abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31570721
Beste SEX-gangers,

Eerder deze avond heb ik weer eens FuifDuif2 aan zijn verenjasje getrokken en ook vanavond weer viel het mij op dat er na het klaarkomen een onmenselijke vermoeidheid over mij komt. Het is echt een lichamelijke vermoeidheid die mij letterlijk dwingt even een half uurtje bij te komen.

Op zich vind ik dit niet erg, maar het zorgt er wel voor dat ik mijn masturbeer-intermezzo's moet plannen, zodat ik bijvoorbeeld voorkom dat ik vlak daarna iets te doen heb.

Hoe kan dit?
pi_31570757
Het is herfst
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31570765
Te weinig zon
je bent een nerd..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 00:18:18 #4
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_31570796
Was het een lange sessie?
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_31570902
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Te weinig zon
je bent een nerd..
Pas op voor je karma, new age sletje.
pi_31570915
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:18 schreef Nickthedick het volgende:
Was het een lange sessie?
Nee, ik denk iets van vijf minuten.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 00:24:04 #7
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_31570965
direct bier drinken.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 00:24:51 #8
106776 Nickthedick
pi_31570992
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:22 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, ik denk iets van vijf minuten.
Misschien rukte je af omdat je je verveelde en voelde je je vooraf al niet denderend?
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_31571109
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:24 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Misschien rukte je af omdat je je verveelde en voelde je je vooraf al niet denderend?
Ik ben vandaag wel al de hele dag moe, maar die enorme vermoeidheid na het rukken heb ik de laatste maanden altijd.
pi_31571262
Is een standaard fysiologische reactie op klaarkomen bij mannen.

Maar in jouw geval: Je hebt minstens de ziekte van lyme, pfeiffer, bloedarmoede, stralingsziekte, slecht werkende schildklier. Dus misschien dat Hij je kan helpen. Mag rukken eigenlijk wel van Hem?
1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
pi_31571306
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:36 schreef Drinkemaatje het volgende:
Is een standaard fysiologische reactie op klaarkomen bij mannen.

Maar in jouw geval: Je hebt minstens de ziekte van lyme, pfeiffer, bloedarmoede, stralingsziekte, slecht werkende schildklier. Dus misschien dat Hij je kan helpen. Mag rukken eigenlijk wel van Hem?
Wat een flauwe laatste opmerking op een serieuze vraag van mij. Het kan mij niet schelen wat er wel en niet van Hem mag om eerlijk te zijn. Als ik zin heb dan doe ik het, punt.
pi_31571318
Masturberen is het beste middel om daarna lekker ontspannen in slaap te vallen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 00:39:32 #13
106776 Nickthedick
pi_31571331
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:29 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik ben vandaag wel al de hele dag moe, maar die enorme vermoeidheid na het rukken heb ik de laatste maanden altijd.
Heeft misschien niets met rukken te maken, maar meer met je algemene fysieke gesteldheid.
pi_31571344
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Wat een flauwe laatste opmerking op een serieuze vraag van mij. Het kan mij niet schelen wat er wel en niet van Hem mag om eerlijk te zijn. Als ik zin heb dan doe ik het, punt.
Als ik je profiel goed heb gelezen, heb je 'het' nog niet gedaan. Nu snap ik er niks meer van.
pi_31571363
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef ondeugend het volgende:
Masturberen is het beste middel om daarna lekker ontspannen in slaap te vallen.
pi_31571399
quote:

[..]

Kan, maar misschien is die vermoeidheid wel een manier om je te straffen voor je zonden?
1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
pi_31571407
Niet zeuren FD, lijkt me perfect, voor het slapen gaan ff rukken en maffen maar.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31571571
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Heeft misschien niets met rukken te maken, maar meer met je algemene fysieke gesteldheid.
Waarom heb ik er dan alleen last van na het rukken? Normaal gesproken dan.
pi_31571580
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:39 schreef Shakermaker het volgende:

[..]

Als ik je profiel goed heb gelezen, heb je 'het' nog niet gedaan. Nu snap ik er niks meer van.
Klopt, maar wat heeft dat er mee te maken ?
pi_31572519
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:21 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Pas op voor je karma, new age sletje.
Wacht maar ik zal je wat energie zenden
whehehehe
pi_31572528
Na het rukken slapen gaan.
Ik post om het posten.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 09:08:23 #22
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_31574792
FuifDuif , ouwe rukker

Wist je dat er na een orgasme van een man hormonen vrijkomen die ervoor zorgen dat je je moe voelt? Je moe (en/of voldaan) voelen is dus nogal normaal zegmaar.
Ik weet niet wat jij onder heel erg moe verstaat, maar zo moe dat je niet meer in staat ben te lopen of te denken is nou ook weer niet helemaal normaal. Ik denk dan ook dat je dit topic gestart ben in zo'n periode..hehehe

En nou weer normaal:
Als je je in die 5 minuten als een bezetene loopt te beren ben je dus niet alleen moe van het orgasme zelf, maar ook van de inspanning..dan kon dat nog wel eens gaan kloppen.

(Al met al heb ik er gewoon geen fatsoenlijk antwoord op, alleen mogelijkheden. Zoals met iedere serieus lichamelijke vraag kun je het echt beter aan een dokter vragen dan op een forum)
pi_31575434
quote:
Het kan mij niet schelen wat er wel en niet van Hem mag om eerlijk te zijn. Als ik zin heb dan doe ik het, punt.
Echt waar? Dat is taal die ik niet gewend ben van je FD...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31575463
richie29 heeft gelijk wat betreft die stofjes in je lichaam die vrijkomen.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 09:55:23 #25
37248 BertV
Klei indiaan
pi_31575532
Het verderflijk kwaad der zelfbevlekking waart in 't duister om, en verteert de kracht der eerste jeugd...
Handgemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')