quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Hij vindt Joost een vervelend druk mannetje, maar vond dat geen reden om hem te nomineren.
Joost nomineerde hem wel, logisch dus dat hij hem op de bank wil zien.
Klopt lieske is veel te eerlijk voor de ze BB wereld.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij noemt het naiviteit.. ik noem het gewoon geen blad voor de mond nemen... Zelfde deed ze destijds met Tanja, toen die met haar moeder een tijd in het buitenhuisje mocht verblijven. Lieske zegt gewoon als iets haar niet aanstaat. Heeft niets met naiviteit te maken, maar meer met gewoon eerlijk zeggen wat je denkt.
Concurrent voor de eindstrijd? Roel gaat immers puur voor de pot! Daarbij kan Joost het wel erg goed met Dido vinden.quote:
Maar moeten we dat juist niet hebben in het huisquote:
Dit verschilt van dag tot dagquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:52 schreef arneaux het volgende:
Ik moet toch wel heel eerlijk zeggen dat Lies nu beter dan ooit in groep ligt.
In de eerste 2 weken ging Lieske wat dat betreft als een speer. Jammer dat Kraai en Buik haar spontaniteit hebben afgeremd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Maar moeten we dat juist niet hebben in het huis
Deden maar veel meer bewoners dat. Zeggen wat je vindt. Dan was deze hele BB een stuk interessanter geweest.
zze is alleen geen buik meer die is kwijtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:56 schreef Showtime het volgende:
[..]
In de eerste 2 weken ging Lieske wat dat betreft als een speer. Jammer dat Kraai en Buik haar spontaniteit hebben afgeremd.
ikke ook maar horen we morgequote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:58 schreef Day het volgende:
Ben toch wel heel erg benieuwd wie er genomineerd zijn, hoor!
Ik denk: Joost, Roel, Lieske en Tanjaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:58 schreef Day het volgende:
Ben toch wel heel erg benieuwd wie er genomineerd zijn, hoor!
Blijft een wijf met het tact van een tractorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze dat zei waar hij bij was, is dat knap lullig ja. Had ik ook niet verwacht
Joost? Van die ene stem van Roel zal hij toch niet genomineerd worden?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk: Joost, Roel, Lieske en Tanja
ex buikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
zze is alleen geen buik meer die is kwijt
Ik kan me niet voorstellen dat Lieske genomineerd is door meer dan 1 persoon. Als dat wel zo is, dan is er wel iets vreemds aan de hand. Er moet toch altijd iemand zijn waar de bewoners de pest aan hebben. Dat is Lieske sowieso niet volgens mij. Dus als ze haar dan wel genomineerd hebben, zou dat vreemd zijn. Maar misschien is het makkelijker ofzo..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk: Joost, Roel, Lieske en Tanja
Ik hoop toch echt zó dat Nathalie genomineerd is. Ik walgde al van haar, maar na haar gezeik dat ze over 3 weken de bevalling van haarvriendin moet missen, is het helemaal gedaan. Ze heeft geen moment gezegd dat er natuurlijk een mogelijkheid is dat ze dan al lang thuis zit. Nee, daar gaat mevrouw al helemaal niet meer vanuit.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:02 schreef Day het volgende:
[..]
Joost? Van die ene stem van Roel zal hij toch niet genomineerd worden?
Ik denk zelf Menno, Tanja en Rob. Ik hoop Chantal, maar vrees dat mijn droom niet uitkomt.![]()
Okee... Roel misschien niet... maar als alle stemmen naar Tanja en Lieske gaan... dan heb je er 2 op de bank... dan kan joost aan 1 stem genoeg hebben om erbij te zitten... ik hoop het niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:02 schreef Day het volgende:
[..]
Joost? Van die ene stem van Roel zal hij toch niet genomineerd worden?
Ik denk zelf Menno, Tanja en Rob. Ik hoop Chantal, maar vrees dat mijn droom niet uitkomt.![]()
Naat mag ook zo gaan van mij, maar ik kan niemand in huis bedenken die haar nomineert.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt zó dat Nathalie genomineerd is. Ik walgde al van haar, maar na haar gezeik dat ze over 3 weken de bevalling van haarvriendin moet missen, is het helemaal gedaan. Ze heeft geen moment gezegd dat er natuurlijk een mogelijkheid is dat ze dan al lang thuis zit. Nee, daar gaat mevrouw al helemaal niet meer vanuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |