abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:45:38 #1
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31565793
We proberen toch weer verder te gaan ondanks de traagheid

Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_31565819
Dus Tanja zit de hele dag in d'r eigen kamertje, lekker zinvol om dan nog in BB te blijven...
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:48:00 #3
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31565828
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:47 schreef -Delta- het volgende:
Dus Tanja zit de hele dag in d'r eigen kamertje, lekker zinvol om dan nog in BB te blijven...
Daarom word ze ook genomineerd en gaat ze volgende week weg denk ik
pi_31565830
FOK! is trager dan ooit en het is rustig in BB!

Gelukkig wel... stel je voor dat er een hoerenfeest zou zijn nu... en Fok is zo traag...
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:49:04 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31565845
Op zich geen probleem, des te sneller is ze uit BB !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:49:23 #6
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31565850
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:48 schreef Foreverblue het volgende:
FOK! is trager dan ooit en het is rustig in BB!

Gelukkig wel... stel je voor dat er een hoerenfeest zou zijn nu... en Fok is zo traag...
Idd, maar als het zo saai is dan is het leuk om lekker te kunnen posten en dat is er dan helaas niet bij
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:49:56 #7
58921 Day
You can fly!
pi_31565861
Wat de opdracht betreft, daar mag BB nu echt een sanctie voor geven. Lieske net: als ze mijn sjaal afpakken, ga ik er vrijwillig uit. MIJN sjaal! Hoezo jouw sjaal, heb jij het materiaal gekocht dan?
Joost die zeikt dat hij 10 uur aan de blokkendoos heeft gewerkt, dat zijn dus 10 uur die hij aan de opdracht had kunnen werken. Eén en al gezeik en gejank bij de gasten. Ze beseffen totaal niet dat ze niet op vakantie zijn, maar met een spel bezig zijn, waar veel geld mee gemoeid is.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31565873
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:49 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Idd, maar als het zo saai is dan is het leuk om lekker te kunnen posten en dat is er dan helaas niet bij
Dat is waar... er worden misschien wel meer posts geplaatst als het saai is... dan als er wat gebeurd
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31565924
Zet de streams aan zit iedereen weer te breien.
Wordt dus weer een saaie avond
pi_31565931
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:49 schreef Day het volgende:
Wat de opdracht betreft, daar mag BB nu echt een sanctie voor geven. Lieske net: als ze mijn sjaal afpakken, ga ik er vrijwillig uit. MIJN sjaal! Hoezo jouw sjaal, heb jij het materiaal gekocht dan?
En de opdracht is doorgaan met lapjes breien, toch?
Onder het eten was ze met haar sjaal bezig, ze deed 'm zelfs om tijdens het nomineren en nu is ze nog steeds met dat ding aan het breien.
Trots verkondigen dat ze er in de DBK niks van hadden gezegd...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:54:12 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31565934
Ik word met de dag negatiever, sorry. Ik vind er eigenlijk geen zak meer aan. Iedere keer worden de verkeerde mensen genomineerd (nu vast ook weer) en er gaan verkeerde mensen het huis uit. De tv wordt met de dag partijdiger. Er wordt duidelijk heel veel positieve zendtijd gegeven aan bepaalde personen (joost) en bijna dagelijks is de helft Tanja.
De Live shows staan niet bol van de verrassingen, terwijl dat andere keren wel zo was. Het concept is verneukt door alle privileges van Tanja. Een ander probleem is dat er eigenlijk niet 1 persoon echt heel leuk is.... En zo kan ik nog wel even doorgaan.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31565948
goede avond allemaal hoe gaat t hier
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:55:48 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31565963
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:53 schreef CartWOman het volgende:

[..]

En de opdracht is doorgaan met lapjes breien, toch?
Dat is toch enorme flauwekul!! Ze hebben gisteren helemaal niets meer gedaan. Hoezo opdracht? Ze zijn gisteren al met de opdracht gestopt. Wat ze nu doen is gewoon bezigheidstherapie, verder niets.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:56:32 #14
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31565969
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:43 schreef Mike1964 het volgende:
Oké...allemaal eerlijk antwoorden: Wie had er tranen in de ogen bij de uitzending van de bevalling? Ik ben absoluut geen Tanja fan, maar ik vond dat het heel mooi gebracht werd én dat Tanja het perfect deed. Het leek wel of, toen de baby er uit was, er ook een nieuwe Tanja was geboren...

tering....heb ík dit geschreven?
Ik had geen tranen, maar ik was behoorlijk onder de indruk. Ik zag de reguliere van vanavond en ik moet toegeven dat Tanja een bikkel is, ze mocht schreeuwen, ze wilde het niet en ze schreeuwde volgens mij echt op de ergste momenten, al zou ik een vrou zijn dan nog denk ik niet dat ik haar dat na doe (heel droog zeggen :"auw dat doet zeer" , ik zou iedereen stijf hebben gevloekt).

Maar voorlopig vindt ik Tanja nog steeds niet liev, ik laat me niet beïnvloeden door de bevalling, maar als haar zwangerschap echt haar echte karakter heeft verborgen zal ik de eerste zijn die toegeeft dat hij fout heeft gezeten.....

maar voorlopig heb ik daar geen zin an.. om in Tanjataal te blijven....
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:57:42 #15
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31565977
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:53 schreef regenworm het volgende:
Zet de streams aan zit iedereen weer te breien.
Wordt dus weer een saaie avond
Het is al de hele week saai
pi_31565999
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef lovebear het volgende:
Hallo ! Goede avond
Zoals je kunt lezen. Fok! is zwaar irritant zo langzaam en in 't huis is het saaaaaiiiii
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:59:53 #17
58921 Day
You can fly!
pi_31566013
Scan, je legt de schuld graag bij Tanja, maar ik vraag het je (weer) wie van overige bewoners in dat huis vind jij interessant genoeg om te volgen dan? Het is een zelfingenomen zooitje bij elkaar!
Ook met de opdracht weer, op dag 1 al zeggen: we redden het niet. Nu gebruiken ze Tanja's bevalling als excuus, maar dat is al meer 1,5 dag geleden. Anderhalve dag waarin ze allang weer aan de slag hadden kunnen gaan. In plaats daarvan zijn ze met andersmans materiaal dingen voor zichzelf gaan breien en zijn ze nog beledigd ook als ze daarvoor op hun kop krijgen. Deze mensen zijn echt fucking ubelievable!

Tanja vond ik dan nog enigszins interessant omdat ze geen meeloper was en niet bang was om haar mening te uiten.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31566025
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef lovebear het volgende:
met mijn goed maar met BB kut het saai of wel er gebeurd geen kut.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:01:45 #19
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31566044
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik word met de dag negatiever, sorry. Ik vind er eigenlijk geen zak meer aan. Iedere keer worden de verkeerde mensen genomineerd (nu vast ook weer) en er gaan verkeerde mensen het huis uit. De tv wordt met de dag partijdiger. Er wordt duidelijk heel veel positieve zendtijd gegeven aan bepaalde personen (joost) en bijna dagelijks is de helft Tanja.
De Live shows staan niet bol van de verrassingen, terwijl dat andere keren wel zo was. Het concept is verneukt door alle privileges van Tanja. Een ander probleem is dat er eigenlijk niet 1 persoon echt heel leuk is.... En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Laat me je een hart onder de riem steken Scanman: ik ben er van overtuigd dat Lieske voorlopig voor een lange tijd in het huis blijft. Wie weet gaat ze nog eens op d'r strepen staan!!! Naar mening mening heeft Joost veel punten verloren, hij is te veel bezig met z'n softie imago en dat trekt de gemiddelde BB sms'er niet lang.. Tanja blijft ook niet lang (iets met moederinstincten enzo) en misschien dat een ouderwetse BB tennisballenaktie (ok dannietmaardangevenwedebewonersweleenpaargoudvissen) ook wat leven in het BB(brouwerij)huis geeft...

Hou vol, wie weet...

"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_31566076
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is toch enorme flauwekul!! Ze hebben gisteren helemaal niets meer gedaan. Hoezo opdracht? Ze zijn gisteren al met de opdracht gestopt. Wat ze nu doen is gewoon bezigheidstherapie, verder niets.
Nu reageer je net zo laks als de bewoners.

Als ze een opdracht krijgen al is 'ie niet haalbaar, is het toch overduidelijk dat BB wil dat ze doorbreien? En goede wil laten zien? Ze kregen nu een laatste kans.
BB was erg pissed volgens Rob, maar Lieske heeft daar bijvoorbeeld schijt aan. Kan best dat ze hier morgen in de Live op doorgaan.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:04:12 #21
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31566083
Ingrid: Ik dacht toen ik jou zag, wat is die jongen lelukkkk

If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:05:45 #22
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31566110
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:59 schreef Day het volgende:
Scan, je legt de schuld graag bij Tanja, maar ik vraag het je (weer) wie van overige bewoners in dat huis vind jij interessant genoeg om te volgen dan? Het is een zelfingenomen zooitje bij elkaar!
Ook met de opdracht weer, op dag 1 al zeggen: we redden het niet. Nu gebruiken ze Tanja's bevalling als excuus, maar dat is al meer 1,5 dag geleden. Anderhalve dag waarin ze allang weer aan de slag hadden kunnen gaan. In plaats daarvan zijn ze met andersmans materiaal dingen voor zichzelf gaan breien en zijn ze nog beledigd ook als ze daarvoor op hun kop krijgen. Deze mensen zijn echt fucking ubelievable!

Tanja vond ik dan nog enigszins interessant omdat ze geen meeloper was en niet bang was om haar mening te uiten.
Lieske wilde dolgraag breien, dat ze uiteindelijk aan haar eigen das begon was omdat ze onder druk stond van de andere bewoners. Die waren bang dat als iemand ook maar door zou gaan met breien ze allemaal door moesten breien. Slechts één dag na de bevalling pakten ook anderen de breinaalden op om voor zichzelf wat te gaan breien. En dan vinden ze het gek dat BB ingrijpt ???

Ok, voor de kijker geen spannende opdracht, maar er waren ook saaie opdrachten tijdens BB1 en BB2
Anthony Robbins
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:06:08 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31566124
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:59 schreef Day het volgende:
Scan, je legt de schuld graag bij Tanja,
Ik leg de schuld helemaal niet bij Tanja. Ik leg de schuld bij BB. Die had er al nooit een zwangere in moeten zetten. Waar ik al bang voor was is gebeurd. Eén persoon die gewoon ver boven de groep staat, die dingen mag en krijg die andere niet mogen en krijgen.... en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Tanja heeft gewoon NIETS in dit programma te zoeken en moet er zo snel mogelijk uit zodat het nog een klein beethe eerlijke BB wordt.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:07:04 #24
65846 Bocaj
47th President.
pi_31566144
BB is op dit moment geen zak meer aan....
Ik ga maar weer eens wat doen met mijn leven.... (Vriendin zoeken, Trouwen en kindje.... je moet toch wat in het leven...)
pi_31566161
Ik denk dat Menno veel stemmen krijgt.

Persoonlijk hoop ik dat Rob, Chantal en Ingrid op de bank komen. Rob, omdat ik hem nog steeds irritant vind en die andere twee omdat ze sowieso de laatste tijd veel minpunten bij me hebben gescoord. Dido heeft bij mij de laatste week juist weer puntjes gesprokkeld, dus laat die nog maar ff blijven
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')