duurde 45 minuten of zoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:20 schreef brainster het volgende:
Gvd wat is het stil
Ik wilde net zelf een topique openen.
geen idee... maar ik ga zo wel wat anders doenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:24 schreef brainster het volgende:
[..]
FOK! werkt ook niet echt mee
Is iedereen tv kijken ofzo
Naar de hoeren geweest Fwnk?quote:
laterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:40 schreef brainster het volgende:
Ik ga maar tv kijken ofzo...
Der untergang![]()
Tot later![]()
Ik werd er ook opeens uitgepleurd.quote:
Bij mij nu ook weer.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik werd er ook opeens uitgepleurd.![]()
Maar het draait weer![]()
Pak de trein anders.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb geen zin in morgen![]()
7:15 - 8:45 Bus![]()
8:45 - 18:30 op school zitten![]()
18:30 - 19:15 Bus![]()
19:15 - 23:00 Tafeltennis Competitie![]()
23:00 - 23:30 auto naar huis![]()
De laatste trein komt om 23.00 in Aalten aan.quote:
In wat voor gat woon jij?!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De laatste trein komt om 23.00 in Aalten aan.
Het duurt 2 uur voordat ik 's morgens met de trein op school ben. Bus 1.5 uur
De plaats waar ik moet tafeltennisen is geen treinstation![]()
Welkom in de Achterhoekquote:
Verhuis naar het goede land dan!quote:
Achterhoekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Verhuis naar het goede land dan!
Er bestaat zoiets als Limburg hoor...![]()
Best welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:00 schreef snopprinses het volgende:
rustige boel hier
dunno, ik was ff mn vriendje amuserenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Best wel![]()
Is er wat bijzonders op tv ofzo?
quote:
Welkom in PUB SCquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:11 schreef Vleselijk_Overblijfsel het volgende:
[..]
Totdat ik mijn pc aandeed.
jij bent toch de broer van cerror ofzoiets he? of gewoon weer n kloon van emquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:11 schreef Vleselijk_Overblijfsel het volgende:
[..]
Totdat ik mijn pc aandeed.
Ja en zijn account was nog ingelogt, foutje.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij bent toch de broer van cerror ofzoiets he? of gewoon weer n kloon van em
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja en zijn account was nog ingelogt, foutje.
Ja dat is echt het account van mijn broer hoor!quote:
Does op msn komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja dat is echt het account van mijn broer hoor!
Maar dit ben ik dus weer gewoon.
Hallo danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja dat is echt het account van mijn broer hoor!
Maar dit ben ik dus weer gewoon.
Wromme dan?quote:
Oh ja!quote:
Zoveel is een retourtje Utrecht toch niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:45 schreef saaw het volgende:
weet alleen nog niet heel zeker of ik uberhaupt geld voor de trein heb
Zucht.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:45 schreef saaw het volgende:
weet alleen nog niet heel zeker of ik uberhaupt geld voor de trein heb
kan je nagaan hoe blut ik benquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zoveel is een retourtje Utrecht toch niet?
Ik wil nog best komenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:42 schreef saaw het volgende:
geen idee eigenlijk
als er nog mensen zin hebben wil ik best naar utrecht komen opzich
De vakanties overlappen zich in dat weekend dus dan kan iedereen (zou je denken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:48 schreef snopprinses het volgende:
waarom hebben jullie het niet doordeweeks gepland?
Kijk of iemand met de bus naar Spanje gaat, koop een grote koffer, vouw je op in die koffer en laat die persoon je als bagage meenemen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:48 schreef saaw het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe blut ik ben
en ik heb ook nogsteeds geen nieuwe lift naar spanje gevonden
geen vakantie enzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:48 schreef snopprinses het volgende:
waarom hebben jullie het niet doordeweeks gepland?
Inderdaad: zou je denkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:49 schreef Eix het volgende:
[..]
De vakanties overlappen zich in dat weekend dus dan kan iedereen (zou je denken.).
ohja..volgende week heeft de andere helft van nl vakantie.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:49 schreef Eix het volgende:
[..]
De vakanties overlappen zich in dat weekend dus dan kan iedereen (zou je denken.).
http://www.apple.com/nl/ipodnano/quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:49 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
check hoe vet
mp3-speler zit er al ingebouwd [oke, alleen 128 of 256 mb maar toch]
ik ga er een haleneerst maar eens de IBgroep bellen
![]()
Das nou handig. Geen irritante kabeltjes meerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:49 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
check hoe vet
mp3-speler zit er al ingebouwd [oke, alleen 128 of 256 mb maar toch]
ik ga er een haleneerst maar eens de IBgroep bellen
![]()
Mwa, hoef ik niet eens te hebben. Heb nu gewoon mn telefoon met 1Gig kaartje er in. Is handig, hoef ik daar niet allebei apart aan te denkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:53 schreef Eix het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/ipodnano/
Ja, ik weet het, het is inderdaad gemeen van me om je jaloers te maken.![]()
dat kan ook nog jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Kijk of iemand met de bus naar Spanje gaat, koop een grote koffer, vouw je op in die koffer en laat die persoon je als bagage meenemen.![]()
¤17,50 als TLK en ik een herfsttour pakken, maar dat is dan wel 1e klas.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Voor mij kost het 16.00 euro.
Is nog wel te doen
* _Xbox_Master_ is nog steeds tevreden met zijn 4GB Sharp MP3 dingesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, hoef ik niet eens te hebben. Heb nu gewoon mn telefoon met 1Gig kaartje er in. Is handig, hoef ik daar niet allebei apart aan te denken![]()
Mijn Nokia 3330 werkt nog best.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, hoef ik niet eens te hebben. Heb nu gewoon mn telefoon met 1Gig kaartje er in. Is handig, hoef ik daar niet allebei apart aan te denken![]()
Ach, ik overleef het ook wel met mn 1gig hoor. Heb nog steeds 300mb ofzo over en heb nu al echt veel nummers die ik toch niet luisterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
* _Xbox_Master_ is nog steeds tevreden met zijn 4GB Sharp MP3 dinges
Ik zit elke dag 3 uur in de bus, dan is wa topslag ruimte ook wel handig![]()
Whehequote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Mijn Nokia 3330 werkt nog best.
Naja, meestal dan. De batterij is altijd leeg als ik naar Maastricht ben, eerst afgelopen donderdag met die Finse uitwisselingstudente, toen hoopte ik maar dat ze zelf naar huis was gegaan wat gelukkig ook zo was.En afgelopen maandag weer, toen mocht ik de halve familie gaan bellen dat de trein niet gekaapt was, ik niet was opgevreten door een marokkaan etc etc.
En dat alleen omdat mn telefoon leeg was en ik tien minuten te laat was op het eten en dus koud eten had.
![]()
Ik luister elke dag 2 albums. Moet er nodig weer eens wat bij oppleuren want ik heb ze allemaal al zo vaak geluisterdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, ik overleef het ook wel met mn 1gig hoor. Heb nog steeds 300mb ofzo over en heb nu al echt veel nummers die ik toch niet luister
Mwah, neh. Ze is alweer terug naar Finland.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
WheheDat is wel balen ja
Is het wat die uitwisselingstudente?
Dat is waar, veel zuipen dan maar?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:18 schreef snopprinses het volgende:
beh ben moe..maar geen zin om te gaan slapen, dan is het zo snel morgen :/
So true, vooral omdat je in je slaap droomt. Nu, normaal vind ik dat best tof, maar vannacht was ik nogal laat gaan slapen waardoor de droom fase vrij laat aanbrak. Dus rond kwart op 9 smst iemand me, ik word wakker en droom half wakker verder maar die droom was gewoon eng. Ik droomde over school!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:18 schreef snopprinses het volgende:
beh ben moe..maar geen zin om te gaan slapen, dan is het zo snel morgen :/
Daardoor komt morgen niet later hoor.. voor je gevoel welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is waar, veel zuipen dan maar?
Zoek een dokterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:21 schreef Eix het volgende:
[..]
So true, vooral omdat je in je slaap droomt. Nu, normaal vind ik dat best tof, maar vannacht was ik nogal laat gaan slapen waardoor de droom fase vrij laat aanbrak. Dus rond kwart op 9 smst iemand me, ik word wakker en droom half wakker verder maar die droom was gewoon eng. Ik droomde over school!Over mn enge stinkende wiskunde leraar die naar me toe liep om mn huiswerk te controleren.
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:23 schreef Imberr het volgende:
Mijn broer moet morgen om 11 uur bij de tandarts zijn!!11!!:d;D!!
En ik lig dan gewoon nog in bed!11!!![]()
![]()
kostelijk is t
Show s wat!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:24 schreef saaw het volgende:
ik ben een beetje met foto's aan het kloten op photoshop, best leuk
Ik om 10 uur tennissen terwijl ik vakantie heb.. 10 uur haalde ik geen van de eerdere vakantiedagenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:23 schreef Imberr het volgende:
Mijn broer moet morgen om 11 uur bij de tandarts zijn!!11!!:d;D!!
En ik lig dan gewoon nog in bed!11!!![]()
![]()
kostelijk is t
maar dan zit ik morgen met hoofdpijn op mn stagequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is waar, veel zuipen dan maar?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:21 schreef Eix het volgende:
[..]
So true, vooral omdat je in je slaap droomt. Nu, normaal vind ik dat best tof, maar vannacht was ik nogal laat gaan slapen waardoor de droom fase vrij laat aanbrak. Dus rond kwart op 9 smst iemand me, ik word wakker en droom half wakker verder maar die droom was gewoon eng. Ik droomde over school!Over mn enge stinkende wiskunde leraar die naar me toe liep om mn huiswerk te controleren.
![]()
Ik wil trouwens mee naar de Fenix ofzoietsquote:
Maak je kans of ga je sowieso?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen stad in formulieren inleveren voor Nieuw-Zeeland![]()
![]()
Tis sund..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:27 schreef cerror het volgende:
Ik zit nu samples te maken.
Niet erg vermakelijk vreemd genoeg.
Oh gaaf.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik wil trouwens mee naar de Fenix ofzoietsMag wel he?
![]()
Ik moet alleen nog kijken of Lianne mee kan.. Maar denk t niet want die zal wel al plannen hebben voor morgen aangezien ik haar op zun vroegst pas morgenvroeg om 10 uur kan bereiken.![]()
Naja, er vloeit nog wel een mooi nummer uit.quote:
Vastquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, er vloeit nog wel een mooi nummer uit.
Mij best.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh gaaf.Dan tracteer ik je op een drankje, heb toch nog twee munten over.
![]()
Ik ga sowieso. Ik heb de plek al. Er waren slechts 2 plekken voor.quote:
Ach, Lian is toch altijd om 9 uur wakker.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:31 schreef Eix het volgende:
Trouwens Imberr, pas morgenvroeg om 10 uur... En jou mogen ze niet bellen voor 11en.![]()
Misschien.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mij best.
OMG OMG! Ik word morgen dus heel ms gefilmd en dan kom ik dus heel ms op tv!! OMG OMG!![]()
![]()
![]()
Bitchquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga sowieso. Ik heb de plek al. Er waren slechts 2 plekken voor.![]()
![]()
Kijk, daar hebben ze paëlla.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:33 schreef Palau het volgende:
[..]
BitchIk wil naar Australie maar er is 1 plek.. kzit erover te denken dan maar daar nie te gaan studeren en in Spanje ofzo te gaan kijken
Ja die kun je ook zelf maken:P Daar gaak dan nie voorquote:
Als jij de noob bent wat ben ik dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:33 schreef saaw het volgende:
oke ben ff 2 dingetjes die ik net heb gemaakt aan het uploaden
als jullie me uitlachen schop ik jullieik ben photoshop nooob
oeh cool!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Misschien.![]()
Dalijk komen we daar, zijn er net 20 mensen.![]()
Ik kijk ff en dan benk off Showen:Pquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:33 schreef saaw het volgende:
oke ben ff 2 dingetjes die ik net heb gemaakt aan het uploaden
als jullie me uitlachen schop ik jullieik ben photoshop nooob
Is het dan een hartstikke kutband, sta je hartstikke voor schut omdat je bij zon band in de clip zit.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh cool!dan kom ik helemaal in beeld!
![]()
![]()
Ik word beroemd!! *zwijmel*![]()
![]()
![]()
Maar wel die ekte paëlla ey!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:34 schreef Palau het volgende:
[..]
Ja die kun je ook zelf maken:P Daar gaak dan nie voor
Gewoon inschrijven voor die plek!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:33 schreef Palau het volgende:
[..]
