quote:Ja, dat dacht ik ook meteen!
Op vrijdag 11 januari 2002 21:37 schreef HiZ het volgende:
..........Ik vind de foto's trouwens spuuglelijk, het lijkt wel alsof ze hebben zitten knippen en plakken met de lijven en gezichten.
Ben trouwens erg benieuwd wat Andries van die foto's vindt en hoe hij zich nu zal voelen. ![]()
Gokje: vies, heeeeel erg vies
quote:Waarom gaat het daar niet om eigenlijk???
Op zaterdag 12 januari 2002 14:31 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het gaat er dus niet om of het knap van haar is... of taboe-doorbrekend....
quote:Ik heb mijn mening over de fotoos nog helemaal niet gegeven.
Er is ook bijna niemand te vinden die de foto's wel mooi vindt (behalve jij en nog 1 of 2 anderen)
quote:Ten eerste zo'n doorbreken van een taboe is het niet, het is pas echt bijzonder als ze zich weer terug formatteerd naar man.
Op zaterdag 12 januari 2002 12:07 schreef fashionably_late het volgende:
Wat zijn jullie allemaal negatief hé!!!Waarom ? Waarom??
Ik vind het hartstikke dapper van Kelly, dat ze dit doet.
Los van het oordeel wat jullie mogen hebben over de kwaliteit van het licht, de make-up, de poses....Kelly staat daar gewoon!! Ze is als jongetje geboren,en iedereen weet hoe vreselijk moeilijk het hele traject is geweest om vrouw te worden..
Hiermee haalt ze wél een taboe uit de kast hoor!!
Van Playboy vind ik het ook heel goed dat ze haar hebben gevraagd.
Ik snap dat het aan de ene kant ook voor hun, een beetje 'aapjes kijken' is maar ze geven transsexuelen ook de bevestiging dat ze helemaal als vrouw worden gezien.Voor veel vrouwen is het een droom om in Playboy te komen....en ik kan helemaal begrijpen dat het daarom voor Kelly een enorme bevestigingsboost geeft.
En die gun ik haar...
<edit typo>
Ik heb aan mijn vriendin gevraagd of ze ook in de Playboy wil, nee dus, zij ziet dat net als ik als een vorm van prostitutie.
quote:Kelly staat gefotografeerd in een mannenblad! Dan lijkt het me toch wel een 'klein beetje' belangrijk of de foto's mooi zijn of niet
Op zaterdag 12 januari 2002 14:52 schreef fashionably_late het volgende:Waarom gaat het daar niet om eigenlijk???
quote:Tuurlijk , heb je helemaal gelijk in....
Op zaterdag 12 januari 2002 14:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Kelly staat gefotografeerd in een mannenblad! Dan lijkt het me toch wel een 'klein beetje' belangrijk of de foto's mooi zijn of niet
Maar eerlijk gezegd heb ik nog NOOIT een man die de Centerfold uitklapte, iets horen zeggen over de belichting of de make-up!!!
Nou jij weer!
quote:Niemand zegt iets over de belichting en de make-up omdat die 9 van de 10 keer goed is bij PB. Dat is JUIST heel belangrijk. Als je de centerfolds van Playboy kent weet je dat dat zo is... Er wordt heel veel aandacht besteed aan belichting, make-up en poses.
Op zaterdag 12 januari 2002 14:59 schreef fashionably_late het volgende:
Tuurlijk , heb je helemaal gelijk in....Maar eerlijk gezegd heb ik nog NOOIT een man die de Centerfold uitklapte, iets horen zeggen over de belichting of de make-up!!!
Nou jij weer!
Jammer voor kelly. het had zeker veel mooier gekund.
Er zijn zat onbekende mooie vrouwen, waarom een bekende omgebouwde vent? Bah wat een leijke scheur.
quote:Mee eens.
Op zaterdag 12 januari 2002 16:23 schreef itsme het volgende:
Ben het met scanman eens.
De pics van playboy zijn juist altijd mooi.
De vrouwen zijn op die foto's altijd stukken mooier dan ze in het echt zijn.
Maar met Kelly is dat dus niet zo. Wij hebben mooiere foto's van haar op de site.
Het lijkt wel alsof dit expres gedaan is.
haar gezicht is heel hard opgemaakt, net alsof ze dit effect dus wilden bewerksteligen. Het effect vrouwenlichaam met mannelijk hoofd.
Ook is die laatste foto geen playboy style maar meer penthouse.Jammer voor kelly. Het had zeker veel mooier gekund.
quote:Ben het hier helemaal mee eens. Ze hebben haar bewust mannelijker gemaakt dan ik haar ooit in het BB huis heb gezien. Nu wordt ze een soort circus atractie: een mannenhoofd met een vrouwenlichaam. En die foto met gespreide benen, dat kan gewoon echt niet.
Maar met kelly is dat dus niet zo. Wij hebben mooiere foto's van haar op de site.
haar gezicht is heel hard opgemaakt , net alsof ze dit effect dus wilden bewerksteligen. het effect vrouwenlichaam met mannelijk hoofd.
Ook is die laatste foto geen playboy style maar meer penthouse.Jammer voor kelly. het had zeker veel mooier gekund.
Ben heeel benieuwd of ze zelf wel tevreden is. Kan het me niet voorstellen.
uit de fok statistieken blijkt dat ![]()
12 Jan, Sat, 12:10:41 Google: naaktfoto kelly
12 Jan, Sat, 12:13:26 Google: kelly+naakt+bb
12 Jan, Sat, 12:23:21 Google: naaktfoto kelly
12 Jan, Sat, 13:03:26 Google: kelly+naakt+bb
quote:Ze is er zeer tevreden over.Ze had zelf ook veel inspraak op het geheel.Dat heeft diverse malen gezegd!!
Op zaterdag 12 januari 2002 16:33 schreef Cathelijne het volgende:[..]
Ben heeel benieuwd of ze zelf wel tevreden is. Kan het me niet voorstellen.
quote:absoluut, Kelly heeft er nog nooit zo mannelijk uitgezien, zelfs na 1 week arm zag ze er nog vrouwelijker uit dan op deze foto's
Ben het met scanman eens.
De pics van playboy zijn juist altijd mooi.
De vrouwen zijn op die foto's altijd stukken mooier dan ze in het echt zijn.
Maar met kelly is dat dus niet zo. Wij hebben mooiere foto's van haar op de site.
haar gezicht is heel hard opgemaakt , net alsof ze dit effect dus wilden bewerksteligen. het effect vrouwenlichaam met mannelijk hoofd.
Ook is die laatste foto geen playboy style maar meer penthouse.Jammer voor kelly. het had zeker veel mooier gekund.
quote:En wat vond jij
Op zaterdag 12 januari 2002 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, laten we eerlijk zijn, het enige wat mannelijk Nederland intrigeerde was of de medici nog wat van haar doos hebben kunnen maken. Nogal logisch dus dat daar een inkijkshotje van gemaakt is.
quote:En zo'n foto verwacht je dus niet van de playboy.
Op zaterdag 12 januari 2002 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, laten we eerlijk zijn, het enige wat mannelijk Nederland intrigeerde was of de medici nog wat van haar doos hebben kunnen maken. Nogal logisch dus dat daar een inkijkshotje van gemaakt is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |