ 15:04:48 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2792646
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 14:59 schreef fashionably_late het volgende:
Tuurlijk , heb je helemaal gelijk in....

Maar eerlijk gezegd heb ik nog NOOIT een man die de Centerfold uitklapte, iets horen zeggen over de belichting of de make-up!!!

Nou jij weer!

Niemand zegt iets over de belichting en de make-up omdat die 9 van de 10 keer goed is bij PB. Dat is JUIST heel belangrijk. Als je de centerfolds van Playboy kent weet je dat dat zo is... Er wordt heel veel aandacht besteed aan belichting, make-up en poses.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2793444
nieuwsgierig als ik ben, ben ik toch even gaan kijken en mijn conclusie is.............lelijk. ik had wel verwacht dat ze iets fotogenieker zou zijn en dan nog....ze zijn gewoon niet mooi!!!
pi_2793467
Ben het met scanman eens.
De pics van playboy zijn juist altijd mooi.
De vrouwen zijn op die foto's altijd stukken mooier dan ze in het echt zijn.
Maar met kelly is dat dus niet zo. Wij hebben mooiere foto's van haar op de site.
Het lijkt wel alsof dit expres gedaan is.
haar gezicht is heel hard opgemaakt , net alsof ze dit effect dus wilden bewerksteligen. het effect vrouwenlichaam met mannelijk hoofd.
Ook is die laatste foto geen playboy style maar meer penthouse.

Jammer voor kelly. het had zeker veel mooier gekund.

pi_2793501
Ik vind een transseksueel in Playboy een belediging voor alle vrouwelijk schoon. Commercie steekt de kop op. De oplage loopt terug en op deze manier proberen ze weer meer te verkopen. Schande!

Er zijn zat onbekende mooie vrouwen, waarom een bekende omgebouwde vent? Bah wat een leijke scheur.

Damaged people are dangerous -- they know they can survive...
pi_2793509
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 16:23 schreef itsme het volgende:
Maar met Kelly is dat dus niet zo. Wij hebben mooiere foto's van haar op de site.
haar gezicht is heel hard opgemaakt, net alsof ze dit effect dus wilden bewerksteligen. Het effect vrouwenlichaam met mannelijk hoofd.

Jammer voor kelly. Het had zeker veel mooier gekund.

Mee eens.
I wasn't supposed to BE here today!
pi_2793543
quote:
Maar met kelly is dat dus niet zo. Wij hebben mooiere foto's van haar op de site.
haar gezicht is heel hard opgemaakt , net alsof ze dit effect dus wilden bewerksteligen. het effect vrouwenlichaam met mannelijk hoofd.

Ben het hier helemaal mee eens. Ze hebben haar bewust mannelijker gemaakt dan ik haar ooit in het BB huis heb gezien. Nu wordt ze een soort circus atractie: een mannenhoofd met een vrouwenlichaam. En die foto met gespreide benen, dat kan gewoon echt niet.

Ben heeel benieuwd of ze zelf wel tevreden is. Kan het me niet voorstellen.

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_2793791
http://www.playboy.nl/0202PB/februari.html
staat nog niets over kelly !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_2794053
Bij www.mokkels.nl staat trouwens een link...
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_2794134
fok wordt veel bezocht door mensen nieuwsgierig naar kelly

uit de fok statistieken blijkt dat

12 Jan, Sat, 12:10:41 Google: naaktfoto kelly
12 Jan, Sat, 12:13:26 Google: kelly+naakt+bb
12 Jan, Sat, 12:23:21 Google: naaktfoto kelly
12 Jan, Sat, 13:03:26 Google: kelly+naakt+bb

pi_2794211
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 16:33 schreef Cathelijne het volgende:

[..]
Ben heeel benieuwd of ze zelf wel tevreden is. Kan het me niet voorstellen.

Ze is er zeer tevreden over.Ze had zelf ook veel inspraak op het geheel.Dat heeft diverse malen gezegd!!
Hoe ze opgemaakt is past wel bij geheel, locatie en dergelijke.Ik vind het niet lelijk maar ook niet mooi.
De foto's op zich zijn heel mooi gedaan.
Een ander lingerie setje had van mij ook wel gemogen.Dat paste totaal niet in het geheel.
pi_2794309
Blootblad Playboy is onaangenaam verrast door de mysterieuze verspreiding van de naaktfoto's van de transseksuele Kelly.Nog voor het februarinummer in de winkel ligt, is het beoogde verkoopkanon in al haar glorie te bewonderen op diverse internetsites.
Playboy erkent dat het gaat om afdrukken van de orginele foto's en zegt geen flauw idee te hebben waar het lek zit.Het Amerikaanse Playboy Enterprice Inc, de moedermaatschappij van Playboy Nederland, gaat het incident hoogstpersoonlijk onderzoeken.
(bron: Telegraaf)
pi_2796096
quote:

absoluut, Kelly heeft er nog nooit zo mannelijk uitgezien, zelfs na 1 week arm zag ze er nog vrouwelijker uit dan op deze foto's
pi_2796178
Ik hoop dat ze er meer voor heeft gekregen dan die 75000 van Andries .
Ze heeft wel lef .
Maar ik moest wel lachen vooral om die kelly5 .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  † In Memoriam † zaterdag 12 januari 2002 @ 21:57:26 #145
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2796569
Volgens mij kreeg ze er 70 mille voor. Best veel geld nog altijd, temeer daar ze het waarschijnlijk ook wel had gedaan voor een stapeltje krasloten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 12 januari 2002 @ 22:04:08 #146
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_2796632
Die foto met die open scheur hoort qua compositie thuis in The Hustler en niet in Playboy.
Alle foto's kwalificeren zich voor publicatie in het freakcabinet-hoekje van een willekeurig medisch magazine
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  † In Memoriam † zaterdag 12 januari 2002 @ 22:17:59 #147
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2796746
Ach, laten we eerlijk zijn, het enige wat mannelijk Nederland intrigeerde was of de medici nog wat van haar doos hebben kunnen maken. Nogal logisch dus dat daar een inkijkshotje van gemaakt is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 12 januari 2002 @ 22:41:14 #148
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_2796905
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, laten we eerlijk zijn, het enige wat mannelijk Nederland intrigeerde was of de medici nog wat van haar doos hebben kunnen maken. Nogal logisch dus dat daar een inkijkshotje van gemaakt is.
En wat vond jij
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_2796968
gatverdamme
DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
  zaterdag 12 januari 2002 @ 22:51:02 #150
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_2796985
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
En zo'n foto verwacht je dus niet van de playboy.
never play games........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')