BitchIk wil naar Australie maar er is 1 plek.. kzit erover te denken dan maar daar nie te gaan studeren en in Spanje ofzo te gaan kijken
Zo bagger zijn ze vast niet aangezien ze dat festival gedoe of whatever gewonnen hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Is het dan een hartstikke kutband, sta je hartstikke voor schut omdat je bij zon band in de clip zit.![]()
Welke zender?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
oeh cool!dan kom ik helemaal in beeld!
![]()
![]()
Ik word beroemd!! *zwijmel*![]()
![]()
![]()
Kzie wel..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gewoon inschrijven voor die plek!
Miss en Mister PUB zijn... spenky en snopprinses.
En jij noemt jezelf noob?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:36 schreef saaw het volgende:
http://www.freewebs.com/saar810/purple-whisper.jpg
ff klikken want anders werkt het niet geloof ik
Dat zag iedereen al aankomen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:37 schreef Palau het volgende:
[..]
Kzie wel..
En het tweede is niet verrassend.
Ik zag allang aankomen dat snop MissPub werd
Als ik in FF er op klik opent ie pagina 3 van deze slowchat.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:36 schreef saaw het volgende:
http://www.freewebs.com/saar810/purple-whisper.jpg
ff klikken want anders werkt het niet geloof ik
quote:
Dat kijk ik nooit, behalve mtv soms.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
de clip komt op tmf, the box, mtv en L1
L1quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja bij mij ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik in FF er op klik opent ie pagina 3 van deze slowchat.
Doettie bij mij ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik in FF er op klik opent ie pagina 3 van deze slowchat.
Gefeliciteerd met je overwinning.quote:
Vooral L1.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
Mzzlquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:41 schreef saaw het volgende:
[..]
ja bij mij ook
snap er niks van
maargoed ik ben er weer weg mee
dag![]()
danku, had je toch gelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je overwinning.
Dat zei ik toch.quote:
das L1 hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
ach, tis n limburgs bandje heL1 moet wel kunnen profiteren dan.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Vooral L1.
Maar ik was vroeger s een keer op TVZitterd, met de boomplantdag en toen was ik een weekje superberoemd enzo omdat ze dat altijd herhaalden, die uitzending.![]()
En de boom staat er nog steeds!![]()
Van de 50 zijn er zon 45 kapotgegaan, maar die van mij niet en is hartstikke groot aan het worden enzo.![]()
Later als ik groot ben kan ik zeggen tegen mijn knderen: Dát, dát, is mijn boom!![]()
En alle grote hits van L1 worden op DVD geperst en verkocht door heel Limburg als de L1 verzamelschijf!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
ach, tis n limburgs bandje heL1 moet wel kunnen profiteren dan.
INFA.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:42 schreef snopprinses het volgende:
[..]
das L1 he
welk bandje is het?
Infa.. of geheel met hoofdletters ofzo.. INFA dusquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:42 schreef snopprinses het volgende:
[..]
das L1 he
welk bandje is het?
Doei.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:41 schreef saaw het volgende:
[..]
ja bij mij ook
snap er niks van
maargoed ik ben er weer weg mee
dag![]()
Oh, met Sideshift Harry en zoiets. Toen was ik jarig dus kon ik niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:45 schreef snopprinses het volgende:
dat bandje ken ik niet
kwas laatst in de Fenix voor Skanight
Bestaat ook uit 2 meiden en 2 jongens van 12/13/14 jaar ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:45 schreef snopprinses het volgende:
dat bandje ken ik niet
Aha...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:45 schreef snopprinses het volgende:
dat bandje ken ik niet
ah zoietsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Bestaat ook uit 2 meiden en 2 jongens van 12/13/14 jaar ofzo
ah jammer..was opzich best gezellig, maar vond een hele avond ska net iets teveel van het goedequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh, met Sideshift Harry en zoiets. Toen was ik jarig dus kon ik niet.
cola.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:47 schreef Life het volgende:
Wat is een goede manier om niet in slaap te vallen als je moe bent?
Veel koffie drinken en hardrock opzettenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:47 schreef Life het volgende:
Kei hard muziek opzettenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:47 schreef Life het volgende:
Luciferpinnetjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:47 schreef Life het volgende:
kaal huisje heb je danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:48 schreef Life het volgende:
Ik ben vergeten boodschappen te doen en heb alleen nog maar water!
Tsja, heb me nooit echt in dat Genre verdiept maar toen ik het affiche zag hangen heb ik s wat geluisterd na die bands en vond ze best goed klinken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ah zoiets
[..]
ah jammer..was opzich best gezellig, maar vond een hele avond ska net iets teveel van het goede
Jeugd van tegenwoordig.quote:
Mn kamer is wel gezellig hoor! Alleen het gebrek aan eten en drinken is wel een minpunt.quote:
ik was met mn vriend gegaan, maar die moest foto's maken..dus stond bijna de hele avond alleen. Dat was wat minder..maar het was toch wel gezellig, de muziek is ook wel oke en de bandjes vond ik ook goed klinken maar een hele avond ska is niet echt mijn dingquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Tsja, heb me nooit echt in dat Genre verdiept maar toen ik het affiche zag hangen heb ik s wat geluisterd na die bands en vond ze best goed klinken.
Maar het probleem is ook vaak dat ik niet weet wie van mn vrienden gaat, niet iedereen wil, of kan, of is weer blut etc. Tis een wonder als ik echt s wat gezellig met iedereen krijg afgesproken.![]()
Ik ben ook hartstikke blut.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Tsja, heb me nooit echt in dat Genre verdiept maar toen ik het affiche zag hangen heb ik s wat geluisterd na die bands en vond ze best goed klinken.
Maar het probleem is ook vaak dat ik niet weet wie van mn vrienden gaat, niet iedereen wil, of kan, of is weer blut etc. Tis een wonder als ik echt s wat gezellig met iedereen krijg afgesproken.![]()
Is ook niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik was met mn vriend gegaan, maar die moest foto's maken..dus stond bijna de hele avond alleen. Dat was wat minder..maar het was toch wel gezellig, de muziek is ook wel oke en de bandjes vond ik ook goed klinken maar een hele avond ska is niet echt mijn ding
Nee, en als ze je leeftijd vragen bij de Fenix hoef je ook niet te schrikken want iedereen mag binnen. Afgelopen vrijdag bij Intwine vroegen ze of ik 18 was bij de deur dus ik helemaal zo van: 'shit, ik ben 16... nu kom ik niet binnen!!!' en vervolgens gebluft dat ik wel 18 was wat me ook lukte ook!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ben ook hartstikke blut.Moet je betalen om die fenix in te komen?
Want dan heb ik een probleem.
t gaat iig sneller dan de rest van de dagquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:54 schreef DaMook het volgende:
Zo heeIk zei Oi
en ga even wat andere topics lezen en ineens zijn we 2 pagina's verder
Trouwens die brief was van Marysequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
Gaat iemand van jullie ook foto's maken tijdens die meet?
Tis toch wat.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:54 schreef DaMook het volgende:
Zo heeIk zei Oi
en ga even wat andere topics lezen en ineens zijn we 2 pagina's verder
bij ska moest je wel betalenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee, en als ze je leeftijd vragen bij de Fenix hoef je ook niet te schrikken want iedereen mag binnen. Afgelopen vrijdag bij Intwine vroegen ze of ik 18 was bij de deur dus ik helemaal zo van: 'shit, ik ben 16... nu kom ik niet binnen!!!' en vervolgens gebluft dat ik wel 18 was wat me ook lukte ook!En toen bleek dat het alleen voor de drank polsbandjes was.
![]()
whaha!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee, en als ze je leeftijd vragen bij de Fenix hoef je ook niet te schrikken want iedereen mag binnen. Afgelopen vrijdag bij Intwine vroegen ze of ik 18 was bij de deur dus ik helemaal zo van: 'shit, ik ben 16... nu kom ik niet binnen!!!' en vervolgens gebluft dat ik wel 18 was wat me ook lukte ook!En toen bleek dat het alleen voor de drank polsbandjes was.
![]()
Dat had ik al gedacht.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:56 schreef Life het volgende:
[..]
Trouwens die brief was van Marysewas vergeten te antwoorden eerder vandaag!
Kon ik ook zonder te bluffen, met 16 krijg je best veel dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
whaha!ach, kon je iig drank krijgen
ja das waarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:57 schreef Eix het volgende:
[..]
Kon ik ook zonder te bluffen, met 16 krijg je best veel dus.![]()
Mazzelpik, mij controleren ze altijd bij 18+ discotheken terwijl ze al mn vrienden altijd laten doorlopenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:55 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Bij Intwine ook, maar dat concer van die band morgen is midden op de dag (1500 uur) en gratis. Dus ik ga wel ff kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
bij ska moest je wel betalen![]()
maar mn vriend had me @ gastenlijst gezet![]()
Dan koop je dat.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:58 schreef Imberr het volgende:
Ik wil Baileys![]()
Maar dat hebben we niet in huis
als je naar maastricht komt, krijg je wel wat van mijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:58 schreef Imberr het volgende:
Ik wil Baileys![]()
Maar dat hebben we niet in huis
Ik was samen met mn nichtje, en die moest wel haar ID laten zien maar ik ben net ietsjes groter dan haar en zij zei dat ik haar grote broer was en dat was plausibel genoeg voor die vent.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:58 schreef Life het volgende:
[..]
Mazzelpik, mij controleren ze altijd bij 18+ discotheken terwijl ze al mn vrienden altijd laten doorlopen
Bij een slijterij en supermarkt enzo...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je naar maastricht komt, krijg je wel wat van mij
Ik was maandag in Maastricht en kreeg geen baileys!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je naar maastricht komt, krijg je wel wat van mij
Duinrell.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:00 schreef C2C het volgende:
mén
vandaag naar duinrell geweest
beetje een saai park maar was wel dik gezellig, vooral het zwembad was wel lachen
Zij is pas 15 ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bij een slijterij en supermarkt enzo...
Ja, en ik krijg baileys mee wou je zeggen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bij een slijterij en supermarkt enzo...
Maar das 1 minuut later.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:01 schreef C2C het volgende:
12 uur is een mooi post tijdstip vind ik
1 over 12 ook
Laat je een vriendje dat kopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja, en ik krijg baileys mee wou je zeggen?
jah, we ginge met het hele gezinquote:
Tegenwoordig krijg je op je 14e al breezer mee bij de AH.quote:
And again:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Laat je een vriendje dat kopen.![]()
aman dat krijgt zelfs een kind van 4 nog meequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je op je 14e al breezer mee bij de AH.![]()
dan had je dat ook moeten zeggen dat je dat wilde!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik was maandag in Maastricht en kreeg geen baileys!
Het zou ook gek zijn als je in Duinrell nat zou worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef C2C het volgende:
[..]
jah, we ginge met het hele gezin![]()
was wel droog ik kwam een keerol van vakantie tegen uit frankrijk, echt fucking toevallig
Vriendje van 18.quote:
Ik ben er net dus dat weet ik nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
t gaat iig sneller dan de rest van de dag
Ja tis watquote:
Bron?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef C2C het volgende:
[..]
aman dat krijgt zelfs een kind van 4 nog mee
duinrell is zo droog als wat gekquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het zou ook gek zijn als je in Duinrell nat zou worden.![]()
Tuurlek wil ik dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan had je dat ook moeten zeggen dat je dat wilde!
Ik ken niemand van boven de 18.quote:
Mookiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er net dus dat weet ik nietImberr
![]()
![]()
[..]
Ja tis wat.
En dan wil men de grens voor alcohol ook nog omhoog schroeven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:04 schreef cerror het volgende:
Ohja, velen van jullie mogen nog geen sterke drank achterovergooien als kraanwater.
volgende keer krijg je het!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlek wil ik dat.
Dat spreekt toch voor zich.![]()
Kijk, dan is het probleem ook opgelost enzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ken niemand van boven de 18.Alleen men ouders enzo. Maar die kopen dat vast wel voor me
[..]
Mookie![]()
![]()
![]()
Die is 16. Net ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kijk, dan is het probleem ook opgelost enzo.Is Eix ook nog geen 18?
Hehe ik welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:04 schreef cerror het volgende:
Ohja, velen van jullie mogen nog geen sterke drank achterovergooien als kraanwater.
Een hele maand zakgeldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Die is 16. Net ofzo![]()
Mja, ik moet wel men moeder nog overhalen om Baileys te kopen.. Hoeveel kost dat ongeveer?
Jagquote:
Eurotje of 12.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Die is 16. Net ofzo![]()
Mja, ik moet wel men moeder nog overhalen om Baileys te kopen.. Hoeveel kost dat ongeveer?
Nou en, ik kan bluffen als de beste! Dat bleek! En een half jaar geleden kreeg ieen vriend zelfs bij Tapas baileys (die was toen 14quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Die is 16. Net ofzo![]()
Ik drink het ook wel vaak, maar eigenlijk vind ik het supersmerigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:08 schreef C2C het volgende:
tequila is té lekker
of hoe je dat ook scrijft
lekker citroentje erbij en zout
Dude hoe kan je dat lekker vindenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:08 schreef C2C het volgende:
tequila is té lekker
of hoe je dat ook scrijft
lekker citroentje erbij en zout
ik haal ook altijd drank gewoon zelf, als er wat vrienden langstkomen ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou en, ik kan bluffen als de beste! Dat bleek! En een half jaar geleden kreeg ieen vriend zelfs bij Tapas baileys (die was toen 14), daar was ik ook bij maar had toen geen zin in baileys maar was wel tof.
![]()
goedkoper krijg je het denk ik nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
En baileys-spul zonder dat t echt t merk baileys is?
Dat is ook precies mijn puntquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef Life het volgende:
[..]
Dude hoe kan je dat lekker vindenHet is een goede manier om alcohol naar binnen te krijgen, maar lekker?
![]()
4quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
En baileys-spul zonder dat t echt t merk baileys is?
Men buren zeiden dat.. Die hadden baileysspul maar dus niet van baileys, en dat was goedkoper volgens hen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
goedkoper krijg je het denk ik niet
In duitsland kan je zo bij de lokale Combi een flessie halen voor 3.99 ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
Men buren zeiden dat.. Die hadden baileysspul maar dus niet van baileys, en dat was goedkoper volgens hen.
Ik vond het lekker.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:10 schreef Eix het volgende:
Imberr, doe gewoon Baileys ja. Volgens mn vader smaakt dat nepspul niet, en hij is de expert.![]()
En anders zal ik het mn oma eens vragen, die werkt in een slijterij.![]()
het is te lekkerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik drink het ook wel vaak, maar eigenlijk vind ik het supersmerig![]()
Van mij mogen zequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan wil men de grens voor alcohol ook nog omhoog schroeven.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In duitsland kan je zo bij de lokale Combi een flessie halen voor 3.99 ofzo.
De echte gaat een stuk minder snel vervelen dan het neppe spul en ja ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik vond het lekker.En heb ook echte baileys gehad, tijdje terug. Ik vond t precies tzelfde smaken.
Naar 21 vind ik wel best.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van mij mogen zeAls maar niet boven de 23 gaan
Trusten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef snopprinses het volgende:
nou..ik ben naar bed..niet iedereen heeft vakantie![]()
slaaplekker, succes op stage morgequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef snopprinses het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef snopprinses het volgende:
En goldstrike is ook lekker ^^
Ik ook niet, morgen kwart over 6 er alweer uit: dat is al over 6 uur ongeveerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef snopprinses het volgende:
Ik wil ook niet weten wat een pul apfelkorn in de kroeg kost.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]![]()
Tot je het teveel drinkt op 1 avond
![]()
![]()
Net als apfelkorn, dat bestelde we een tijd terug per pul in de kroeg
Na een paar pullen wordt het best wel minder
Volgens mij alleen sterke drank maar breezers, bier en andere mixdrankjes voor 16 jarigen mag ook wel omhoog. Misschien komen er dan ook wel minder breezersletjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
Als die alcoholgrens omhoog word gegooid ga ik protesterenOf geld die grens alleen voor de sterke drank?
Met allebei: eensch. Maar dan moet je een beetje afwisselen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]![]()
Tot je het teveel drinkt op 1 avond
![]()
![]()
Net als apfelkorn, dat bestelde we een tijd terug per pul in de kroeg
Na een paar pullen wordt het best wel minder
Denk het nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij alleen sterke drank maar breezers, bier en andere mixdrankjes voor 16 jarigen mag ook wel omhoog. Misschien komen er dan ook wel minder breezersletjes.![]()
Ik denk het ook niet.quote:
Ja daagquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij alleen sterke drank maar breezers, bier en andere mixdrankjes voor 16 jarigen mag ook wel omhoog. Misschien komen er dan ook wel minder breezersletjes.![]()
Voor alle drank uiteraardquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
Als die alcoholgrens omhoog word gegooid ga ik protesterenOf geld die grens alleen voor de sterke drank?
Ach, net of dat je het nu nog niet meekrijgtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja daagik ben bijna 16! Ik wacht al sinds men 13e op t moment dat ik zelf bier kan kopen!
Conservatief US -napraat bullshit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor alle drank uiteraard
Gewoon tot je 21ste geen druppel alcohol![]()
Ik zou het niet eens meer wetenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wil ook niet weten wat een pul apfelkorn in de kroeg kost.![]()
Lijkt mij een bijzonder puik plan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gele wodka met 7upquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Met allebei: eensch. Maar dan moet je een beetje afwisselen.
Het enige wat mij tot nu toe niet verveeld is wodka, dat kun je makkelijk met van alles mixen dus dan zit er tenminste beetje afwisseling in
Dat werkt niet, kijk maar naar de VS. Je kunt beter weten hoeveel je normaal kunt hebben en dan pas auto leren rijden in plaats van andersomquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom zou jij je zusje bezopen willen hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Conservatief US -napraat bullshit.
Hoe moet mijn zusje dan bezopen worden?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja daagik ben bijna 16! Ik wacht al sinds men 13e op t moment dat ik zelf bier kan kopen!
Ik heb altijd gewoon doorzichtigequote:
Ik ook. Echt treurig. En ik zie regelmatig bij de AH hiero meisjes drank halen die nog lang niet 16 zijn. Maar ja, krijgen ze het bij de AH niet, dan gaan ze wel naar het andere winkelcentrum 500 meter verderop met 3 supermarkten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, net of dat je het nu nog niet meekrijgt
Ik kreeg al makkelijk op mn 15e sterke drank mee, zelfs bij een supermarkt die als 'streng' bekend staatDus ja...
Ik krijg dat niet mee nee. Behalve met carnaval.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, net of dat je het nu nog niet meekrijgt
Ik kreeg al makkelijk op mn 15e sterke drank mee, zelfs bij een supermarkt die als 'streng' bekend staatDus ja...
Naja, misschien snapt ze dan waarom ik zoveel zuip ipv te zeuren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom zou jij je zusje bezopen willen hebben![]()
Nee precies, maar ja.. dat deed ik vroeger zelf ook dus ik zal er niks van zeggen zo snelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook. Echt treurig. En ik zie regelmatig bij de AH hiero meisjes drank halen die nog lang niet 16 zijn. Maar ja, krijgen ze het bij de AH niet, dan gaan ze wel naar het andere winkelcentrum 500 meter verderop met 3 supermarkten.![]()
Whehe, herkenbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, misschien snapt ze dan waarom ik zoveel zuip ipv te zeuren.
Oh nee ik zal ook echt niet aan de caissiere gaan vragen of hij/zij de meisjes achter me even om een ID wil vragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee precies, maar ja.. dat deed ik vroeger zelf ook dus ik zal er niks van zeggen zo snel![]()
Nee maar ik weet nog wel dat een meisje dat ik kende die ook in een supermarkt werkte ontslagen werd omdat de moeder van een of ander ventje geklaagd had dat ie drank mee had gekregen terwijl ie nog 15 was ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh nee ik zal ook echt niet aan de caissiere gaan vragen of hij/zij de meisjes achter me even om een ID wil vragen.![]()
Och jee wat treurig zeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee maar ik weet nog wel dat een meisje dat ik kende die ook in een supermarkt werkte ontslagen werd omdat de moeder van een of ander ventje geklaagd had dat ie drank mee had gekregen terwijl ie nog 15 was ofzo
Vond ik ook, maar technisch gezien had die moeder wel gelijk natuurlijkquote:
Gele is sowieso lekkerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb altijd gewoon doorzichtigeMaar is dat niet van dat Pushkin-spul ofzo?
Whehe ik dacht aan iets andersquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, misschien snapt ze dan waarom ik zoveel zuip ipv te zeuren.
Technisch gezien misschien wel, emotioneel gezien had dat joch gewoon behoefte aan een borrel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar technisch gezien had die moeder wel gelijk natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |