Daarom word ze ook genomineerd en gaat ze volgende week weg denk ikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:47 schreef -Delta- het volgende:
Dus Tanja zit de hele dag in d'r eigen kamertje, lekker zinvol om dan nog in BB te blijven...
Idd, maar als het zo saai is dan is het leuk om lekker te kunnen posten en dat is er dan helaas niet bijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:48 schreef Foreverblue het volgende:
FOK! is trager dan ooit en het is rustig in BB!
Gelukkig wel... stel je voor dat er een hoerenfeest zou zijn nu... en Fok is zo traag...
Dat is waar... er worden misschien wel meer posts geplaatst als het saai is... dan als er wat gebeurdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, maar als het zo saai is dan is het leuk om lekker te kunnen posten en dat is er dan helaas niet bij
En de opdracht is doorgaan met lapjes breien, toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:49 schreef Day het volgende:
Wat de opdracht betreft, daar mag BB nu echt een sanctie voor geven. Lieske net: als ze mijn sjaal afpakken, ga ik er vrijwillig uit. MIJN sjaal! Hoezo jouw sjaal, heb jij het materiaal gekocht dan?
Dat is toch enorme flauwekul!! Ze hebben gisteren helemaal niets meer gedaan. Hoezo opdracht? Ze zijn gisteren al met de opdracht gestopt. Wat ze nu doen is gewoon bezigheidstherapie, verder niets.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En de opdracht is doorgaan met lapjes breien, toch?
Ik had geen tranen, maar ik was behoorlijk onder de indruk. Ik zag de reguliere van vanavond en ik moet toegeven dat Tanja een bikkel is, ze mocht schreeuwen, ze wilde het niet en ze schreeuwde volgens mij echt op de ergste momenten, al zou ik een vrou zijn dan nog denk ik niet dat ik haar dat na doe (heel droog zeggen :"auw dat doet zeer" , ik zou iedereen stijf hebben gevloekt).quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:43 schreef Mike1964 het volgende:
Oké...allemaal eerlijk antwoorden: Wie had er tranen in de ogen bij de uitzending van de bevalling? Ik ben absoluut geen Tanja fan, maar ik vond dat het heel mooi gebracht werd én dat Tanja het perfect deed. Het leek wel of, toen de baby er uit was, er ook een nieuwe Tanja was geboren...
tering....heb ík dit geschreven?
Het is al de hele week saaiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:53 schreef regenworm het volgende:
Zet de streams aan zit iedereen weer te breien.
Wordt dus weer een saaie avond
Hallo ! Goede avondquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef lovebear het volgende:
goede avond allemaalhoe gaat t hier
met mijn goed maar met BB kut het saai of wel er gebeurd geen kut.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef lovebear het volgende:
goede avond allemaalhoe gaat t hier
Laat me je een hart onder de riem steken Scanman: ik ben er van overtuigd dat Lieske voorlopig voor een lange tijd in het huis blijft. Wie weet gaat ze nog eens op d'r strepen staan!!! Naar mening mening heeft Joost veel punten verloren, hij is te veel bezig met z'n softie imago en dat trekt de gemiddelde BB sms'er niet lang.. Tanja blijft ook niet lang (iets met moederinstincten enzo) en misschien dat een ouderwetse BB tennisballenaktie (ok dannietmaardangevenwedebewonersweleenpaargoudvissen) ook wat leven in het BB(brouwerij)huis geeft...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik word met de dag negatiever, sorry. Ik vind er eigenlijk geen zak meer aan. Iedere keer worden de verkeerde mensen genomineerd (nu vast ook weer) en er gaan verkeerde mensen het huis uit. De tv wordt met de dag partijdiger. Er wordt duidelijk heel veel positieve zendtijd gegeven aan bepaalde personen (joost) en bijna dagelijks is de helft Tanja.
De Live shows staan niet bol van de verrassingen, terwijl dat andere keren wel zo was. Het concept is verneukt door alle privileges van Tanja. Een ander probleem is dat er eigenlijk niet 1 persoon echt heel leuk is.... En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Nu reageer je net zo laks als de bewoners.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is toch enorme flauwekul!! Ze hebben gisteren helemaal niets meer gedaan. Hoezo opdracht? Ze zijn gisteren al met de opdracht gestopt. Wat ze nu doen is gewoon bezigheidstherapie, verder niets.
Lieske wilde dolgraag breien, dat ze uiteindelijk aan haar eigen das begon was omdat ze onder druk stond van de andere bewoners. Die waren bang dat als iemand ook maar door zou gaan met breien ze allemaal door moesten breien. Slechts één dag na de bevalling pakten ook anderen de breinaalden op om voor zichzelf wat te gaan breien. En dan vinden ze het gek dat BB ingrijpt ???quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:59 schreef Day het volgende:
Scan, je legt de schuld graag bij Tanja, maar ik vraag het je (weer) wie van overige bewoners in dat huis vind jij interessant genoeg om te volgen dan? Het is een zelfingenomen zooitje bij elkaar!
Ook met de opdracht weer, op dag 1 al zeggen: we redden het niet. Nu gebruiken ze Tanja's bevalling als excuus, maar dat is al meer 1,5 dag geleden. Anderhalve dag waarin ze allang weer aan de slag hadden kunnen gaan. In plaats daarvan zijn ze met andersmans materiaal dingen voor zichzelf gaan breien en zijn ze nog beledigd ook als ze daarvoor op hun kop krijgen. Deze mensen zijn echt fucking ubelievable!
Tanja vond ik dan nog enigszins interessant omdat ze geen meeloper was en niet bang was om haar mening te uiten.
Ik leg de schuld helemaal niet bij Tanja. Ik leg de schuld bij BB. Die had er al nooit een zwangere in moeten zetten. Waar ik al bang voor was is gebeurd. Eén persoon die gewoon ver boven de groep staat, die dingen mag en krijg die andere niet mogen en krijgen.... en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Tanja heeft gewoon NIETS in dit programma te zoeken en moet er zo snel mogelijk uit zodat het nog een klein beethe eerlijke BB wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:59 schreef Day het volgende:
Scan, je legt de schuld graag bij Tanja,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |