Ja en zij beseffen dat ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:51 schreef D.Rose het volgende:
Het enige wat je redelijkerwijs kunt eisen is een vergoeding van je woonlasten voor 1 extra maand.
Maar je hoeft natuurlijk niet akkoord te gaan met hun voorstel, je hebt immers een contract waar zij zich aan dienen te houden.
ik zou ze er gewoon uitschoppenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en zij beseffen dat ook.
De verkopers willen ons graag tegemoetkomen, maar dan nog vind ik het moeilijk hen een bedrag voor te leggen.
Waarom? Als je het specificeert kunnen ze zelf zien dat de extra kosten aanzienlijk zijn.......... 5000 klinkende dukaten zit je al snel aan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
De verkopers willen ons graag tegemoetkomen, maar dan nog vind ik het moeilijk hen een bedrag voor te leggen.
Lompe botte strontboerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:05 schreef D.Rose het volgende:
ik zou ze er gewoon uitschoppen
Het is tenslotte hun probleem, en om dat nou (tegen betaling) het jouwe te laten worden.
Ik schop geen wijven mijn huis uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is tenslotte hun probleem, en om dat nou (tegen betaling) het jouwe te laten worden.
Natuurlijk kun je er een leuk prijskaartje aanhangen, maar doorgaans (ik spreek namens mijn vrouw die ervaring heeft met dit soort zaken) wordt enkel een hypotheekboete betaald, van zo'n ¤20 per dag.
de gedachte alleen al!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je er een leuk prijskaartje aanhangen, maar doorgaans (ik spreek namens mijn vrouw die ervaring heeft met dit soort zaken) wordt enkel een hypotheekboete betaald, van zo'n ¤20 per dag.
Als je je onkosten op een rijtje zet, wat ik voorstelde, kan er onmogelijk sprake zijn van afzetten. Je maakt daarmee alles controleerbaar voor die ander..........heeft dus totaal niets met afzetten te maken. hopelijk snap je het nu een beetje.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:14 schreef D.Rose het volgende:
of je houdt gewoon je klep
Ik snap dat je ze liever afzet, en dan ben ik lomp?
Volgens haar hebben zij geen rechten, jullie wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik schop geen wijven mijn huis uit.
Niet eens zwanger.
Tuurlijk is het hun probleem, dat snappen ze ook. Maar wat kunnen wij dan het beste doen? Volgens jouw vrouw moeten we er dus niet op in gaan?
Dat gaat niet meevallen met al mijn huisdieren. Die gedijen het best in mijn oude huis en ik kan de oudjes (opvangbeesten) het niet aandoen dat we van vertrouwde omgeving naar bouwput gaan. Mede om de besjes had ik de verhuizing zo strak gepland.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:16 schreef DaBuzzzzz het volgende:
wat dacht je van bivakeren in een vakantiewoning in Groningen?? je kunt je verkoop gewoon door laten gaan, je bent in je nieuwe omgeving en hebt een maand de tijd je voluit te storten op een nieuwe baan en je bent er direct bij als de verkopers van je stoere jaren 30 hok de deur dichttrekken.
vergoeden van de extra verhuizing en huisvestingskosten en inkomsten en een kleine coulance lijkt me billijk
Ik snap wat je bedoelt, maar al je onkosten declareren is natuurlijk niet wat zij zullen verwachten lijkt me. In principe zijn zij het ook niet de Dude's baan hebben opgezegd enzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:19 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Als je je onkosten op een rijtje zet, wat ik voorstelde, kan er onmogelijk sprake zijn van afzetten. Je maakt daarmee alles controleerbaar voor die ander..........heeft dus totaal niets met afzetten te maken. hopelijk snap je het nu een beetje.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah maar hij is liever dan hij zich voordoet hoor![]()
Waarschijnlijk hebben ze die overwaarde al in het nieuwe huis gestoken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:22 schreef Rapaille het volgende:
Ze hebben waarschijnlijk een aardig bedragje overgehouden aan de overwaarde van het huis. Heb je nog een bedrag moet betalen overname van bepaalde zaken? Als dat een flink bedrag is zou ik gewoon dat rekenen.
Hmmzzzz dat maakt het moeilijker ja...Ik heb poes kunnen laten blijven in mn oude huis zolang ik aan het verbouwen was. Dat was een prachtige oplossing.....weet niet of jouw kopers daar voor te porren zijn....hmzzz dan zul je dus ook de vraag moeten stellen aan jouw kopers. Als deze ook een koophuis achterlaten krijg je natuurlijk wel een heel lange ketting met vergoedingen die uiteindelijk allemaal door jouw verkoper vergoed zouden moeten worden....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat gaat niet meevallen met al mijn huisdieren. Die gedijen het best in mijn oude huis en ik kan de oudjes (opvangbeesten) het niet aandoen dat we van vertrouwde omgeving naar bouwput gaan. Mede om de besjes had ik de verhuizing zo strak gepland.
O Goddie God, nu denk je ook opeens de Wet te kennenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
Nogmaals, als je er in toegeeft, het enige wat ze je wettelijk verschuldigd zijn is die ¤20 per dag
Mijn vrouw is notarisklerk en heeft derhalve dagelijks met dit soort zaken te maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:27 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
O Goddie God, nu denk je ook opeens de Wet te kennenAls er in de Wet staat de overdracht van de "sleutel" afgekocht kan worden met 2 tientjes per dag, spring ik nu het kanaal in. Jij bent niet helemaal goed snik man
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |