Nee, ik denk iets van vijf minuten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:18 schreef Nickthedick het volgende:
Was het een lange sessie?
Misschien rukte je af omdat je je verveelde en voelde je je vooraf al niet denderend?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik denk iets van vijf minuten.
Ik ben vandaag wel al de hele dag moe, maar die enorme vermoeidheid na het rukken heb ik de laatste maanden altijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien rukte je af omdat je je verveelde en voelde je je vooraf al niet denderend?
Wat een flauwe laatste opmerking op een serieuze vraag van mij. Het kan mij niet schelen wat er wel en niet van Hem mag om eerlijk te zijn. Als ik zin heb dan doe ik het, punt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:36 schreef Drinkemaatje het volgende:
Is een standaard fysiologische reactie op klaarkomen bij mannen.
Maar in jouw geval: Je hebt minstens de ziekte van lyme, pfeiffer, bloedarmoede, stralingsziekte, slecht werkende schildklier. Dus misschien dat Hij je kan helpen. Mag rukken eigenlijk wel van Hem?
Heeft misschien niets met rukken te maken, maar meer met je algemene fysieke gesteldheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel al de hele dag moe, maar die enorme vermoeidheid na het rukken heb ik de laatste maanden altijd.
Als ik je profiel goed heb gelezen, heb je 'het' nog niet gedaan. Nu snap ik er niks meer van.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een flauwe laatste opmerking op een serieuze vraag van mij. Het kan mij niet schelen wat er wel en niet van Hem mag om eerlijk te zijn. Als ik zin heb dan doe ik het, punt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef ondeugend het volgende:
Masturberen is het beste middel om daarna lekker ontspannen in slaap te vallen.
Kan, maar misschien is die vermoeidheid wel een manier om je te straffen voor je zonden?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een flauwe laatste opmerking op een serieuze vraag van mij. Het kan mij niet schelen wat er wel en niet van Hem mag om eerlijk te zijn. Als ik zin heb dan doe ik het, punt.
Waarom heb ik er dan alleen last van na het rukken? Normaal gesproken dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heeft misschien niets met rukken te maken, maar meer met je algemene fysieke gesteldheid.
Klopt, maar wat heeft dat er mee te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Als ik je profiel goed heb gelezen, heb je 'het' nog niet gedaan. Nu snap ik er niks meer van.
Wacht maar ik zal je wat energie zendenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Pas op voor je karma, new age sletje.
Echt waar? Dat is taal die ik niet gewend ben van je FD...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
Het kan mij niet schelen wat er wel en niet van Hem mag om eerlijk te zijn. Als ik zin heb dan doe ik het, punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |