Maar als de koppeling kapot is kan ik toch ook niet normaal schakelen tussen 3 en 4, zoals nu dus nog wel kan? Of wel?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:16 schreef Googolplexian het volgende:
met zoiets toch proberen 'm in de versnelling te raggen gaan je sync-meshes ook kapot (kan ook zijn dat deze kapot zijn en dat de koppeling nog goed is). Als je persee MOET rijden: Motor uit, in z'n 2, starten wanneer je wilt rijden (!!! want hij blijft gekoppeld staan als je koppeling op is !!! voet op het pedaal maakt dan niets uit !!! starten = rijden !!!)
dus grotere kans dat alleen de syncmeshes kapot zijn... lijkt mequote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:29 schreef Mass het volgende:
[..]
Maar als de koppeling kapot is kan ik toch ook niet normaal schakelen tussen 3 en 4, zoals nu dus nog wel kan? Of wel?
Klopt, opel bakken gaan zelden tot nooit stuk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Opeltje?
Ik denk dat jij gewoon niet kan schakelen, die dingen gaan namelijk nooit kapot.
Niets aan toe te voegen. Peanuts. Zo gerepareerd. Opel bakken zijn idd bijzonder betrouwbaar! Dat was bij de eerste VW's met 5-bak wel een ander verhaal...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:39 schreef Herr.Flick het volgende:
Kan maar 1 ding zijn, schakelmechanisme...
Misschien dat ie los geschoten is, is dat niet het geval dan is ie gamme/afgebrokenl.De bak hoeft er niet voor onderuit en het is een karweitje van een half uurtje.
Klopt, opel bakken gaan zelden tot nooit stuk.![]()
Zie je, had ik toch gelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:39 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Klopt, opel bakken gaan zelden tot nooit stuk.![]()
Beetje late reactie, maar goedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:48 schreef TheOneAndOnly het volgende:
kwanta kosta/
Ehh, hehe, is dat niet wat veelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:37 schreef Mass het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar goed
Kosten waren 150 euro aan onderdelen en 125 euro arbeidsloon, ex BTW. Toch weer 325 euro lichter, maar ja, hij schakelt weer prima![]()
quote:Beetje late reactie, maar goed
Kosten waren 150 euro aan onderdelen en 125 euro arbeidsloon, ex BTW. Toch weer 325 euro lichter, maar ja, hij schakelt weer prima![]()
Dan heeft ie zich een slag in de ronde gerekendquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:37 schreef Mass het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar goed
Kosten waren 150 euro aan onderdelen en 125 euro arbeidsloon, ex BTW. Toch weer 325 euro lichter, maar ja, hij schakelt weer prima![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |